امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

آیا می خواهید به عنوان یک میکاپ آرتیست کار کنید؟


1401/07/27
کد خبر : 27775
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر

بهتر است روش های عملی آرایش را از مربیان متخصص این حوزه بیاموزید تا حرفه خود را به عنوان یک آرایشگر اغاز کنید.
نگین تاج بیوتی به دلیل رویکرد مبتکرانه برای ارائه ابزار های مورد نیاز آرایشگران برای یادگیری وراه اندازی حرفه خود در تجارت آرایش و زیبایی، بی نظیر است.

آموزش شینیون از صفر تا صد

آموزش شینیون روندی است که در جهت زیباسازی و آراستن مو کاربرد دارد. این آموزش بسیار کاربردی بوده و درآمدزایی بالایی دارد. در واقع شینیون مو خدماتی است که در تمامی آرایشگاه ها انجام می شود به همین دلیل با اموزش شینیون می توانید در بهترین و معتبرترین سالن های آرایشی فعالیت کنید. نکینتاج بیوتی بهترین آموزشگاه شینیون مو است و شما تنها با یک تماس می توانید از شرایط آن مطلع شوید.

مراحل آموزش شینیون

آموزش شینیون به صورت گام به گام و در مراحل مختلفی انجام می شود از جمله این مراحل عبارت است از:
آماده سازی مو
توجه به فرم صورت
وزگیری صحیح مو
اموزش شینیون های براق و تمیز
آموزش کرلی
انواع مدل های شینیون عروس
شینیون های اروپایی


دوره های آرایشی

جدیدترین متدهای آموزش شینیون

برای آموزش شینیون بر اساس جدیدترین مد روز باید به حالت و جنس مو توجه داشته باشید. هر روزه مدل های مختلف شینیون طراحی می شود. به همین دلیل آموزشگاهی معتبر است که از جدیدترین متد روز برای اموزش شینیون استفاده کند. نگینتاج بیوتی همواره دانش و هنر خود را بروز کرده و بر روی تمامی اصول و روش های شینیون تسلط دارد. جهت اموزش شینیون بر اساس جدیدترین متد روز دنیا تماس بگیرید

آموزش میکاپ چگونه است؟

آموزش میکاپ یک دوره ای بسیار جامع و کامل است که برای مجالس بسیار کاربرد دارد. در حال حاضر طرفداران میکاپ افزایش یافته است و از این رو با این نوع آموزش می توانید درآمد بالایی را کسب کنید. در دوره های آموزش مواردی همچون شناخت انواع فرم صورت، آموزش مدرن ترین روش میکاپ، آموزش کانتورینگ صورت، شناخت لوازم آرایشی و بهترین برند آن آموزش داده می شود.

10مرکز تخصصی آموزش میکاپ

پیش از آن که 10 مرکز تخصصی آموزشِ میکاپ در تهران را به شما معرفی کنیم ابتدا باید ویژگی و مشخصات آموزشگاه حرفه ای و تخصصی را شناسایی کنید. میکاپ نیز مانند هر آرایش دیگری دارای ترفند خاصی است. بنابراین یکی از ویژگی های یک آموزشگاه خوب آموزش ترفندهای میکاپ می باشد. مربیان میکاپ باید این قابلیت را داشته باشند که تجربیات و تخصص خود را به هنرجویان خود منتقل کند.


دوره های آرایشی

نکات مهم در رابطه با آموزش میکاپ

در عصر کنونی سادگی مد است و بر روی زیبایی چهره تاثیر بسیاری می گذارد. بنابراین مربیان همواره باید به هنرجویان خود تاکید کنند که نباید میکاپ به قدری باشد که صورت را از حالت طبیعی خارج کند. اصلی که نگینتاج بیوتی بر روی آن تاکید دارد.
نوع میکاپ و رنگ ها باید بر اساس فرم صورت و رنگ پوست و مو تعیین شود در غیر این صورت نمی تواند زیبایی خاصی داشته باشد.
همچنین از دیگر نکات این آموزش این است که با توجه به این که میکاپ باید مدت زمان طولانی بر روی صورت باقی بماند باید هنرجویان بهترین برند لوازم آرایشی را بشناسند و از بهترین ابزار برای میکاپ استفاده کنند. علاوه بر آن زیرسازی را نیز باید اصل کار خود قرار دهند. در این حالت پوست به خوبی پوشش داده شده و عیوب آن از بین می رود و آرایش بر روی صورت بهتر قرار می گیرد
بسیاری از میکاپ کاران تنها پوست صورت را پوشش می دهند و از پوست گردن غافل می شوند. این اشتباه باعث ایجاد دو رنگی در پوست شما شده و زیبایی آن را کاهش می دهد.
بهتر است برای میکاپ های عروس از ریمل و خط چشم های ضد آب و رژ لب های 24 ساعته استفاده کنید تا آرایش شما به مرور کیفیت خود را از دست ندهد.

آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد

آموزش کاشت ناخن یکی از آموزش هایی است که در گروه پرطرفدارترین آموزش ها قرار دارد. با توجه به استقبال بسیار بالای بانوان از خدمات کاشت ناخن باید شما به صورت صفر تا صد اموزش کاشت ناخن را پشت سر بگذارید تا بتوانید از طریق آن درآمدزایی بالایی داشته باشید. برای آموزِش کاشت ناخن باید به دنبال مربیان حرفه ای و باتجربه باشید تا مراحل آن را به صورت تضمینی به شما آموزش دهند.

هزینه دوره های آموزش کاشت ناخن

بسیاری از آموزشگاه ها بابت آموزِش کاشت ناخن هزینه بسیار بالایی را دریافت می کنند ولی نکته ای که در این میان وجود دارد بازدهی این آموزش ها می باشد. نگین تاج بیوتی یکی از معتبرترین آموزشگاه هایی است که به صورت تخصصی در زمینه آموزِش کاشت ناخن فعالیت می کنند. هزینه دوره های آموِزش کاشت ناخن در این موسسه بسیار مناسب بوده و بالاترین بازدهی را خواهد داشت.

انواع دوره های آموزش کاشت ناخن

دوره های آموزِش کاشت ناخن به دو دسته مبتدی و پیشرفته تقسیم بندی می شود. در دوره مقدماتی هنرجویان با ابزار کاشت ناخن آشنا شده و کار با آن را آموزش می بینند. در این مرحله تمامی ابزارهای لازم برای آموزِش کاشت ناخن در اختیار هنرجویان قرار می گیرد تا بتوانند خود را برای دوره پیشرفته آماده کنند.
در دوره پیشرفته آموزِش کاشت ناخن هنرجویان به صورت کامل با ابزار کاشت ناخن و انواه آن آشنا شده اند و در این مرحله هنرجویان کاشت ناخن را آموزش خواهند دید. در پایان دوره پیشرفته اموزش کاشت ناخن هنرجویان می توانند به صورت مستقل فعالیت خود را در زمینه کاشت ناخن آغاز کنند.


دوره های آرایشی


سالن زيبايى نگين تاج در سال١٣٨٥ با مديريت خانم الله فر واقع در خيابان درروس افتتاح گرديد.در حال حاضر سالن ما در محیطی آرامبخش ،‌ میزبان شما مشتریان عزیز حتى در ايام تعطيل (جمعه) با ارائه ى كليه ى خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد مهیا مى باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27775
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید