امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

آیا لپ تاپ سامسونگ ارزش خرید دارد؟


1401/07/27
کد خبر : 25965
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

شهرت کمپانی سامسونگ بیشتر در زمینه موبایل و لوازم خانگی است. شاید تا چند سال پیش، کمتر کسی می دانست که این شرکت در زمینه تولید لپ تاپ هم فعالیت دارد. اما چند سالی است که نام لپ تاپ های سامسونگ را بیشتر از قبل در بازار تجهیزات الکترونیکی می شنویم. اما به نظر شما در بازاری که اسامی پر ادعایی همچون مک بوک، ایسوس، لنوو، ایسر، دل و ... دیده می شوند، سامسونگ شانسی برای موفقیت دارد؟ به عبارت بهتر، آیا لپ تاپ سامسونگ ارزش خرید دارد؟ با ما باشید تا به این سوال پاسخ کامل و جامع بدهیم.

لپ تاپ سامسونگ؛ ناشناخته اما پرادعا

تنوع مدل، کیفیت و کارایی بالا و جدید بودن، ویژگی مشترک تمامی محصولات سامسونگ است. اگر از کارشناسان تعمیر موبایل سامسونگ در مورد کیفیت قطعات گوشی های این برند سوال بپرسید، پاسخ آنها چیزی به جز تعریف و تمجید نیست. سامسونگ همین سیاست را در خط تولید لپ تاپ هایش هم به کار گرفته است. درواقع لپ تاپ های این برند، مجموعه از ویژگی های یک سیستم خوب، کاربردی و حرفه ای را دارند. وزن لپ تاپ Samsung سبک است و از نظر سرعت و قابلیت های حرفه ای هم به خوبی با برندهای مطرح رقابت می کند. شاید در اینجا بتوان در پاسخ به این سوال که آیا لپ تاپ سامسونگ ارزش خرید دارد یا خیر، پاسخ مثبت داد.

تعمیر لپ تاپ در محل

تنوع لپ تاپ های سامسونگ در چه حد است؟

سامسونگ درست مثل بازار موبایل، در زمینه لپ تاپ هم بسیار متنوع عمل کرده است. مثلا در بخشی از تولیدات این شرکت، لپ تاپ های گلکسی را می بینیم که عمدتا از نوع هیبریدی یا تبدیل شونده هستند. از این مدل ها می توان به عنوان تبلت هم استفاده کرد. مثل گلکسی بوک 2018 که با یک قلم S Pen و دوربین 13 مگاپیکسلی وارد بازار شد. نوت بوک های اودیسه و پرو سامسونگ مدل های دیگری هستند که تصدیق می کنند واقعا لپ تاپ سامسونگ ارزش خرید دارد. این محصولات به واسطه برخورداری از سخت افزار قوی و قابلیت های جدید و نیز حافظه ذخیره سازی بالا، به عنوان لپ تاپ های حرفه ای شناخته می شوند. گلکسی بوک فلکس یکی دیگر از سیستم های ویندوزی عالی سامسونگ است که در دو کانفیگ را نمایشگرهای 13 و 15 اینچی عرضه شده است. اگرچه قیمت این مدل کمی بالاست، اما کیفیت ساخت، زیبایی منحصر بفرد و دوام بالا، به راحتی این قیمت را توجیه می کنند. تعمیر لپ تاپ در محل را باید برای چنین دستگاه هایی استفاده کرد تا از هرگونه خطر آسیب دیدگی، سرقت و ... به دور باشند! باور کنید ارزشش را دارد که به هر شکلی مراقب چنین سیستمی باشید. علاوه بر مدل های ذکر شده، لپ تاپ های سامسونگ انواع و اقسام دیگری هم دارند که معرفی همه آنها در این مقاله میسر نیست.

لپ تاپ سامسونگ؛ ناشناخته اما پرادعا

تعمیر پذیری لپ تاپ سامسونگ چقدر است؟

برای این که بهتر بدانید آیا لپ تاپ سامسونگ ارزش خرید دارد یا نه، بهتر است در مورد تعمیرپذیری این محصول نیز اطلاعات داشته باشید. البته این سوالی است که کارشناسان تعمیر لپ تاپ باید به آن پاسخ بدهند. اما در حالت کلی باید گفت که لپ تاپ های تولید شده در کمپانی سامسونگ، به قطعات جدید، پیشرفته و البته بسیار با کیفیتی مجهز شده اند. پردازنده، کارت گرافیک، باتری و ... همگی دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند و به سادگی آسیب نمی بینند. به عنوان مثال ال سی دی به کار رفته در لپ تاپ های این برند، همچون نمایشگر تلویزیون ها و موبایل های سامسونگ، در بالاترین کلاس کاری تولید شده است. مسئله ای که در خصوص تعمیرات این لپ تاپ ها وجود دارد، استفاده از قطعات اورجینال است. با توجه به محبوبیت تولیدات سامسونگ در کشورمان باید گفت که پیدا کردن قطعات یدکی اصل برای لپ تاپ کار چندان دشواری نیست. از طرفی باز و بسته کردن اتصالات این لپ تاپ ها هم پیچیدگی خاصی ندارد و تعمیرکاران مجرب به سادگی از عهده آن بر می آیند. پیشنهاد می دهیم همچون تعمیر ظرفشویی در محل یا سرویس در محل تلویزیون و ... برای تعمیر لپ تاپ هم از مراکزی کمک بگیرید که خدمات در محل ارائه می دهند. به این ترتیب خودتان بر روند تعمیر نظارت داشته و از این نظر اطمینان کامل خواهید داشت.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25965
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید