امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

آیا با سرورهای نسل دهم اچ پی آشنایی دارید؟


1401/07/27
کد خبر : 27640
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

سرورهای HP یکی از محبوب ترین گزینه های موجود هستند. چابکی، قدرت و سازگاری سرورهای اچ پی دلایل اصلی استفاده گسترده از آنها در مشاغل کوچک و بزرگ است. اگر سرور hp تهیه کنید، شرکت شما دستخوش تحول بزرگی خواهد شد.

با سرور های اچ پی آشنا شوید

سرورهای نسل دهم اچ پی از معتبرترین و پرکاربردترین سرورهای موجود در بازار هستند. انواع سرورهای نسل دهم HPE ProLiant توسط HPE، یکی از مشهورترین تولیدکنندگان سرور در جهان، موجود است. به دلیل موفقیت پیشرو در صنعت HPE ProLiant، تمرکز مداوم این شرکت بر زیرساخت سرور یک عامل است. سرورهای نسل دهم HP به لطف این تعهد و سابقه تثبیت شده این شرکت در زمینه نوآوری، کیفیت، ایمنی و عملکرد امکان پذیر شده است.

نسل دهم سرورهای HPE ProLiant Rack اکنون در دسترس هستند.
مجموعه سرور HPE ProLiant Rack که به عنوان "ایمن ترین سرورهای استاندارد در بازار" شناخته می شود، ایمن ترین سرور در صنعت است. با استفاده از طیف وسیعی از مکانیسم های امنیتی که به طور انحصاری در این سرورها در دسترس هستند، این ادعای جسورانه صورت می گیرد. شایان ذکر است که این سرورها دارای عناوین زیر هستند:

مزیت های مجموعه سرور اچ پی نسل دهم چیست؟

سرورهای نسل دهم اچ پی


راه حل ProLiant Rack بهینه شده با سازگاری و قابلیت اطمینان بالا.
بهره وری انرژی بهبود یافته، هزینه های خرید، نصب و نگهداری مداوم، راه حل های زیرساخت ایمن تر، ارائه خدمات سریع تر، و عملکرد بهبود یافته برای بسیاری از بارهای کاری برنامه ها، تنها تعدادی از مزایای این معماری جدید است.
با عملکرد سرورهای HP از نسل دهم آشنا شوید.
تا 27 برابر افزایش سرعت عملیات ایست بازرسی. افزایش 20 برابری عملکرد، عملیات شرکت را بهبود می بخشد و زمان لازم برای راه اندازی مجدد پایگاه داده را به حداقل می رساند.
• تا 70% افزایش در عملکرد.
• عملکرد سیستم اصلی را تا 27 درصد افزایش دهید.
66 درصد در پهنای باند حافظه افزایش یافته است. این افزایش پهنای باند عملکرد برنامه های کاربردی مبتنی بر حافظه فشرده را بهبود می بخشد.
نوآوری در سرورهای HP با سایر برندها متفاوت است.

محاسبات همگرا در سرورهای نسل دهم HP تعبیه شده است. در هر دو زمینه معمولی و چند ابری، این زیرساخت‌ها برای اجرای بارهای کاری و برنامه‌های متنوع استفاده می‌شوند. سرورهای HP نسل دهم HPE در تصویر سمت راست نشان داده شده اند که برخی از ویژگی های پلت فرم محاسباتی آن را نشان می دهد.

نوآوری توسط سرورهای نسل دهم HP ایجاد شده است که شامل ویژگی هایی مانند:
با ایجاد اثر انگشت دیجیتال در سیلیکون، می توانید اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل در معرض خطر راه اندازی نمی شود.
• تشخیص تهدید سیستم عامل و بازیابی خودکار حالت ایمن در صورت بروز مشکل.
• CNSA-suite، پیشرفته‌ترین مجموعه الگوریتم‌های امنیتی، برای محافظت از داده‌های روی سرور استفاده می‌شود.
هر 24 ساعت، سیستم عامل سرور سیستم اصلی را بررسی می کند تا ببیند آیا به روز است یا خیر.
پردازنده‌های Intel®Xeon® با دسترسی سریع و سرعت پردازش داده‌ها را می‌توان در پیکربندی‌های مقیاس‌پذیر نیز استفاده کرد.
حافظه DIMM غیر فرار و پایدار (NVDIMM)، که عملکرد حافظه را بهبود می بخشد، ذخیره سازی را سرعت می بخشد و هزینه تراکنش را برای برنامه های حساس به تاخیر کاهش می دهد، به طور گسترده ای استفاده می شود.


 سرورهای نسل دهم اچ پی


در نتیجه، محیط سرور هوشمند ممکن است به گونه ای طراحی شود که بارهای کاری منحصر به فرد را در خود جای دهد.
از قابلیت های پیشرفته برای ذخیره حجم کاری زیاد استفاده می شود.

اختلاف در نسل های سرور hp

سرورهای HP در نسل های مختلفی عرضه می شوند. سرورهای نسل هفتم در سال 2011 رهبری شدند و DL380 G7 که پرفروش‌ترین دستگاه سال 2011 در سطح جهانی بود، از نزدیک دنبال شدند. در 13 فوریه 2013، یک سرور نسل هشتمی برای یک جامعه جهانی مشتاق فناوری اطلاعات منتشر شد. به دنبال آن، اچ پی نسل نهم محصولات سرور خود را با هدف کاهش قیمت و افزایش کارایی و سرعت بخشیدن به خدمات معرفی کرد.
 HPE DL380 G9 بار دیگر محبوب ترین سرور جهان شد (خرید سرور hp dl380 g9). سرور HPE DL380 G10 بار دیگر به لطف معرفی سرورهای نسل دهم HP (خرید سرور HP dl380 g10) پرفروش‌ترین سرور جهان در سال 2017 شد.

خانواده پردازنده های نسل 9 اسب بخاری این سرورها می توانند طیف وسیعی از وظایف را انجام دهند. همچنین در سرورهای نسل دهم اچ پی شاهد قابلیت های گسترده ای هستیم. مزایای hp G10 شامل کاهش هزینه و چابکی و امنیت بهبود یافته است.


سرورهای نسل دهم اچ پی


E مخفف Essential و p مخفف Performance در نسل هشتم سرورهای HP است که برای شناسایی انواع مختلف سرور استفاده می شود. سرورهای ProLiant از نسل نهم HP همگی مبتنی بر اینتل هستند.

طرح نامگذاری HP در توصیف ویژگی ها و وضعیت محصولات HP دقیق تر است. در حال حاضر در مجموع 15 مدل مختلف سرور HP ProLiant در بازار وجود دارد

که همه آنها بخشی از نسل 10 جدید این شرکت هستند. HPE DL360 G10 نیز ارزش دیدن دارد.
ما می خواهیم در این فرصت روی سرورهای HP ProLiant، به ویژه ML و DL تمرکز کنیم. سرورهای خوابیده و مستقل در طول زمان در پاسخ به تقاضای مصرف کننده تکامل یافته اند. تعدادی از سرورهای نسل نهم از سرورهای نسل دهم HP حذف شده و با سرورهای دیگر جایگزین شده اند. تغییرات نامگذاری سرورهای نسل هشتم، نهم و دهم HP در جدول زیر نشان داده شده است:

سرورهای HP نسل دهم جایگزین سرورهای نهم خواهند شد.

طبقه بندی سرور hp ML و DL

سرورهای نسل دهم اچ پی


بارهای کاری مختلف و نیازهای محاسباتی ممکن است توسط سرورهای HP ProLiant Rack Mount یا Tower که در طیف وسیعی از پلتفرم ها در دسترس هستند، تطبیق داده شوند. می توانید ویژگی های ارائه شده توسط این سرورها را با استفاده از جدول زیر مقایسه کنید. اطلاعات این نمودار مربوط به نیازهای سرور است.


 سرورهای نسل دهم اچ پی


15 نوع برای سرورهای ProLiant HP در سرورهای ProLiant نسل نهم موجود است و این تعداد در سرورهای نسل 10 اسب بخار به 14 (بدون در نظر گرفتن میکرو سرورها) رسیده است.

جدولی با مقایسه سرورهای HP ML

سرورهای HP ML و DL اغلب به دو گروه تقسیم می شوند:

اصول اولیه: میکرو سرورها و سرورهای سری 10 و 100 از Proliant.

یک CPU واحد توسط این سرورهای ارزان قیمت یا با ارزش پشتیبانی می‌شود، که می‌توانند عملیات‌هایی مانند اشتراک‌گذاری فایل، ارسال ایمیل، و اشتراک چاپگر را برای حداکثر ده یا بیست کاربر انجام دهند.
حداکثر چهار هارد SATA را می توان در یک برج، پایه یا بازشماری نصب کرد و حداقل چهار گیگابایت رم را می توان در هر یک از این دستگاه ها (U1) نصب کرد (حداقل 8 گیگابایت توصیه می شود).
به دنبال دستگاهی باشید که شامل سه یا چهار جایگاه هارد دیسک باشد تا ظرفیت ذخیره سازی خود را افزایش دهید. این اسلات های PCI کافی برای قرار دادن کارت های شبکه و کنترلرهای اضافی دارد. فقط هارد دیسک های SATA با RAID داخلی روی سرورهای کلاس ارزش سازگار هستند.
اگر می خواهید سرورهای پی دی اف HP 10 و 100 سری را دریافت کنید، روی URL ارائه شده در زیر کلیک کنید.

سری عملکرد: سری 300 و 500. سرورهای ProLiant.

دستگاه های میان رده مستقل و قابل نصب روی قفسه در اندازه های مختلف از 1U تا 4U موجود هستند. پایگاه‌های داده کوچک، خدمات فایل، اشتراک‌گذاری چاپگر و نرم‌افزار سرور همگی ممکن است به طور همزمان روی این سیستم‌ها (برنامه‌ها) اجرا شوند.
سرورهای HP ProLiant در این خط کاندیدای عالی برای مجازی سازی هستند. این تکنیک باعث صرفه جویی زیادی در پول می شود و در عین حال مزایای بسیار زیادی را ارائه می دهد.
هم شرکت های کوچک و هم سازمان های بزرگ می توانند از استفاده از این سرورها بهره مند شوند. در نتیجه، استفاده از دو یا چند دستگاه از این دستگاه ها در یک آرایش خوشه ای امکان پذیر است به طوری که اگر یک دستگاه از کار افتاد یا تعمیر نشد، دستگاه های باقی مانده همچنان بتوانند خدمات را ارائه دهند. سرعت زندگی روزمره هرگز کند نمی شود.
انعطاف‌پذیری سریع در حافظه، ورودی/خروجی، عملکرد زیاد و مقیاس‌پذیری، سرورهای HP سری ML300 را برای ایمیل، پایگاه داده و سایر برنامه‌های با حجم بالا ایده‌آل می‌سازد.
هر مدل از این سری قابلیت پشتیبانی از یک یا دو سوکت 2، 4، 6، 12 و 2 هسته ای را دارد (تعداد هسته ها با قیمت محصول افزایش می یابد). به گفته HP، سری ML300 برای ایمیل و پیام‌رسانی، میزبانی وب، مدیریت دامنه و موارد دیگر مناسب است. این سرورها از 32 گیگابایت تا 3 ترابایت شامل حافظه های RDIMM و LRDIMM هستند که ممکن است از طریق هارد دیسک های SAS و SATA قابل دسترسی باشند. این به کاربر بستگی دارد که تصمیم بگیرد چگونه از این سرورها به بهترین شکل استفاده کند. تعدادی سیستم عامل وجود دارد که می تواند توسط محصولات خانواده ML پشتیبانی شود.


سرورهای نسل دهم اچ پی


افزودن دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی، سخت‌افزار Fiber Channel SAN، و سایر اجزای سخت‌افزاری به سرورهای میان‌رده امکان‌پذیر است. این سرورها عموماً شامل 2 تا 4 CPU، حداکثر 3 ترابایت رم و بین 8 تا 40 درایو SATA یا SAS یا بیشتر هستند. یک آداپتور SAS یا کنترلر RAID و ضمانت دو ساله Falnic Gold هم روی سرور و هم عملکرد و پشتیبانی برای پذیرش سرور شما لازم است. همچنین باید حداقل 15 مگابایت حافظه نهان سطح 3 و 8 گیگابایت رم (دسترسی روزانه به کارکنان پشتیبانی) داشته باشد.
به دلیل نیاز به تعمیر قطعات شکسته بدون خاموش کردن دستگاه، سرورهای میان رده باید هارد دیسک، فن و منبع تغذیه Hot Plug و Redundant داشته باشند.
فایل های پی دی اف سرور HP سری 300 و 500 از طریق لینک زیر در دسترس هستند:

تخصص در استفاده از نرم افزار HPE Product Bulletin

یک منبع مرکزی عالی برای اطلاعات در مورد مشخصات نرم افزار و سخت افزار HP و بررسی ها، بولتن Hp است. فروش اضافی محصولات HP و خدمات مشتری با ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار بولتن hp قابل دانلود کمک می کند.
محصولات و نمونه کارها HP به صورت رایگان و در مرجع رسمی HP در دسترس هستند.
نرم افزار بولتن hp به صورت رایگان در دسترس همه کارگران، فروشندگان، توزیع کنندگان و مشتریان HP است. این برنامه ممکن است بدون نیاز به مجوز خاص با استفاده از URL ارائه شده در زیر، دانلود و بر روی هر تعداد رایانه ای که مایل باشید نصب شود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27640
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید