امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

آموزش پرایس اکشن دکتر اناری در سایت آکادمی تری مارکتز رایگان شد!!


1401/07/27
کد خبر : 25777
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر

در این مقاله قصد داریم که شما را با دوره رایگان استادی حرفه ای و سرشناس در زمینه آموزش پرایس اکشن و تربیت معامله گران حرفه ای آشنا کنیم که به تازگی سبک معاملاتی اختصاصی خود را به صورت رایگان در سایت آکادمی تری مارکتز ارائه کرده است.

دکتر رضا اناری در دوره ای جدید با نام آموزش پرایس اکشن رایگان ۲۰۲۱ | [در قالب ۲۱ فصل + آپدیت جدید] به دانشجویان خود روش و متد معاملاتی سودده خود را در قالب ۲۱ فصل و با حدود بیش از ۲۰ ساعت ویدیو آموزشی رایگان معرفی کرده است. این دوره توانسته است باعث سوددهی درصد قابل قبولی از دانشجویان و کابران سایت آکادمی تری مارکتز شود و از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است. به گونه ای که تا لحظه درج این مقاله بیش از ۲۶۵۰۰ نفر در این دوره رایگان شرکت کرده اند!!
ضمن اینکه این دوره کامل و عالی تا قبل از امسال به صورت غیر رایگان و تنها با پرداخت هزینه قابل دسترس و استفاده بوده است. در نتیجه رایگان شدن این دوره می تواند خبر خوبی برای افرادی که دارای سرمایه زیاد جهت پرداخت شهریه دوره های آموزشی نیستند، باشد تا بتوانند از طریق دوره آموزش پرایس اکشن آقای دکتر اناری را مشاهده نمایند و از آن نهایت استفاده را داشته باشند.
اگر شما سابقه زیادی در زمینه معامه گری و کار در بازارهای مالی نداشته باشید، شاید در ابتدا این سوالات به ذهن شما برسد که:
•    پرایس اکشن چیست؟
•    چرا اصلاً باید این سبک معاملاتی را آموزش ببینیم؟
•    آیا سبک معاملاتی  پرایس اکشن مزایای بیشتری نسبت به روش های تحلیل متداول مثل تحلیل تکنیکال یا استفاده از اندیکاتور ها دارد؟
•    آیا پرایس اکشن همان کندل خوانیست؟
•    آیا این سبک معاملاتی در بازارهای ایران مثل بورس سهام تهران، آتی زعفران، آتی نقره، طلا، دلار و .. قابل استفاده است؟

خبر خوب اینکه با مشاهده این دوره آموزشی می توانید پاسخ به این سوالات را پیدا کنید و به میزان قابل قبولی با این حوزه و اطلاعات پیرامون آن آشنا شوید.



 



از دید دکتر رضا اناری در سایت آکادمی تری مارکتز پرایس اکشن هنر تفسیر و آنالیز تکنیکال حرکات قیمت بر مبنای روانشناسی توده عام معامله گران است. پس در نتیجه معامله گری پرایس اکشن مهارت تشخیص مناطقی از حرکات قیمت است که در آن معامله گران در اثر استرس ناشی از ترس یا طمع رفتارهای مشابه و قابل پیش بینی از خود نشان می دهند.
با آموزش پرایس اکشن معامله گران بدون استفاده از ابزارهای کمکی مانند اندیکاتورها و الگوها که عموماً بر اساس حرکات گذشته بازار و با تاخیر تحلیل ارائه می دهند، فقط بر اساس تفسیر مستقیم حرکات قیمت، به تحلیل تکنیکال و ترید مناطق با احتمال سود دهی بالا می پردازند.
با آموزش پرایس اکشن شما قادر خواهید بود فارغ از شیوه های دشوار از جمله اندیکاتورها که دارای تاخیر ذاتی هستند به تحلیل تکنیکال بپردازید.
شما این روش را می توانید در همه تایم فریم های معاملاتی و در هر بازه زمانی اعم از تیک، پوینت ، دقیقه ، ساعت ، روز ، هفته و یا حتی ماهانه اجرا کنید .
همچنین این روش در هر سبکی از معامله گری از قبیل Scalping ، Day-Trading ، Swing Trading ، Position Trading می تواند استفاده شود و برای معامله گری در هر بازارهای مالی مانند سهام، معاملات آتی، آپشن ها، فارکس، باینری آپشن، و ارزهای الکترونیکی قابل استفاده است.



مزایای سبک پرایس اکشن:

•    زمان تحقیق و بررسی کمتری روی نمودار لازم است.
•    ورودی ها و خروجی های مطلوب تری نسبت به معاملات به وسیله اندیکاتورها دارد.
•    قابلیت فورواردست و شبیه سازی بر روی پلتفرم های مربوطه مثل نینجاتریدر را دارد.
•    می توانید از استراتژی مورد نظر خود استفاده کنید.

جمع بندی:
همه معامله گران و علاقه مندان به بازارهای مالی می توانند از یادگیری پرایس اکشن بهره مند شوند. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره آموزش رایگان پرایس اکشن دکتر اناری هست. خواندن و تفسیر حرکات نمودار قیمت به خودی خود یک سیستم کامل معالمه گری می باشد. اگر تصمیم دارید سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند آمار شاخص های فصلی و تحلیل فاندامنتال را نیز به کار بگیرید، این سبک معاملاتی می تواند به شما کمک زیادی کند.
اگر در حال یادگیری معامله گری هستید، برای شروع فقط باید یک روش را یاد بگیرید. قبل از تلاش برای یادگیری روش های معاملاتی بیشتر، با استراتژی انتخابی خود سودآور شوید. به یاد داشته باشید که پرایس اکشن سوددهی شما در بازارهای مالی را تضمین نمی کند، اما با گذشت زمان و تمرینات مستمر، به معامله گری حرفه ای و مسلط تبدیل خواهید شد.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25777
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید