امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

آموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه


1401/07/27
کد خبر : 28445
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

مقدمه

در دهه اخیر به زیبایی مژه و ابروی بانوان توجه ویژه ای شده است. خدماتی مانند لیفت مژه، کاشت مژه و لیفت ابرو امروزه در تمام سالن های زیبایی بصورت تخصصی انجام میشد. اما این امور به آموزش تخصصی نیز نیاز دارند تا بصورت اصولی انجام شوند. زیرا امور زیبایی مرتبط با چهره از حساسیت بالایی برخوردار هستند. در متن زیر در رابطه با آموزش این موارد توضیحاتی داده شده است.


آموزش لیفت مژه

آموزش لیفت مژه


مراحل آموزش لیفت و لمینت مژه که در ادامه ارائه می شوند را می توان به دو قسمت تقسیم کرد. بخش ابتدایی مراحل لیفت را توضیح داده و در قسمت بعد لمینت بررسی می شود. توجه داشته باشید که لیفت و لمینت مژه در اغلب مواقع در کنار هم کاربرد دارند و امکان استفاده مجزا نیز وجود دارد.
لیفت مژه به تکنیکی گفته میشود که در آن با استفاده از مواد مخصوص تارهای مژه بالاتر از حد معمول کشیده می شوند. به همین دلیل با این روش مژه ها بلندتر جلوه می کنند و با ایجاد فر حالت زیباتری پیدا می کنند. از مهم ترین وسایل و مواد لیفت مژه که البته در کنار لمینت استفاده می شود می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
•    برس مخصوص مژه
•    پد سیلیکونی
•    سرم لیفت (لوسیون پرم و فیکس)
•    سرم لمینت
•    سرم و مواد شوینده مژه
•    کراتین
•    رنگ مژه
•    پنس و میله های جداکننده مژه
لازم به ذکر است که به پد سیلیکونی که بیشتر برای پلک بالایی استفاده می شود بیگودی نیز گفته می شود.
هزینه آموزش لیفت مژه در مرحله اول به این بستگی دارد که آیا پس از اتمام دوره مدرک معتبر ارائه می شود یا خیر؟ علاوه براین سرفصل های آموزشی و تخصص و مهارت اساتید آن نیز می توانند باعث گران یا ارزان شدن آموزش شوند. سالن زیبایی شبنم نظیف علاوه بر ارائه خدمات لیفت و لمینت مژه، در آکادمی خود دوره های آموزشی متعددی را زیر نظر اساتید حرفه ای برگزار می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این دوره های آموزشی می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه تماس بگیرید.

آموزش لیفت مژه

آموزش کاشت مژه


اکستنشن یا آموزش کاشت مژه موقت یکی از روش های پر کردن جای خالی مژه های طبیعی می باشد که با تارهای مو مصنوعی یا حیوانات انجام می شود. قبل از بررسی و ارائه مراحل گام به گام انجام این کار، لازم است چند نکته را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:
•    به عنوان اولین گام در آموزش کاشت و اکستنشن مژه لازم است لوازم مورد نیاز را معرفی کنیم. کیت های کاشت مژه شامل ابزارهایی از قبیل مو چین، چسب و پد می باشد که همراه با تارهای مژه می توانید از فروشگاه های لوازم آرایشی خریداری کنید. بدون این کیت امکان قرار دادن تارهای مژه مصنوعی روی چشم وجود ندارد و ممکن است آسیب های زیادی به پوست و بینایی خود وارد کنید.
•    اندازه مژه هایی که انتخاب می کنید باید با مژه های طبیعی و حالت چشم هایتان تناسب داشته باشد. اکستنشن ها در اندازه های مختلف بلند و متوسط و کوتاه ارائه میشوند.
•    اکستنشن های موجود در بازار دارای انواع مختلف ابریشمی، مینک و مصنوعی می باشند. طبیعی ترین حالت مژه ها در نوع مینک وجود دارد که از تار موی حیوانات از قبیل سمور تهیه شده و کیفیت بالایی دارند. نوع ابریشمی و مصنوعی دو نمونه ارزان قیمت می باشند که در اغلب مواقع از آنها استفاده میشود.

با توجه به اینکه چشم ها به شدت جلب توجه می کند، به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می دهند آرایش آن طبیعی باشد. کاشت مژه کلاسیک از بهترین و پرطرفدارترین گزینه ها در این شرایط می باشد. لازم است بدانید که تمام مراحل کاشت و اکستنشن مژه کلاسیک شبیه به تار به تار است. در واقع این دو روش کاملا مشابه به هم بوده و با نام های متفاوتی استفاده میشوند. با مطالعه مراحل آموزش در بالا می توانید این نوع مژه را برای خود یا سایر افراد اجرا کنید.


آموزش لیفت مژه

آموزش لیفت ابرو


مهم ترین و اصلی ترین تفاوت در آموزش لیفت ابرو در سالن های زیبایی با آنچه در منزل ارائه میشود، در نوع مواد آن است. به عبارت دیگر، مراحل کار و روند لیفت در هر دو روش کاملا مشابه و به صورت زیر است:
•    ابتدا تمام سطح ابرو با مواد تمیز کننده مخصوص باید پوشانده شود. با پد می توانید این مواد را روی ابروها بکشید تا لوازم آرایشی و کرم و چربی پوست که روی ابرو قرار گرفته است از بین برود.
•    در مرحله بعد با برس مخصوص تارهای ابرو را به سمت بالا شانه بزنید.
•    برای اینکه ابروها پس از شانه زدن به سمت بالا ثابت قرار گیرند، از نوعی چسب مخصوص استفاده میشود. چسب را به برس بزنید و سپس روی ابروها بکشید.
•    بعد از خشک شدن چسب روی ابرو، مواد لیفت را روی تارهای ابرو بکشید. برای دریافت نتیجه ایده آل، باید مواد گذاری از ریشه شروع و تا نوک ابروها ادامه پیدا کند.
•    در مرحله بعد مواد روی ابرو را باید به طور کامل پاک کنید. مواد شماره دو را بر روی تمام بخش های ابرو بکشید و نایلون پلاستیکی روی آنها قرار دهید.
•    پس از گذشت حدود 15 دقیقه مواد روی ابروها اثر می گذارد. بعد از گذشت زمان مواد را مجدد از روی ابرو پاک کنید.
•    برای اینکه ابروها علاوه بر فرم و حالت مرتب، پر رنگ تر شود از مواد رنگ مخصوص استفاده کنید. این مواد را حدود 7 تا 8 دقیقه روی ابروها گذاشته و سپس تمیز کنید.
•    در آخرین مرحله، مواد کراتین مخصوص لیفت را روی ابروها قرار دهید. این مواد حدود 3 تا 4 ساعت باید روی تارهای ابرو قرار گیرند و سپس شستشو داده شوند.
مراحل آموزش لیفت ابرو که در بالا بیان شد، هر یک جزئیات زیادی دارد و با توجه به برند و نوع مواد و جنس و میزان ضخامت تارهای ابرو ممکن است زمان هر یک از مراحل تغییر کند.

آموزش لیفت ابرو با چسب

یکی از اصلی ترین مراحل در لیفت ابرو، استفاده از چسب مخصوص می باشد. در واقع چسب وظیفه ثابت نگه داشتن تارهای ابرو در جهت دلخواه را بر عهده دارد. برای استفاده از این مواد ابتدا باید ابروها کاملا تمیز شوند. سپس چسب را روی تارهای ابرو با برس بکشید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. بعد از خشک شدن مواد می توانید از ماسک و مواد تقویت کننده نیز برای ضخیم شدن ابروها استفاده کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28445
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید