امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

آموزش زبان انگلیسی به کودکان


1401/07/27
کد خبر : 27048
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

برای کودکان کتاب داستان و مجله کودک انگلیسی بخرید

کودکان به مطالعه‌ی مشترک با شما و یا دوستانش علاقه دارد. پس از این فرصت نمایید و استعداد انها را هدایت کنید. شما باید تلاش نمایید که کتاب‌های مصور خوب  انگلیسی که مناسب سن کودکتان باشد تهیه کنید. با کودک این تصاویر را ببینید و به تصاویر اجسام اشنا برای کودک به زبان انگلیسی اشاره نمایید. برای معرفی کاراکتر های متفاوت این کتاب یا مجله از تقلید صداهای گوناگون بهره ببرید کنید. سعی کنید از کتاب های داستان با اشکال جذاب  بخرید تا کودک با دیدن رنگ ها و اشکال جذاب علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی شود .
 

عروسک های مورد علاقه فرزندتان را وارد برنامه یادگیری زبان نمایید

کودکان دنیای عروسک‌ها را بسیار دوست دارند. اگر یک تئاتر عروسکی به زبان انگلیسی به همراه آواز طراحی و اجرا کنید کودک بسیار فعالانه در ان مشارکت نموده و دایره لغاتش افزایش می یابد. مخصوصا اگر کودک به یک قصه خاص علاقه‌ دارد آن قصه را به زبان انگلیسی دراورده و مانند تئاتر با کودک ان را به زبان انگلیسی بازی کنید.


 اموزش زبان انگلیسی به کودکان

اردوی باغ وحش به زبان انگلیسی

از این تکنیک برای یادگیری لغات موضوعی استفاده کنید مثلا در مورد نام حیوانات بهتر است ابتدا یک کتاب حیوانات تهیه نموده و عکس حیوانات را به کودکتان نشان دهید و سپس نام انگلیسی انها را برای او بازگو کنید. در محله بعد یک  روز به باغ وحش بروید. و برای دوره کردن نام حیواناتی را که کودکتان اموخته است،انها را از او سوال کنید و اگر همکاری او خوب است به نام حیوانات جدید هم اشاره کنید. در مسیر بازگشت هم می توانید مجددا نام حیوانات را با کودک دوره کنید.

قایم باشک بازی

برای تمرین شمارش اعداد به زبان انگلیسی قایم باشک یک بازی کامل است. بهتر است اول از ۱تا۱۰ اغاز کنید اما کم کم اعداد بیشتر را اضافه کنید.  این روش یکی از بهترین روش ها برای یادگیری اعداد به زبان انگلیسی میباشد
 

پخش ترانه انگلیسی در منزل و ماشین

ترانه ها به زبان دوم هم دلنشین کودک هستند،هر مکان و هر زمان که مناسب است به ترانه مناسب سن کودک گوش دهید مثلا حتی هنگام انجام کارهای منزل سعی کنید از اهنگ پس زمینه ترانه کودکانه انگلیسی استفاده کنید تا گوش کودک به لغات انگلیسی عادت کند.
 

استفاده از دوره های آموزشی آنلاین :

برای دریافت آموزش زبان انگلیسی مختص کودکان میتوانید از دوره های آنلاین وبسایت خود آموززبان استفاده نمایید .
 

تزئین اتاق کودک با پوسترهای اموزشی انگلیسی

از پوسترهای بزرگ و کوچک رنگارنگ به زبان انگلیسی برای تزئین اتاق فرزند خود بهره ببرید. از اموزش اعداد گرفته تا اموزش میوه ها و رنگ ها و ...هر زمان کودک انها را یاد گرفت پوستر ها را عوض نمایید.


اموزش زبان انگلیسی به کودکان

با دیگر کودکان که درحال اموزش زبان انگلیسی هستند بازی گروهی انجام دهید

مکان های مختلفی مثل پیکنیک و اردو و...که برای اموزش زبان انگلیسی به شکل گروهی مناسبند را انتخاب کنید و سعی کنید همسالان کودک و والدین انها را در بازی های گروهی به زبان انگلیسی شرکت دهید تا همه کودکان انگیزه مشارکت فعالانه در بازی گروهی را داشته باشند.


  اموزش زبان انگلیسی به کودکان

جهت خواباندن کودک لالایی انگلیسی بخوانید

لالایی های قبل از خواب برای کودک بسیار آرام بخش هستند. لالاییهای انگلیسی کودک شما را با کمک گرفتن از یک موسیقی ارامش بخش علاوه بر خواب راحت و ارام  با کلمات انگلیسی اشنا کرده و از طریق تکرار این کلمات انها را ملکه ذهن کودک می کند.

آزمون آیلتس از سنین کودکی:

قطعا همانطور که میدانید یکی از آزمون های بین المللی در جهان آزمون آیلتس میباشد مثلا اگر شما قصد مهاجرت به کشورهایی همچون کانادا استرالیا انگلیس و.... را داشته باشید باید مدرک بین المللی آزمون آیلتس داشته باشید .این آزمون همانند سایر آزمون های بین المللی سختی های خاص خود را دارد و داوطلبی که در این آزمون شرکت میکند باید  با مهارت های تست زنی و مهارت های آزمون هم آشنا باشد. برای آموزش آنلاین آیلتس میتوانید به وبسایت خود آموززبان مراجعه نمایید.

آمادگی آزمون آیلتس از کودکی:

همانطور که میدانید آموزش زبان انگلیسی از سن کودکی و نوجوانی بسیار مفید است چرا که کودکان و نوجوانان در این سنین پایین قدرت یادگیری بسیار بالایی دارند از همین رو بهتر است والدین از همان سنین پایین تر بفکر آمادگی در آزمون آیلتس کودک خود باشند .
آموزش زبان انگلیسی و دوره های آنلاین زبان انگلیسی کودکان :
اگر شما هم قصد دارین تا کودکاتان از سنین پایین تر آموزش زبان انگلیسی بیاموزد باید بفکر دوره ای کاملا حرفه ای باشید . امروزه وبسایت های زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی وجود دارد آیا همه این وبسایت های آنلاین دارای اساتید حرفه ای هستند ؟

آشنایی با وبسایت خود آموززبان :

وبسایت خود آموززبان یکی از بهترین وبسایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی  میباشد برای شرکت در کلاس های آنلاین این وبسایت کافیست با واحد مشاوره و پشتیبانی وبسایت در تماس باشید  و بعد از تعیین سطح در این مجموعه میتوانید در کلاس های آنلاین وبسایت شرکت کنید از ویژگی های این وبسایت میتوانیم به اساتید بین المللی زبان انگلیسی خود آموززبان اشاره کنیم تمامی اساتید این مجموعه از اساتید بین المللی زبان انگلیسی میباشند . همچنین اساتید وبسایت خود آموززبان از اساتید مجرب میباشند مثلا کادر آموزش زبان انگلیسی کودکان این مجموعه از اساتید با تجربه چندین ساله این وبسایت آموزشی میباشند همچنین اگر به دنبال تدریس خصوصی زبان انگلیسی  میباشید میتوانید با واحد پشتیبانی این وبسایت در تماس باشید و در کلاس های خصوصی آنلاین وبسایت شرکت نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27048
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید