امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

آموزش زبان آنلاین برای کودکان زیر 6 سال


1401/07/27
کد خبر : 27863
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

امروزه آموزش زبان انگلیسی برای تمام مردم دغدغه شده است. در این بین والدینی که از آینده کودک خود و وابستگی آن به زبان بین المللی انگلیسی آگاه هستند، با چالش های زیادی مواجه می شوند. یکی از این مشکلات، آموزش زبان آنلاین برای کودکان زیر 6 سال می باشد. تصور اکثر ما به این شکل است که آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان برای کودکانی که هنوز به مدرسه نرفته اند، غیرممکن است!
در این مقاله از راتاکیدز قصد داریم در مورد شیوه های آموزش زبان آنلاین برای کودکان زیر 6 سال صحبت کنیم. همین طور شما والدین عزیز را در جریان روند برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان در راتاکیدز قرار دهیم.

روش های آموزش زبان آنلاین برای کودکان زیر 6 سال

همان طور که برای همه ما واضح است، کودکانی که کمتر از شش سال دارند، اغلب هوش اجتماعی بالایی دارند و به دنبال درک حواس شش گانه در اطراف خود هستند. این موضوع یعنی در آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان، تمرکز اساتید و والدین باید بر روی صدا، رنگ، بازی های درگیرکننده هوش و اعضای بدن باشد.
روش هایی که ما برای آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در راتاکیدز به کار می گیریم بر حسب اصول روانشناسی کودک و جدیدترین متدهای روز دنیا برای یادگیری زبان دوم انتخاب می شوند.


 آموزش زبان آنلاین برای کودکان


چند مورد از تاثیرگذارترین شیوه های آموزشی راتاکیدز عبارتند از:

آموزش زبان انگلیسی با شعر و موسیقی

گوش دادن به موسیقی و آشنایی کودک با آواهای مختلف، همواره توسط روانشناسان کودک پیشنهاد می شود. چه بهتر که این صداهای دلنشین به کودک شما چیزی بیاموزند! آموزش زبان آنلاین برای کودکان زیر 6 سال با موسیقی، یکی از جذاب ترین و راحت ترین شیوه های آموزشی است. اساتید راتاکیدز از موسیقی هایی مناسب با محتوای آموزشی در کلاس آنلاین زبان کودکان استفاده می کنند.

آموزش زبان آنلاین برای کودکان با بازی و سرگرمی

یادگیری و حفظ کلمات جدید آن هم به زبان دیگر، نیاز به تمرین و تکرار در کلاس آنلاین زبان کودکان دارد. کودکان زیر 6 سال توانایی پذیرش تکالیف و تمارین سخت و طولانی را ندارند. همچنین اغلب از تفریحات کوتاه و پر هیجان استقبال می کنند.
اساتید راتاکیدز در کلاس آنلاین زبان کودکان با به کار گیری بازی های فانتزی و پرماجرا، کودکان را با نکات زبان انگلیسی درگیر می کنند و این موضوع روند یادگیری را در کودک سریع تر می کند.

آموزش زبان با فیلم و داستان

تماشای کارتون و انیمیشن یا شنیدن داستان های خیالی و فانتزی قبل از خواب، برای بسیاری از کودکان لذت بخش و سرگرم کننده است. بسیاری از کودکان از دنبال کردن یک سناریوی کودکانه در انیمیشن و کتاب داستان لذت می برند. یکی از روش های آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان، تماشای انیمیشن زبان اصلی یا کتاب های دو زبانه انگلیسی-فارسی در کلاس آنلاین زبان کودکان است.


 آموزش زبان آنلاین برای کودکان

معرفی ویژگی های کلاس آنلاین زبان کودکان

کلاس آنلاین زبان کودکان در اغلب آموزشگاه های مجازی، در دوره های 12 جلسه ای و در مدت زمان 30 دقیقه برگزار می شود. با توجه به نتایجی که در آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان دریافتیم، برای کودکان زیر 6 سال، کلاس های طولانی و شلوغ بازدهی بسیار کمی دارند. به همین علت اغلب والدین کلاس آنلاین زبان کودکان خصوصی را انتخاب می کنند.
در طول این دوره کلاس آنلاین زبان کودکان با آواها و حروف انگلیسی آشنا می شوند؛ همچنین می توانند شروع به خواندن کلمات ساده و دو بخشی کنند. همینطور با تمامی کلمات کاربردی مانند سلام و احوال پرسی، سوالات روزمره، اعضای بدن، اشیا و اسباب بازی و اعضای خانواده آشنا می شوند.

آموزش زبان آنلاین برای کودکان زیر 6 سال در راتاکیدز

آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی راتاکیدز (https://ratakids.com) ویژه کودکان 3 تا 12 سال بوده و با استفاده از جدیدترین متدهای آموزش زبان آنلاین برای کودکان زیر 6 سال، به برگزاری کلاس می پردازد. راتاکیدز با همراهی اساتید خبره و ماهر خود، سعی دارد که در مرحله اول ذوق و خلاقیت کودک را در آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان به وجد آورد؛ سپس او را در مسیر کلاس آنلاین زبان کودکان همراهی کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27863
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید