امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

آموزش خصوصی زبان آلمانی به صورت تضمینی در 30 روز !!


1401/07/27
کد خبر : 27908
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر
مؤسسه دنیای زبان با در اختیار داشتن اساتید تحصیل کرده و با تجربه از کشور آلمان و اساتید تحصیل کرده با رتبه های بالای آموزشی، در کلیه مقاطع از مبتدی تا پیشرفته و مهاجرت برای همه سنین، صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی، دوره  تدریس خصوصی زبان آلمانی با توجه به هدف شما از یادگیری زبان آلمانی در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن در منزل و محل کار و آموزشگاه با افتخار آماده ارائه خدمات است. بعد از گذشت 23 سال خدمت صادقانه در راستای آموزش و یادگیری تخصصی زبان آلمانی، با تدابیر ویژه آموزشی و حضور اساتید برتر و برنامه ریزی و پشتیبانان آموزشی، شما را در طول مسیر یادگیری زبان آلمانی همراهی خواهیم کرد.
در این مقاله به بررسی بیش تر جزئیات آموزش خصوصی زبان آلمانی در موسسه دنیای زبان به صورت تضمینی خواهیم پرداخت.

اساتید زبان آلمانی در دنیای زبان چگونه تدریس خواهند کرد؟

در موسسه دنیای زبان اساتید زبان آلمانی را به صورت آنلاین و حضوری به شما تدریس می کنند که دانشجو نحوه تدریس را با توجه به شرایط خود انتخاب می کند تا به راحتی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کند.
تدریس زبان آلمانی به صورت آنلاین به دلیل شرایط کرونا یک مزیت برای همه ی موسسه های آموزش زبان شده است در همین راستا موسسه دنیای زبان نیز کلاس های تدریس زبان آلمانی را به صورت آنلاین بر گذار می کند تا زبان آموزان بدون هیچگونه مشکل و نگرانی بابت مریضی و ابتلا به بیماری کرونا به بهترین شکل به یادگیری زبان آلمانی بپردازند.

اساتید زبان آلمانی در دنیای زبان چگونه تدریس خواهند کرد؟

هزینه های کلاس های خصوصی زبان آلمانی

کلاس های خصوصی زبان آلمانی به دلیل داشتن کیفیت بالا و خصوصی بودن نسبت به کلاس های عمومی هزینه ی بیش تر دارند. برای اطلاع از هزینه های کلاس های خصوصی زبان آلمانی وارد سایت شده و با مشاوران ما تماس گرفته و از هزینه ی این کلاس ها مطلع شوید.

در کلاس های خصوصی تدریس زبان آلمانی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر داده و چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.

نکته: پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

چرا باید زبان آلمانی را به صورت خصوصی یاد بگیریم؟

اگر بخواهید به آلمان سفر کنید، باید دریابید که عدم آشنایی با این زبان یکی از بزرگ ترین چالش‌ ها است. به منظور ارتباط برقرار کردن با ادارات آلمانی، به طور مثال اداره امور خارجیان (Ausländerbehörde) و یا اداره تأمینات اجتماعی (Sozialamt)، شما نیاز به صحبت کردن به زبان آلمانی دارید. همچنان برای شروع یک زندگی جدید در آلمان، تحصیلات و آموزش، شناخت افراد و محیط و یافتن کار به دانستن زبان آلمانی نیازمند خواهید بود.

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان آلمانی را به بهترین شکل و روش ممکن فرا گیرند، آموزش خصوصی زبان آلمانی و حضور در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی است.

در کلاس های عمومی به دلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های تدریس خصوصی زبان آلمانی است.

جهت یادگیری زبان آلمانی صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان  آلمانی با بهترین امکانات ممکن، شما را به خواسته تان نزدیک می کند.

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

زبان آلمانی از زبان های هندو اروپایی و عضوی از خانواده زبان های ژرمنی است. این زبان یکی از مهم ترین زبان های جهان است و علاوه بر آلمان در کشور های اتریش و بلژیک و سوئیس تنها زبان رسمی است. شمار کسانی که زبان آلمانی را همچون زبان مادری بکار می برند از گویش های دیگر بیشتر است.
در ادامه به بررسی بیش تر زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

چرا باید زبان آلمانی را به صورت خصوصی یاد بگیریم؟

هر آنچه در مورد زبان آلمانی باید بدانید.

هر چند تعداد گویش ها در مناطق مختلف جهان از چند هزار عدد فراتر می رود، اما سازمان ملل متحد فقط آن دسته را که دارای معیار های زبان شناسی، دستور زبان و ریشه تاریخی است را به عنوان زبان رسمی پذیرفته است و در میان 100 زبان مختلفی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است، یادگیری 10 مورد زبان دشوار تر از مابقی تشخیص داده شده که زبان آلمانی یکی از آن ها است.

شکل گفتار و نوشتار آلمانی دارای قواعد استاندارد فراوانی است و داشتن سه جنس مختلف برای اسامی نیز بر دشواری های یادگیری این زبان افزوده است.

زبان آلمانی زبان اول 2.77 درصد جمعیت روی زمین است و به شکل متمرکز در اتحادیه اروپا از جمله آلمان، اتریش و بخش هایی از سوییس و بلژیک رایج است و دانستن این زبان در بسیاری از نقاط دنیا برای تجارت و کسب و کار مفید واقع می‌ شود علاوه بر آن آلمان، پس از ایالات ‌متحده و چین سومین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد بنابراین یادگیری زبان آلمانی بسیار سودمند است زیرا می توان این کشور را برای زندگی و تفریح انتخاب کرد.

زبان آلمانی از دید بسیاری زبان خشنی است، به این معنی که معمولا حروف با استرس فراوان تلفظ می شوند و به گوش کسی که تا کنون با این زبان آشنا نیست این زبان کمی سخت و ضمخت است. شاید تا حدودی بتوان این مسئله را قبول کرد و بیان کرد که این زبان نسبت به زبان هایی مثل اسپانیایی، فرانسه و حتی انگلیسی کمی خشن و ضمخت باشد، اما نمی توان به دلیلی برای این که زبان آلمانی زبان زیبایی نیست به آن نگاه کرد.زبان های انگلیسی و آلمانی هر دو از یک ریشه هستند و به Germanic Language مشهور هستند که در رده بندی بالا تر از زبان های هندو اروپایی طبقه بندی می شوند.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمان

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

آلمان کشور موسیقی و هنر است که سالانه توریست های بسیاری را جذب می کند و مهاجران فراوانی که قصد اقامت در کشور های اروپایی را دارند، چرا که چه به لحاظ کیفی و چه تحصیلی، در آلمان می توان به موقعیت های مطلوبی رسید.

در بین دانشگاه های برتر آلمان، دانشگاه فنی مونیخ که رتبة 62 جهانی را دارد و دانشگاه هایلدبرگ با رتبة 64 جهانی جزو انتخاب های اول هر دانشجویی است. دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس را در این دانشگاه های نام برده دارند باید یک دورة یک ساله را در کالج سپری کنند.

دانشجویان خارجی می توانند بدون اجازه کار، در آلمان کار کنند، که در این راستا لازم است تا دانشجو حداقل در سطح B1 زبان آلمانی بداند تا بتواند در آلمان کار کند.
چنانچه به هدف تحصیل و یا گذراندن آزمون های گوته (zertifikat)، یا Test DAf که مورد نیاز همه رشته ها است و دانشگاه های آلمان این مدارک را تأیید می کنند هستید، کار را با کلاس های خصوصی زبان آلمانی شروع کنید.

چرا که به شما این اطمینان داده خواهد شد تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان رسیده باشید و از سطح زبان آلمانی خود بعد از یک ترم رضایت خاطر داشته باشید.

آموزش خصوصی زبان آلمانی به صورت تضمینی

هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در موسسه دنیای زبان چقدر است؟

با توجه به خصوصی بودن کلاس ها باید در نظر داشته باشید که نسبت به دیگر کلاس ها هزینه کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان بیشتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه های کلاس های خصوصی می توانید با کارشناسان موسسه دنیای زبان تماس گرقته و اطلاع کسب کنید.

نکته قابل توجهی که باعث متمایز کردن موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر موسسه ها می شود، داشتن گزینه پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتر شدن موسسه دنیای زبان از دیگر مراکز یادگیری زبان شده است.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.
پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

یادگیری زبان آلمانی

یادگیری این زبان تا حدی به فرد زبان آموز بستگی دارد. ساختار گرامری این زبان نسبت به زبان انگلیسی متفاوت است.

جنسیت اسامی در آلمانی

آلمانی بر خلاف فارسی و انگلیسی یک زبان جنسیت محور است. یعنی هر اسم حتما یک جنسیت دارد. اسامی در زبان آلمانی می توانند یکی از جنسیت های مذکر، مونث یا خنثی را داشته باشند.

حرف تعریف معارفه

در زبان آلمانی مشابه انگلیسی برای حروف معارفه حروف تعریف استفاده می شود.

زمان ها در زبان آلمانی

ساختار زمان ها در زبان آلمانی تا حد زیادی مشابه انگلیسی است، زمان های کامل (حال کامل، گذشته کامل و آینده کامل) معادلی در زبان فارسی ندارند.

افعال عبارتی

در تدریس زبان آلمانی مشابه انگلیسی، می توان از طریق اضافه کردن حروف اضافه به فعل، افعال جدیدی ساخت. در زبان انگلیسی به این افعال، افعال Phrasal می گویند. این افعال در زبان فارسی معادلی ندارند.

افعال کمکی

افعال کمکی افعالی هستند که در جمله فاقد معنا هستند و از آن ها برای نشان دادن ساختار گرامری جمله استفاده می شود. زبان آلمانی از نظر استفاده از افعال کمکی تا حد زیادی مشابه انگلیسی است . این افعال در زبان فارسی معادل دقیقی ندارند.

کلام آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های آموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که با بیش از 23 سال تجربه به آموزش زبان آلمانی می پردازد همچنین شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط آموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27908
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید