امروز دوشنبه 16 مهر 1403

Monday 07 October 2024

آموزش خرید فالوور اینستاگرام


1401/07/27
کد خبر : 26164
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر

سایت ها و اپلیکیشن های زیادی خدمات افزایش فالوور اینستاگرام ارایه می دهند. شیوه افزایش فالوور در هر کدام از آن ها متفاوت است و هر سایت و اپلیکیشنی به روش خاصی فالوورهای پیج اینستاگرام شما را افزایش می دهد به همین دلیل اهمیت دارد تا با این روش ها آشنا باشید.
در خرید فالوور اینستاگرام نکات مهمی وجود دارد که نیاز است رعایت شود تا بهترین نتیجه از خرید فالوور اینستاگرام گرفته شود:

فالوور اینستاگرام خریداری شده واقعی باشد

فالوور اینستاگرام خریداری شده فعال باشد

فالوور اینستاگرام خریداری شده هدفمند

پس از خرید فالووراینستاگرام و پس از افزایش فالوور اینستاگرام پس از مدتی فالوورها ریزش نکنند. در صورتی که فالوور خریداری شده واقعی باشد ریزش اتفاق نمی افتد اما اگر هدفمند هم نباشد ریزش اتفاق نمی افتد اما فالوورها تعامل کمتری با پیج دارند.


با خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب، فالوورهایی برای شما جذب می شوند که تمام شرایط بالا را دارند. یعنی فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند بدون  ریزش. فالووریاب برای اینستاگرام شما فالووری جذب می کند که مضاف بر این شرایط به موضوع پیج شما علاقه مند هم باشد. حال ببینیم فالووریاب چطور این کار را انجام می دهد؟
فالووریاب با فعالیت هوشمند برای شما افرادی را هدف قرار می دهد که به موضوعات تعیین شده توسط شما در کنترل پنل فالووریاب علاقه دارند. در واقع پیج شما را فقط به افرادی معرفی می کند که شما تعیین می کنید. بدین ترتیب فقط فالوورهایی جذب صفحه اینستاگرام شما می شوند که به موضوع پیج شما علاقه دارند و تبدیل به فالوور فعال برای شما می شوند که با اینستاگرام شما در تعامل هستند و به طور واقعی لایک و کامنت و... افزایش پیدا می کند و در صورتی که پیج شما تجاری است به مشتریان و خریداران خدمات شما تبدیل خواهند شد.
مزیت دیگری که فالووریاب دارد این است که دقیقا تعداد فالووری که شما خریداری کرده اید را به  صورت تضمینی برای پیج شما جذب می کند و این فالوورها چون خود تصمیم به فالو کردن پیج شما گرفته اند بعدا شما را آنفالو نمی کنند و فالوورهای شما ریزش نخواهد کرد.
کنترل پنل کاربری فالووریاب هم در وب سایت و هم در اپلیکیشن فضای بسیار ساده ای دارد و در یک صفحه تمامی آمار و ارقام افزایش فالوور پیج های خود را مشاهده خواهید کرد و می توانید به سادگی سفارشات خرید فالوور اینستاگرام ثبت کنید و همچنین می توانید میزان فالووری که خرید کرده اید را بین چند پیج خود به دفعات نامحدود تقسیم کرده و حتی تغییر دهید.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال از فالووریاب برای این افراد مفید است:

-افرادی که پیج اینستاگرام تجاری مربوط به کسب و کار شخصی خود دارند.

-شرکت ها و کسب و کارهایی که مایل به فعالیت بیشتر در اینستاگرام و ارتباط با مشتریان و افراد جدید و علاقه مند در اینستاگرام هستند.

-افرادی که تولید کننده محتوا(بلاگر) هستند

-افرادی که می خواهند فالوورهای پیج خود را به طور واقعی افزایش دهند

فالووریاب چندین سال است که با کامل سازی سایت و اپلیکیشن امکانات و خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار می  دهد و هر ماهه با ارایه آپدیت جدید نواقص را رفع و امکانات جدیدتری اضافه می کند.

بخش های مختلف فالووریاب مانند راهنما، سوالات متداول، پشتیبانی، مقالات، اخبار، آموزش اینستاگرام و... همیشه در حال بروزرسانی هستند.

برای عضویت در فالووریاب و خرید فالوور واقعی و هدفمند می توانید به نشانی www.followeryab.com  مراجعه فرمایید.

در حال حاضر تخفیف مناسبی برای خرید فالوور اینستاگرام در فالووریاب فعال است.

اپلیکیشن فالووریاب نسخه3 نیز برای گوشی های اندروید و Ios از طریق وبسایت فالووریاب قابل دانلود است.

مزیت های ربات اینستاگرام افزایش فالوور فالووریاب:

-ثبت تعداد نامحدود پیج اینستاگرام در یک حساب کاربری فالووریاب
-تضمینی بودن واقعی بودن و تعداد فالوورهای اینستاگرام خریداری شده
-امکان خرید فالوور اینستاگرام فعال واقعی هدفمند و تقسیم آن بین پیج های مختلف
-پنل کاربری فوق پیشرفته با تمام امکانات مورد نیاز
-سیستم ارایه گزارشات و آمار دقیق تمام پیج های اینستاگرام ثبت شده
-پشتیبانی 24 ساعته در کل سال حتی ایام تعطیل
-دسترسی به پنل و امکانات از طریق سایت یا اپلیکیشن های اندروید و ios
-اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ios افزایش فالوور فالووریاب برای نصب درانواع گوشی موبایل

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فالووریاب و مطرح کردن سوالات احتمالی و همچنین خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال وب سایت www.followeryab.com در خدمت شماست.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26164
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید