امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

آموزش ثبت نام و خرید اکانت تریدینگ ویو برای ایرانیان


1401/07/27
کد خبر : 28810
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

مسلما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به بازار سهام و بورس‌های بین‌المللی علاقه‌مند هستند، تاکنون نام تریدینگ ویو را شنیده‌اید. تریدینگ ویو در واقع بستری برای میلیون‌ها سرمایه‌گذار فراهم کرده است که به کمک آن می‌توانید به بسیاری از ابزارهای تحلیلی مقایسه‌ای و نموداری دسترسی داشته باشید. طبیعتا دسترسی به چنین محبوبیتی برای یک وب‌سایت که خدمات تحلیلی انجام می‌دهد، نمی‌تواند چندان بی‌دلیل باشد! و علت این میزان محبوبیت را می‌توان در قرار دادن تحلیل‌های آماری متنوع از زوایای گوناگون و پیش‌بینی‌های مختلف به وسیله آن براساس علم و تحلیل تکنیکال جستجو کرد.

اگر به مباحث تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی علاقه‌مند باشید می‌دانید که دسترسی به نمودارهای قیمتی تا چه میزان دارای اهمیت است و تریدینگ ویو یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که دقیق‌ترین نمودارهای قیمتی را در اختیار کاربران خویش قرار می‌دهد. با توجه به اهمیت استفاده از این این وب‌سایت در پیشرفت بازارهای مالی، بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال آموزش کامل خرید اکانت تریدینگ ویو هستند و به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق نحوه خرید اکانت تریدینگ ویو بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

خرید اکانت تریدینگ ویو

آشنایی بیشتر با تریدینگ ویو

قبل از آن که به بحث نحوه خرید اکانت تریدینگ ویو بپردازیم، لازم است تا مروری اجمالی بر ماهیت این وب‌سایت داشته باشیم تا با ضرورت خرید اکانت تریدینگ ویو بهتر آشنا شوید. وب‌سایت تریدینگ ویو (Tradingview) در واقع یکی از بهترین سایت‌های ارائه کننده نمودارهای بازارهای مالی در بستر اینترنت است. ناگفته نماند که مزیت‌های این وب‌سایت فقط به این نمودارهای قیمتی ارزهای دیجیتالی، جفت ارزها، سهام کشورهای مختلف و غیره محدود نشده و علاوه بر آن شما می‌توانید از ابزارهای موجود در این مجموعه برای انجام تحلیل‌های مختلف نیز کمک بگیرید. 

سایت تریدینگ ویو دارای بخش‌های مختلفی است و شاید به جرئت بتوان گفت که کاربردی‌ترین بخش این مجموعه مربوط به بخش نمودارها و ابزارهای تحلیل تکنیکال است. بخش دیگر آن مربوط به فیلترنویسی و همچنین برنامه‌نویسی است و دقیقا به همین دلیل است که تریدینگ ویو را به یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی تبدیل شده و خرید اکانت تریدینگ ویو را باید یکی از نیازهای ضروری این روزهای بازارهای مالی مختلف دانست.

آموزش ثبت نام در سایت تریدینگ ویو

طبیعتا مانند هر وب‌سایت معتبر دیگری، تریدینگ ویو امکان دسترسی به امکانات منحصربه‌فرد خویش را بدون ثبت نام در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و پس از مدت زمان کوتاهی، پیام عضویت در صفحه مانیتور ظاهر شده و تا زمانی که ثبت نام نکنید، امکان برگشتن به نمودار را نخواهید داشت. 

ثبت نام در وب‌سایت تریدینگ ویو به دو شکل رایگان و پولی صورت می‌گیرد و مسلما امکاناتی که در این دو حالت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد و نسخه پولی تریدینگ ویو، امکانت بیشتری در زمینه تحلیل‌های جزئی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بهترین گزینه برای شرکت‌هایی است که در حوزه تحلیل‌گری بازارهای مالی فعال هستند. 

برای ثبت نام رایگان فقط به یک ایمیل معتبر نیاز دارید و با کلیک بر روی آیتم آدمک موجود در گوشه سمت راست صفحه این وب‌سایت و وارد کردن اطلاعات ایمیل خویش می‌توانید، اکانت تریدینگ ویو رایگان خود را بسازید. ناگفته نماند که تریدینگ ویو دارای سه نوع اکانت پولی به نام‌های Premium، Pro+ و Pro با امکانت مختلف است که متناسب با نیاز خویش می‌توانید یکی از این سه مدل را نیز انتخاب کنید. 

خرید اکانت تریدینگ ویو

پس از آن که با ایمیل خود به صورت رایگان در وب‌سایت تریدینگ ویو ثبت نام کردید، اگر قصد خرید اکانت پولی آن را داشته باشید، بر روی گزینه «Upgrade now» کلیک کنید تا به قسمت اکانت‌های پولی تریدینگ ویو هدایت شوید. در این قسمت ویژگی‌های مختلف اکانت‌های پولی به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب مدل مد نظر، دو گزینه «Annually» و «Monthly» به شما نشان داده می‌شود که در اولی هزینه به صورت سالانه و در دومی هزینه به صورت ماهانه محاسبه می‌شود. البته ناگفته نماند که برای هرکدام از این مدل‌ها، مهلت تست یک ماهه رایگان نیز در نظر گرفته شده است که می‌توانید با کلیک بر گزینه «Free for 30 days» از اشتراک رایگان یک ماهه آن برخوردار شوید.

البته ناگفته نماند که به دلیل سواستفاده برخی از کاربران، در چند ماه اخیر این قابلیت تریدینگ ویو با محدودیت‌ها و نظارت‌های سفت و سختی همراه بوده و شما نمی‌توانید به کمک اطلاعات جعلی، چندین باره از این قابلیت تریدینگ ویو استفاده کنید. 

پس از انتخاب مدل مورد نظر بر روی گزینه «Pay now» کلیک کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید. برای پرداخت هزینه اکانت تریدینگ ویو روش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که در ادامه با این روش‌ها آشنا می‌شویم:

خرید اشتراک تریدینگ ویو

روش‌های خرید اکانت تریدینگ ویو

پس از آن که گزینه Pay now را انتخاب کردید از شما پرسیده می‌شود که آیا به داده‌های اضافی نیاز خواهید داشت یا نه، که اگر در دسته شرکت‌های بزرگ تحلیلی و معامله‌گران الگوریتمی قرار می‌گیرید می‌توانید در این بخش سهامی را که به داده‌های آن نیاز دارید را به اکانت خویش اضافه کنید، البته ناگفته نماند که با انتخاب هر سهام، مبلغی به هزینه اشتراک اکانت شما اضافه می‌شود و به همین علت این اطلاعات برای تحلیل‌گران عادی چندان کاربرد ندارد و با انتخاب گزینه «I am good without it» و گزینه Next به صفحه بعدی که صفحه انتخاب انواع روش‌های پرداخت است هدایت می‌شوید.

به طور کلی برای پرداخت هزینه اشتراک چهار روش استفاده از کارت‌های پرداخت بین‌المللی، سرویس پرداخت گوگل، استفاده از حساب پی پال و در نهایت پرداخت به وسیله ارزهای دیجتال در نظر گرفته شده است. برای خرید اشتراک ماهانه فقط سه روش اول در دسترس شما خواهد بود و خرید اشتراک به کمک رمزارزها فقط برای اشتراک‌های سالانه در نظر گرفته شده است. 

در کشور ما ایران، به دلیل وجود شرایط تحریمی و عدم دسترسی کاربران به حساب‌های پرداخت بین‌المللی، استفاده از سه روش اول در ظاهر محال به نظر می‌سد و با توجه به قیمت بالای اشتراک‌های سالانه نیز شاید انتخاب این اشتراک برای بسیاری از تحلیل‌گران و تریدرها چندان مقرون به صرفه نباشد؛ اما جای نگرانی نیست و شما می‌توانید به کمک برخی شرکت‌های واسطه‌ای معتبر همچون آریاپی اقدام به خرید اکانت تریدینگ ویو به صورت کاملا قانونی نمائید. 

اما اگر به ارزها دیجیتالی دسترسی دارید می‌توانید با انتخاب گزینه «Coinbase» هزینه سالانه را با استفاده از رمزارزها پرداخت کنید. پس از انتخاب این گزینه، شرایط و قوانین استفاده از این روش پرداخت به شما نشان داده می‌شود که با تائید این شرایط باید گزینه «Complete your purchase» را انتخاب نمایید. در صفحه بعدی، لیست رمزارزهایی که می‌توان از آن‌ها برای پرداخت هزینه اشتراک استفاده کرد به شما نشان داده می‌شود که این ارزهای دیجیتالی عبارتند از؛ بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، دوج کوین و لایت کوین. ناگفته نماند آن طور که مسئولان تریدینگ ویو خبر داده‌اند به زودی ارزهای دیجیتال دیگری همچون کاردانو و سولانا نیز به این لیست اضافه خواهد شد. 

جهت وریفای بایننس اینجا کلیک کنید.

نحوه پرداخت هزینه اشتراک با ارزهای دیجیتالی

پس از آن که مراحل بالا را پشت سر گذاشتید، می‌توانید در لیست این ارزهای دیجیتالی با انتخاب هر رمزارز، مقدار مورد نیاز و آدرس مورد نظر را مشاهده نمائید و پس از ارسال مقدار رمزارز خواسته شده به آدرس مورد نظر، فرآیند پرداخت هزینه اشتراک سالانه تریدینگ ویو را با موفقیت پشت سر بگذارید. البته ناگفته نماند که همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که انتقال پول از طریق رمزارزها با انتقال پول در سیستم بانکی تفاوت دارد و برای این کار شما به کیف پول معتبری برای نگهداری ارزهای دیجیتالی و انتقال آن نیاز خواهید داشت و کوچک‌ترین اشتباه در این مسیر می‌تواند موجب نابودی دارایی شما گردد.

خرید اکانت تریدینگ ویو در ایران

شاید با مطالعه مطالب بالا و سختی نحوه انتقال رمزارزها چنین تصور کنید که بهتر است از خیر این وب‌سایت کاربردی بگذرید! اما واقعیت امر از این قرار است که برخورداری از ابزارهای تحلیل تکنیکال و همچنین یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری تحلیل‌های مختلف در ارتباط با آینده بازارهای مالی، یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر زندگی تریدرها است و اگر می‌خواهید که در زمینه سرمایه‌گذاری سهام‌های مختلف و همچنین رمزارزها سود خوبی کسب نمایید، مسلما باید از چنین ابزارهایی کمک بگیرید؛ به ویژه با توجه به این که تمامی نمودارهای موجود در تریدینگ ویو به صورت لحظه‌ای به روز شده و هر چه که برای تحلیل نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

اما شاید این سوال ذهن شما را به خود مشغول سازد که با توجه به عدم امکان دسترسی کاربران و تریدرهای ایرانی به کارت‌های پرداخت بین‌المللی همچون ویزا کارت و مستر کارت چگونه می‌توان مرحله پرداخت اشتراک تریدینگ ویو را پشت سر گذاشت؟

اکانت تریدینگ ویو

پاسخ به این سوال ساده است، امروزه بسیاری از کاربران ایرانی که در حوزه تحلیل‌های تکنیکال فعالیت دارند با کمک شرکت‌های معتبر واسطه‌ای ایرانی همچون آریاپی توانسته‌اند مرحله پرداخت اشتراک را پشت سر بگذارند. در چنین مجموعه‌هایی شما درگیر پرداخت‌های ارزی نخواهید شد و با پرداخت معادل ریالی هزینه اشتراک مد نظر خویش، پرداخت اشتراک را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهید و بعد از آن نیز برای تمدید اشتراک هیچگونه نگرانی خاصی نخواهید داشت؛ چراکه به کمک مجموعه آریاپی می‌توانید به صورت نامحدود اشتراک‌های ماهانه و سالانه اکانت خویش را تمدید نمائید.

آشنایی بیشتر با مجموعه آریاپی 

مجموعه آریاپی یک مجموعه کاملا ایرانی است که هدف خود را از ابتدای تاسیس، کمک به کاربران ایرانی قرار داده است و به همین دلیل توانسته در این مدت زمان فعالیت خویش به یکی از بهترین شرکت‌های واسطه‌ای پرداخت بین‌المللی تبدیل گردد. شما می‌توانید برای خرید اکانت تریدینگ ویو به این مجموعه مراجعه کنید و نگرانی از بابت نحوه پرداخت ارزی نداشته باشید و با پرداخت ریالی هزینه اشتراک با کارمزد بسیار پایین، یک اکانت پرمیوم تریدینگ ویو خریداری کنید (بدون آن که در پیچ و خم پرداخت‌های ارزی بین‌المللی سردرگم شوید). ناگفته نماند که خدمات آریاپی فقط به این مورد محدود نشده و اگر قصد داشته باشید که شخصا مرحله پرداخت را پشت سر بگذارید، می‌توانید از سایر خدمات آریاپی همچون افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال، صدور ویزا کارت و مستر کارت و شارژ آن استفاده نمایید. 

این مجموعه دارای تیم پشتیبانی 24 ساعته بسیار قدرتمند است که در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی اشکالات و سوالات شما خواهد بود و از آن جایی که تمامی سفارشات با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، تمامی سفارشات شما دارای ضمانت و گارانتی مادام العمر خواهد بود و هیچ دغدغه‌ای از بابت تکمیل و کیفیت سفارشات خویش نخواهید داشت.

کاربردی‌ترین روش خرید اکانت تریدینگ ویو برای کاربران ایرانی

همان طور که در مطالب بالا مشاهده نمودید، داشتن یک اکانت پولی تریدینگ ویو به منزله بالی برای پرواز و اوج گرفتن در بازارهای مالی است و این وب‌سایت تخصصی با ارائه به روزترین نمودارها، ابزارهای تحلیل تکنیکال و ابزارهایی از این قبیل توانسته است به محبوبیت چشمگیری در میان تریدرهای بازارهای مالی مختلف دست یابد. متاسفانه راه‌هایی که برای پرداخت هزینه این اشتراک در نظر گرفته شده به دلیل وجود انواع مختلف تحریم‌ها در دسترس کاربران ایرانی نبوده و بهترین گزینه برای تریدرها و تحلیل‌گران ایرانی، کمک گرفتن از شرکت‌های واسطه‌ای پرداخت ارزی معتبر همچون آریاپی است. بنابراین، اگر قصد خرید اکانت و اشتراک تریدینگ ویو به صورت کاملا قانونی و با قیمت مناسب را دارید، حتما به مجموعه آریاپی سر بزنید و از خدمات منحصر به فرد این تیم تخصصی در حوزه خدمات ارزی لذت ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28810
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید