امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

آموزشگاه برق گستران، رتبه یک آموزش تعمیرات موبایل در تهران


1401/07/27
کد خبر : 27851
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر
پیشرفته شدن گوشی های موبایل امروزی تعمیر و عیب یابی آنها را بسیار تخصصی کرده است و تنها در صورتی می توانید گوشی های امروزی را تعمیر کنید که تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای آموزش دیده باشید. این موضوع اهمیت آموزش تعمیرات موبایل را دو چندان کرده است. اگر تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید انواع گوشی جدید و قدیمی را عیب یابی و تعمیر کرده و از این راه به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

برای آموزش تعمیرات موبایل روش های گوناگونی پیش روی شماست. شرکت در دوره آموزشی آن هم در یک مرکز حرفه ای یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن می توانید صفر تا صد تعمیر و عیب یابی گوشی را یاد بگیرید. اگر آموزشگاهی که انتخاب می کنید به صورت حرفه ای و عملی مهارت های این شغل را به شما آموزش دهد می توانید در پایان دوره وارد بازار کار شده و درآمد کسب کنید.

اگر نمی دانید در کدام آموزشگاه دوره تعمیرات موبایل را ثبت نام کنید و نمی دانید بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل چه ویژگی هایی دارد تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های یک دوره آموزش تعمیرات موبایل حرفه ای

انتخاب آموزشگاه  یکی از مهم ترین مواردی است که تاثیر مستقیمی در موفقیت شما در بازار کار تعمیر موبایل  دارد. یک آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب دارای ویژگی هایی است. اگر تصمیم دارید پس از پایان دوره وارد بازار کار این حرفه شوید و در این زمینه فعالیت کنید، توصیه می کنیم به مواردی که در این قسمت به آنها می پردازیم توجه کنید.

آموزش توسط اساتید حرفه ای تعمیرات موبایل

موبایل دستگاهی است که از قطعات مختلفی تشکیل شده و تعمیر آن امری تخصصی و پیچیده است. یک تعمیرکار حرفه ای موبایل سال هاست که در زمینه تعمیرات این دستگاه فعالیت می کند و با مشکلات مختلف این دستگاه و نحوه تعمیر آنها آشنا است، بنابراین به خوبی می تواند نحوه تعمیرات گوشی را به شما آموزش دهد.

اگر مدرس دوره، تعمیرات موبایل را به خوبی یاد نداشته باشد و تجربه بالایی در این زمینه نداشته باشد، آموزش به خوبی صورت نگرفته و در پایان دوره نمی توانید در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشید. بنابراین یکی از مهم ترین مواردی که در ثبت نام باید به آن توجه کرد تسلط استاد بر مباحث تعمیرات موبایل است.

مجهز بودن کارگاه به ابزارهای تعمیرات موبایل

تعمیر و عیب یابی موبایل شامل مجموعه ای از فعالیت ها است و یک موضوع مهارت محور است. برای اینکه بتوان این دستگاه را تعمیر کرد باید به صورت عملی روی موبایل کار کرده و مشکلات آن را رفع نمایید. یک آموزشگاه حرفه ای تعمیرات موبایل به این موضوع توجه داشته و آموزش های خود را به صورت عملی ارائه می دهد همچینین شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به صورت عملی روی گوشی کار کنید و تمرین و رفع اشکال نمایید.

کامل و جامع بودن آموزش ها

تعمیر موبایل شامل مباحث بسیاری می باشد، بنابراین یکی دیگر از موارد مهمی که در ثبت نام در دوره باید به آن توجه داشت کامل بودن دوره می باشد. در طول دوره شما باید همه چیزهایی را که برای ورود به بازار تعمیرات موبایل نیاز دارید یاد بگیرید. یک آموزشگاه تعمیرات موبایل حرفه ای سرفصل های آموزشی خود را بر اساس نیازهای  بازار تدوین کرده و نحوه عیب یابی این دستگاه را به گونه ای به شما آموزش می دهد که در پایان دوره بتوانید با موفقیت وارد بازار کار شوید.

پشتیبانی پس از دوره

پشتیبانی پس از دوره یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که در هنگام ثبت نام نباید از آن غافل شوید. هر چقدر هم که آموزش کامل و جامع باشد، باز هم هنگام  ورود به بازار کار با چالش هایی روبرو هستید و نیاز به ارتباط با استاد دارید. پس هنگام ثبت نام به این نکته توجه داشته باشید.

آموزش تعمیر موبایل با برق گستران

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری دوره های تعمیرات موبایل در تهران می باشد که این دوره را با در نظر گرفتن تمامی خصوصیات فوق برگزار می کند و می تواند شما را برای ورود به بازار کار آماده کند.

در این آموزشگاه تعمیر موبایل به صورت عملی آموزش داده می شود و از اساتید حرفه ای برای آموزش مفاهیم استفاده می شود. سرفصل دوره جامع بوده و هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل لازم است آموزش داده می شود. برق گستران برای یادگیری هر چه بیشتر شما عزیزان کلاس های خود را به صورت عملی برگزار می نماید و فرصت تمرین و کار عملی را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

همچنین در پایان دوره یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه داده که از طریق آن می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره تعمیرات موبایل، بیش از 50 دوره آموزشی دیگر را برگزار می نماید.  در ادامه با دو رشته پرطرفدار دیگر در این مرکز آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات ایسیو با برق گستران

آموزش تعمیرات ایسیو در آموزشگاه برق گستران صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر ایسیو را به شما آموزش می دهد. سرفصل های این دوره متناسب با نیازهای بازار کار تدوین شده و کلیه مهارت های لازم برای ورود به این حرفه را به صورت عملی به شما آموزش می دهد.

آموزش الکترونیک پایه، آموزش قطعه شناسی، آموزش نحوه کار با ابزارهای تعمیرات برد، معرفی سنسورهای ایسیو و نحوه تست آنها، آموزش عیب یابی ایسیو، آموزش جریان کشی و تست مدارهای ایسیو، آموزش نقشه کشی و نقشه خوانی ایسیوهای جدید، آموزش فلش ایسیو، آموزش پروگرام کردن، آموزش دیکد کردن و ... برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

آموزش تعمیرات پکیج با برق گستران

آموزش تعمیرات پکیج یکی از دیگر دوره های عالی تعمیرات و تاسیسات در آموزشگاه برق گستران است. در این دوره نحوه عیب یابی و تعمیر انواع پکیج ایرانی و خارجی از قبیل بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس و غیره آموزش داده می شود. نحوه برگزاری این دوره به صورت عملی بوده و فرصت تمرین و کار عملی برای شما عزیزان فراهم شده است.

آموزش شناخت کلیه قطعات پکیج و نحوه عیب یابی آن، آموزش رسوب گیری مبدل ها، آموزش تعمیر فن های موجود در پکیج، آموزش عیب یابی فلوسوئیچ، آموزش عیب یابی و تعمیر پمپ، آموزش تعمیر بای پس، آموزش تعویض قطعات و . . . برخی از سرفصل هایی است که طی این دوره ه طور کامل به آن پرداخته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به سایت آموزشگاه به آدرس مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره‌های ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ و ۰۹۰۲۶۲۵۲۴۲۹ تماس حاصل نمائید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27851
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید