امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

آموزشگاه آرایشگری زنانه نازنین ربانی


1401/07/27
کد خبر : 26007
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای

حتما شما هم جز افرادی هستید که به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای عالی در شهر تهران برای گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری زنانه  فنی حرفه ای میگردید.
آموزشگاه آرایشگری زنانه نازنین ربانی  شعبه جردن با مدیریت خانم نازنین ربانی زیر نظر موسس و بنیانگذار برند کژال سرکار خانم مژگان کوشش در حال فعالیت است.این آمورشگاه با ارائه 58 رشته آرایشگری زیر نظر بهترین اساتید فنی حرفه ای با سابقه 25 سال در حال فعالیت است .اساتید آموزشگاه کژال همه با تجربه و در عین حال به روز هستند و تمامی مراحلی را که یک مدرس باید طی کند طی کرده اند.رشته کاربرد تجهیزات و لیزر پاکسازی پوست و آرایش دائم جزو رشته های خاص است که کمتر آموزشگاهی قادر به داشتن شرایط آن در فنی حرفه ای میباشد.
ولی هنرجویان به راحتی می توانند در دوره های آموزشگاه با مدیریت حرفه ای خانم ربانی ثبت نام کنند و مدارک بین المللی فنی حرفه ای خود را در 58 رشته دریافت کنند.نازنین ربانی از مبتدی تا مدرسی در کنار هنرجویان می ماند تا با مدارک کژال زیر نظر فنی حرفه ای وارد بازار کار شوند.با گذروندن دوره در کژال فورا به دستیاری استادان معرفی می شوید و مستقل می شوید.

آموزشگاه آرایشگری


 
دوره ها در مجموعه با توجه به بودجه مالی افراد و پیش زمینه شغلی آنها دسته بندی شده و شما می توانید با دوره فشرده یک روزه رفع اشکال کنید و حتی با هزینه بسیار کم مطالب موثر و نکات مهم را یاد بگیرید.با دوره های خصوصی می توانید در کنار استادتون صفر تا صد پیشرفت کنید.و وقت کلاس فقط برای نقاط قوت و ضعف شما صرف بشود وبتوانید هر روز مدل زنده داشته باشید.
اگر به دنبال گرفتن دیپلم آرایشگری زنانه فنی حرفه ای  در زمینه کاشت ناخن هستید. میتوانید به آموزشگاه های فنی حرفه ای آرایشگری مراجعه کرده و با گذراندن واحد های درسی  رشته مورد نظر، مدرک معتبر فنی حرفه ای را در این زمینه کسب کنید. دیپلم آرایشگر ناخن فنی حرفه ای، مدرک معتبری است که برای شروع به کار، زمینه های فعالیت گسترده تری را فراهم می آورد.


دوره های کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی


آرایشگر ناخن
اصول به کار رفته در آموزش ناخن کاری
آموزش ناخن کاری: انواع پدیکور و مانیکور
در آموزش ناخن کاری یادگیری دستورالعمل مانیکور و پدیکور جزو آموزش های اصلی در نظر گرفته می شود. استفاده از مانیکور و پدیکور علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد، فواید و مزایای دیگری نیز دارد که از مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد:
بهبود یافتن سلامت ناخن ها
کاهش استرس
کاهش درد و البته ورم در اطراف ناخن ها
تقویت گردش خون
ایجاد زیر سازی مناسب


 
آموزشگاه آرایشگری

انواع مانیکور شامل:

مانیکور خیس: در این روش دست در آب به مقدار قابل ملاحظه ای خیس می گردد تا گوشت های اضافی و البته کوتیکول های آن نرم شود. و سپس اقدامات لازم دنبال می شود.
مانیکور خشک: در مانیکور خشک دیگر نیازی به خیس کردن دست ها نیستیم، بلکه فرایند لازم به خودی خود دنبال می شود. در آموزش ناخن کاری به شما آموزش داده می شود که چه مواقعی می توان از این دو روش استفاده کرد.
پدیکور نیز در دو صورت یاد شده از جمله، خیس و خشک انجام می شود. البته در انتخاب مواد اولیه و همچنین فرایند دنبال شده در هر کام از این روش ها اختلاف های جزیی موجود است.


آموزش ناخن کاری  : پارافین تراپی

پارافین تراپی که نیز همواره در پارافین تراپی گنجانده می شود به منظور تسکین دردهای مفصل و البته دست و پا در نظر گرفته می شود. این روش درمانی ساده و البته جدید بر اساس خاصیت مطلوب پارافین مد نظر گرفته است. دستور العمل خاصی برای این منظور در نظر گرفته می شود. پارافین تراپی سبب جوانسازی پوست شما خواهد شد، به همین دلیل در حال حاضر در بین لیست اقدامات جوانسازی طبقه بندی می شود. به کمک آن می توانید علائم پیری زودرس و البته تیرگی های پوست را به خوبی از بین ببرید. لازم است که در اصول لازم برای پیگیری آن در پیش گرفته شود، در غیر این صورت می تواند خطرات احتمالی به همراه داشته باشد.

آموزش ناخن کاری  : سوهان کشی

در آموزش ناخن کاری یکی از مهمترین مهارتهایی که مد نظر قرار می گیرد، آموزش سوهان کشی است. شما در صورتی می توانید که این فرایند را سریعتر انجام دهید که هم اصول کار را بدانید و هم تمرین کافی داشته باشید. متاسفانه بیشتر افرادی که در منزل اقدامات سوهان زدن ناخن ها را انجام ی دهند، روش کار را به خوبی نمی دانند. بهترین سوهان برای این زمینه می تواند سوهان های کریستالی و یا فلزی سمباده ای باشد. سوهان های برقی موجود نیز می تواند برای گزینه ی مناسبی در نظر گرفته شود. در آموزش ناخن کاری اگرچه سوهان کشی را جزو مراحل مانیکور در نظر میگیرند ولی برای داشتن ناخن های زیبا یکی از اقدامات ضروری است.

آموزش ناخن کاری  : لاک

انتخاب لاک مناسب از دیگر نکاتی است که در آموزش ناخن کاری مد نظر می باشد. شما باید متناسب با سلیقه ی فرد و البته رنگ پوست مشتری بتوانید مناسب ترین رنگ لاک را به او معرفی کنید.  معمولا کاربران به جزئیات کار دقت زیادی دارند و آنها به دنبال نتیجه ی نهایی زیبایی ناخن های خود هستند، به همین دلیل باید مربی فعال در این زمینه با داشتن تسلط و تجربه ی کافی قادر به انتخاب مناسب ترین محصولات باشد.  چه فرم ناخن را شما می پسندید:
فرم ناخن گرد
فرم ناخن مستطیلی
فرم ناخن بیضی
فرم ناخن نوک تیز
این موارد در آموزش ناخن کاری  از جمله فرهم های پرطرفدار در نظر گرفته می شود که رنگ لاک مناسبی را می طلبد.

طراحی و دیزاین ناخن

در آموزش ناخن کاری طراحی و البته دیزاینهای مختلف  به روزی را در اختیار هنرجویان عزیزمان قرار میدهیم تا بتوانند به آسانی با توجه به سلیقه ی مشتری مناسب ترین طرح را در نظر بگیرند. این نوع از آموزش ها شامل:

آموزش مانیکور پدیکور ناخن
لمینت ناخن
فرم دهی مناسب به ناخن ها
 

آموزشگاه آرایشگری



با توجه به نوع آموزش و البته تعداد کلاس هایی که مربی در نظر گرفته است، متفاوت می باشد. اطلاعات کامل توسط همکاران در اختیار شما قرار داده می شود. آموزش ناخن کاری در سال ها اخیر با توجه به افزایش درخواست از توجه بالایی برخوردار گردیده است، البته با یادگیری مهارت های لازم میتواید کسب و کار خوبی در این زمینه داشته باشید. همین اکنون برای بهره مندی از آموزش ناخن کاری با ما با شماره های موجود در تماس باشید.

آدرس :تهران ،جردن ، بلوار گلشهر ، پلاک ۲۰ ، واحد یک
تلفن ثابت :02122010692
تلفن همراه:  09125080049
وب سایت :https://nazaninrabani.ir
ارسال توسط تبلیغات اینترنتی ادوردز20


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26007
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید