امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

آشنایی با نرم افزار تعاونی اعتبار و امکانات آن


1401/07/27
کد خبر : 28088
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 17 نفر

با توجه به این که امروزه تعاونی های اعتبار و موسسات قرض الحسنه در دنیا از موثرترین ابزارهای مدیریت و توزیع اعتبارات خرد هستند؛ انتظار می رود که مدیران اینگونه موسسه ها بیشتر از پیش در اندیشه کاربری آسان و مزایای منحصر بفرد برای تعاونی اعتباری خود باشند. بنابراین لزوم مکانیزه شدن فعالیت های تعاونی اعتبار به صورت یک نرم افزار با قابلیت استفاده بر روی تلفن همراه و کامپیوتر بیشتر شد. که در این مقاله قصد داریم با یکی از نرم افزارهای تعاونی اعتبار مطرح در سطح کشور و امکاناتی که برای مدیران این اتحادیه ها به ارمغان می آورد آشنا شویم. پس همراه ما باشید...

نحوه عضویت و مدیریت در تعاونی اعتبار

از آن جایی که تعاونی اعتبار بر پایه خودیاری و همیاری است بنابراین به صورت مستقل و خودگردان طبق قوانین و مقررات بخش تعاون کشور و اصول ۹ گانه بین المللی اتحادیه ها یا تعاونی های اعتباری توسط اعضاء آن یا افراد سرویس گیرنده اداره می شود که همین ویژگی آن را از بانک ها جدا کرده است.
برای عضویت در هر تعاونی اعتبار، لازم است که شما یک سهامدار باشید و حداقل مالک یک سهم از سهام تعاونی باشید. قیمت هر سهم نیز در هر تعاونی اعتبار متفاوت است. اما به این ترتیب شما از سود سالیانه حاصل در تعاونی اعتبار سهم خواهید داشت.
شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد، با بهره برداری از بانکداری الکترونیک در جهت راحتی هر چه بیشتر مردم در انجام امور بانکی، نرم افزار حسابداری، نرم افزار قرض الحسنه و نرم افزار تعاونی اعتبار ویژه ای را طراحی کرده تا کاربران به راحتی بتوانند همچون مدیریت صندوق قرض الحسنه به انجام تعاملات بانکی خود بپردازند.
شما عزیزان می توانید برای درخواست دمو و گرفتن پاسخ سوالات خود در این زمینه با ما تماس بگیرید، تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.
مدیریت و اداره هر تعاونی اعتبار به صورت مستقل صورت می گیرد به طوری که کلیه سیاست ها و دستورالعمل ها توسط اعضاء هیئت مدیره داوطلب و همچنین مدیران انتخابی نظارت و اجرا می شود. مسئولیت تمام عملیات روزانه با مدیر عامل است و تمام اعضاء تعاونی اعتبار دارای یک حق رای هستند که حقوق برابری در مدیریت و جهت دهی مسیر تعاونی اعتبار دارند.

آشنایی با نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد و امکانات آن

همان طور که امروزه نرم افزارها نقش مهمی در راحتی و امنیت عملیات بانکی دارند، نرم افزار تعاونی پاسارگاد در بین نرم افزارهای بانکی و مدیریت قرض الحسنه ، قابلیت مدیریت تعاونی های اعتبار کوچک و بزرگ وحتی تحت شبکه فراگیر استانی را همراه با مدیریت سهام کارکنان و تقسیم سود و امکان انجام کلیه امور مربوط به سهامداری تعاونی آسان تر کرده است.
از جمله ویژگی های مفید نرم افزار تعاونی اعتبار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    سطح دسترسی بسیار دقیق
•    استفاده آسان
•    امنیت بالا
•    دارای نصب کننده کاملا فارسی و خودکار برای سهولت در نصب
تهیه و برگرداندن کپی پشتیبان از اطلاعات به صورت بسیار ساده، همان نکته ای است که این نرم افزار طراحی شده توسط شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد برای تعاونی های اعتباری را همچون نرم افزار صندوق قرض الحسنه ، از دیگر نرم افزارها متمایز کرده است.

امکانات مدیریتی ثبت نام در نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد

از جمله امکانات مدیریتی ثبت نام این نرم افزار عبارتند از:
•    امکان تعریف کارت اعتباری برای کاربران
•    امکان باز کردن حساب برای کاربران همراه با امکان مشخص کردن فرمت شماره حساب
•    امکان تغییر آسان وضعیت حساب کاربران(فعال، غیرفعال، مسدود) فقط با یک کلیک
•    مدیریت سطح دسترسی کاربران
•    امکان تعویض سال مالی نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد فقط با یک کلیک

امکانات مدیریت حساب در نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد

امکان دسته بندی حساب ها، امکان تعیین نرخ سود، سررسید و نحوه پرداخت سود سپرده ها برای هر دسته از حساب ها، امکان تخصیص چندین دوره پرداخت (ماهانه ، هفتگی یا روزانه) برای هر یک از  مشتریان و ... از جمله امکانات مدیریت حساب در این نرم افزار است.
اما امکانات نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد فقط شامل امکانات ثبت نامی و مدیریت حساب نیست و شامل امکاناتی برای تسهیلات، چک و گزارش گیری نیز می باشد.
نرم افزار قرض الحسنه نیز از جمله محصولات پر طرفدار این شرکت مي باشد که تا کنون چه با عرضه در نمايندگي هاي فروش خود و چه به صورت فروش اینترنتی، با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است. در حال حاضر نیز بسياري از شرکت هاي خصوصي و صندوق هاي قرض الحسنه کوچک فامیلی یا بزرگ از اين نرم افزار قرض الحسنه استفاده مي کنند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28088
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید