امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

آشنایی با مزایای خدمات طراحی سایت با وردپرس برای موفقیت در کسب‌وکار


1401/07/27
کد خبر : 28190
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

مانند ستاره‌ای در کهکشان اینترنت بدرخشید

طراحی و راه‌اندازی سایت شرکتی مهم‌ترین و پرکاربردترین روش برای حضور در دنیای اینترنت است. در حال حاضر برخی کسب‌وکارها حتی فقط با راه‌اندازی یک سایت شرکتی با فروشگاهی خدمات خود را به مشتریان عرضه می‌کنند و دارای فروشگاه فیزیکی نیستند. وب‌سایت شرکت شما می‌تواند یک ابزار بازاریابی بسیار موثر و در عین حال مقرون‌به‌صرفه برای ارائه خدمات و فروش محصولات باشد. البته خدمات طراحی سایت باید از نوع حرفه‌ای باشد تا شما در کهکشان عظیم اینترنت همچون ستاره‌ای پر نور دیده شوید. در این مطلب با مزایای استفاده از انواع خدمات طراحی سایت و استفاده از وردپرس به‌عنوان برترین پلتفرم طراحی و مدیریت سایت آشنا می‌شویم.


 طراحی سایت با وردپرس

چرا کسب‌وکارها به خدمات طراحی سایت نیاز دارند؟

در هیچ زمانی مانند امروز، طراحی یک سایت ساده، آسان نبوده است. امروزه پلتفرم‌های سایت‌ساز بسیاری وجود دارند که به‌صورت رایگان یا با کمی صرف هزینه، قالب‌های گوناگون سایت را به شما ارائه می‌دهند. با این حال چنین سایتی هرگز نمی‌تواند با سایتی که توسط طراحان حرفه‌ای سایت ایجاد می‌شود، رقابت کند. در ادامه با برخی از مزایای طراحی سایت توسط شرکت‌های طراحی سایت و طراحان حرفه‌ای آشنا می‌شویم.

افزایش درآمد

وقتی فرآیند طراحی سایت دارای یک استراتژی حرفه‌ای باشد، سایت شما با فضای کسب‌وکار، اهداف برند، برنامه‌های بازاریابی و نوع خدمات و محصولات شما هماهنگی خواهد داشت. مجموعه این عوامل باعث می‌شوند چنین سایتی بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند و در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان قطعی موفق باشد که این نیز باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

افزایش اعتبار

یک برند نامدار نمی‌تواند یک سایت آماتور داشته باشد. اگر می‌خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، به یک وب‌سایت پیشرفته نیاز دارید. چنین سایتی باید بر اساس جدیدترین گرایش‌های طراحی وب ساخته شود و بتواند مشتریان بالقوه شما را به سمت اقداماتی که مورد نظر شما است، مانند: خرید، ارائه اطلاعات یا تعامل بیشتر سوق دهد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود شما از رقبای خود جلوتر باشید و اعتبار برند شما نیز نزد مخاطبان هدف و مشتریان افزایش یابد.

رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو

یک وب‌سایت با طراحی ضعیف یا سبک قدیمی تاثیر منفی بر عملکرد رتبه‌بندی موتورهای جستجو خواهد داشت. شرکت گوگل نیز با درک نتایج عملی در طراحی سایت، به سرمایه‌گذاری در این زمینه اهمیت می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید در صدر رتبه‌بندی موتورهای جستجو باقی بمانید، بهتر است از خدمات برتر طراحی سایت استفاده کنید.


 طراحی سایت با وردپرس

ایجاد تصویر اولیه قوی

اولین نگاه و برخورد مخاطب با سایت همیشه تعیین کننده رفتارهای آینده او خواهد بود. وب‌سایت‌های آماتور معمولا غیرکاربردی هستند و برمبنای عوامل زیباشناسانه و هماهنگی‌های لازم طراحی نمی‌شوند. این مشکلات می‌تواند اعتبار شما را نزد مشتریان احتمالی به خطر بیندازند. درحالی‌که طراحان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای وب‌سایت اقداماتی را انجام می‌دهند تا تاثیر اولیه قدرتمند و قانع‌کننده‌ای را ایجاد کنند.

مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت

در اهمیت وردپرس همین بس که تقریبا یک سوم از ‌سایت‌های دنیا، از وبلاگ‌های شخصی کوچک گرفته تا سایت‌های پیچیده شرکت‌های بزرگ، مانند: سونی، تایم، نیویورک پست و NBC همگی از این پلتفرم استفاده کرده‌اند. وردپرس یک پلتفرم سایت‌ساز و یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند است و از ویژگی‌هایی برخوردار است که آن را به محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا تبدیل کرده است.
بسیاری از طراحان حرفه‌ای وب‌سایت از این پلتفرم برای ارائه خدمات برتر خود استفاده می‌کنند. البته این افراد عموما جای استفاده از قالب‌های آماده، قالب‌هایی اختصاصی را برنامه‌نویسی می‌کنند ولی در ادامه از افزونه‌ها و دیگر امکانات وردپرس بهره می‌گیرند. برخی از مزایای استفاده از طراحی سایت با وردپرس را مرور می‌کنیم.


 طراحی سایت با وردپرس

یادگیری آسان، جامعه آنلاین بزرگ و هواداران بسیار

به‌عنوان یک نرم‌افزار منبع‌باز، وردپرس می‌تواند توسط هرکسی استفاده شود. مطمئنا چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد وردپرس وجود دارد، اما هر شخصی می‌تواند در ابتدای کار دقایقی با داشبورد آن کار کند و نکات اولیه بسیاری را شخصا بیاموزد. همچنین از آنجا که موانع زیادی برای دسترسی به این پلتفرم وجود ندارد، بسیاری کاربران در وبلاگ‌ها، انجمن‌های آنلاین، سمینارها و وبینارها درباره آن صحبت می‌کنند و خدمات آموزش آن را در دوره‌های آنلاین ارائه می‌دهند.

انعطاف‌پذیر برای ساخت انواع وب‌سایت

یکی از تصورات غلط رایج در مورد وردپرس این است که معمولا از ان برای ساخت وبلاگ استفاده می‌شود. این درحالی است که وردپرس طی سال‌ها تغییرات زیادی کرده است و شما می‌توانید با این پلتفرم توسعه‌یافته، انواع سایت و بسیاری از محیط‌های آنلاین را متناسب با نیازهای انواع کسب‌وکار ایجاد کنید. برای مثال می‌توان به این موارد اشاره کرد:
•    وبلاگ‌ها
•    وب‌سایت‌های شرکتی
•    انجمن‌های آنلاین
•    سایت‌های فروشگاهی
•    وب‌سایت های رتبه‌بندی
•    سایت‌های عضویت
•    ماژول‌های آموزش الکترونیک
•    چت روم‌ها
•    گالری‌های آنلاین
•    وب‌سایت‌های فریلنسری
•    دایرکتوری‌های کسب‌وکار
•    وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ مانند Quora
•    وب‌سایت‌های غیر انتفاعی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی


 طراحی سایت با وردپرس

پشتیبانی از انواع محتوا و فایل

فهرستی طولانی از انواع محتوا با فرمت‌های مختلف در گروه‌های محتوای ویدئویی، تصویری، صوتی و متنی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها در فضای وردپرس بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. وردپرس نه‌تنها در پشتیبانی از فایل‌های رایج مانند: jpg، png، doc، pdf، gif، mp3، m4a، mp4، avi، wmv، mov و pptx مشکلی ندارد، بلکه از فرمت‌های کمتر رایجی مانند: key، ogg و 3gp هم پشتیبانی می‌کند.

وجود صد‌ها افزونه و تم برای استفاده

وردپرس شامل تمام عناصر مورد نیاز برای ایجاد یک سایت است، اما بسیاری از کاربران خواهان عملکردهای تخصصی‌تری هستند که با نیازهای خاص کسب‌وکار نیز هماهنگی داشته باشد. به‌همین دلیل بخش دایرکتوری پلاگین در وردپرس شامل صدها افزونه است که به کاربران امکان می‌دهد ویژگی‌هایی مانند سبد خرید، گالری‌ها، فرم‌های تماس و موارد دیگر را به هر سایت وردپرسی اضافه کنند.


 طراحی سایت با وردپرس

ایجاد یک سایت فروشگاهی یا شرکتی برتر با خدمات طراحی سایت

داشتن حضور آنلاین قوی برای انواع کسب‌وکار یک ضرورت به‌شمار می‌آید. وب‌سایت برندها و سازمان‌ها مهم‌ترین ابزار آن‌ها برای ارتباط با مخاطبان هدف است. بنابراین لازم است این وب‌سایت‌ها طوری طراحی شوند که بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند. طراحی و بهینه‌سازی سایت توسط طراحان حرفه‌ای سایت باعث افزایش امکانات برای کاربران، افزایش رتبه سئو سایت، جذابیت بیشتر برای جامعه مخاطبان و افزایش فروش می‌شود.
امروزه شرکت‌های بسیاری انواع خدمات طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی و بهینه‌سازی سایت را ارائه می‌دهند. از میان این شرکت‌ها شما باید شرکتی را انتخاب کنید که دارای خدماتی متنوع، طراحانی مجرب و با دانش روز طراحی سایت و پشتیبانی مناسب باشد. بنابر این معیارها ما شرکت مهندسین ساین وب را به شما معرفی می‌کنیم. ساین وب یکی از برترین فعال‌ترین شرکت‌های حوزه طراحی سایت است که قالب‌هایی اختصاصی برای سایت‌های شرکتی و فروشگاهی را برنامه‌نویسی و طراحی می‌کند و بیشترین امکانات را برای ارائه خدمات به مخاطبان سایت و مدیریت بهینه سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین استفاده از خدمات این شرکت بدون شک باعث افزایش اعتبار برند، رضایت مشتریان و افزایش مخاطبان سایت شما می‌شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28190
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید