امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

آشنایی با سوغات چین با خرید بلیط چارتری


1401/07/27
کد خبر : 26847
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

کشور چین در شرق قاره اسیا قرار گرفته است و یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین کشور های دنیا می باشد. در این مقاله از اس چارتر قصد داریم تا شما را با سوغات چین اشنا کنیم تا  اشنایی لازم با این سوغات و سفر به این کشور را داشته باشید همچنین می  توانید بلیط چارتری چین را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.پس با ما همراه باشید.



چای چینی

یکی از سوغاتی هایی که بسیار پرطرفدار است در چین ، چای چینی است. از انجایی که مردم ایران معمولا علاقه زیادی به چای دارند بهترین گزینه برای سوغات چای است ، زیرا می توانند بهترین طعم از چای چین را تجربه کنند.

مروارید

یکی دیگر از محبوب ترین سوغات چین مروارید است که در شهر شانگهای می توانید تهیه کنید.اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر چین در مشهد به شما پیشنهاد می کند از این مروارید ها بخرید. و نکته دیگر این  است که بدانید قیمت مروارید در شانگ های ارزان تر از سایر نقاط جهان است.

ابریشم

ابریشم از سوغاتی های اصلی چین است که شانگهای مرکز اصلی ابریشم می باشد و می توانید تمامی کالا و پوشاک را برای خانواده یا دوستانتان تهیه نمایید.

یشم

افراد بومی چین بر این باورند که یشم خوش یمن می باشد و می توانید از زیورالات ساخته شده با یشم برای خود یا خانواده تان تهیه کنید.

صنایع دستی چین

همانطور که می دانیم یکی از سوغات اصلی هر کشور صنایع دستی می باشد که چین هم از این دسته غافل نیست.از جمله صنایع دستی که می توان به ان اشاره کرد لباس های سنتی است که  این هم هدیه متفاوتی می تواند باشد.البته به جز این لباس ها می توانیم به انواع سفال، کارهای هنری، نقاشی و مجسمه سازی اشاره کنیم.تسبیح های بودایی نیز جزوی از این صنایع دستی می باشند.عروسک ها با نوعی از نماد پوشش قدیم زنان یکی از محبوب ترین صنایع دستی است.



بادبزن کاغذی

در فصل تابستان از این بادبزن ها که اکثرا با کاغذ درست می شود مردمان چینی برای بیرون رفتن استفاده می کنند.گران ترین این بادبزن ها از چوب استفاده می شود که ان هم در نوع خودش بی نظیر است.

چاپستیک

چوب چاپستیک یا چوب غذاخوری یکی از سوغاتی های جالب چین است که استفاده از ان لازم به کمی تمرین و مهارت دارد تا بتوانید با ان غذا نوش جان کنید.خریدن این چوب ها نیاز به ادرس دقیق ندارد زیرا در تمامی شهرهای چین می توانید ان را تهیه کنید.اگر شما هم پرواز چارتری گرفته اید به چین سفر کنید و از این چاپستیک ها برای غذای خود استفاده کنید.

اشیای قدیمی

اگر اهل خریدن اشیای قدیمی هستید و دوست دارید اشیا و وسایل قدیمی داشته باشید پیشنهاد می کنیم به بازار های چینی که مختص این وسایل هستند بروید و گشت و گذار کنید.

نقاب چینی

نقاب های چینی در انواع طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و یکی از طرح های جالب ان مربوط به طرح اژدها و انسان هایی است که به شکل های خندان و عصبانی و ناراحت درست می شود.این نقاب ها ریشه در افسانه های چینی دارد و قالب ان از جنس چوب و سرامیک است.

چای سبز چین

چای سبز که در ایران هم مطرح است ، چینی ها اعتقاد دارند که خواص بسیار زیادی دارد.

گره زنی چینی

گره زنی چینی از دوران سلسله ی تانگ و سونگ بوده است.این اثر تزئینی برای سلامتی و شاد بودن ان را به خانواده یا دوستانشان هدیه می دهند.این گره زنی های چینی معمولا به رنگ قرمز هستند و می توانید از تمامی مغازه ها ان را تهیه کنید.برای سفر به چین کافی است بلیط چارتری خود را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.

بدلیجات چینی

اگر می خواهید به چین سفر کنید پیشنهاد می کنیم گشتی در اطراف معابد شهرهای ان بزنید ، بدون شک برق سنگ های ابی و نارنجی روی بدلیجات را ببینید دلتان می خواهد از این بدلیجات ها بخرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26847
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید