امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

آشنایی با انواع دستکش کار در ایمن ترافیک کالا


1401/07/27
کد خبر : 26045
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر
تا به حال به این فکر کردین که دستکش ایمنی یا دستکش کارچه ضرورتی برای خرید داره؟ یا اینکه چطور می‌تونید در ایمن ترافیک کالا  انتخاب بهترین دستکش کار رو داشته باشین؟ در این مطلب با ما همراه باشین تا درباره این موضوع بررسی دقیق ‌تری رو داشته باشیم.

خرید دستکش کار ایمنی

چرا به تجهیزات ایمنی در کار نیاز داریم؟

امروزه در مشاغل خاص و صنعتی ، ضرورت توجه به امنیت و رعایت نکات ایمنی ، بیش از هر زمان دیگری دارای اهمیت هست. چرا؟ چون اولین عضوی که در معرض آسیب قرار داره و بیشترین درصد صدمه های کاری رو به خودش اختصاص می‌ دهد ، دست هست و آسیب‌های جبران ناپذیری برای افراد رخ می‌ دهد.
محیط های کار کارگاهی از جمله مکان هایی محسوب میشه که احتمال خطر و حادثه در آن بسیار زیاد و در کمین هست،. کارگران همیشه توسط خطراتی از قبیل آتش سوزی ، برق گرفتگی ، قطع عضو ،... مورد تهدید قرار دارن و با یک لحظه غفلت یا اتفاق ناگهانی ممکن هست اتفاق غیرقابل جبرانی رخ بده. 

خوشبختانه در قرن کنونی ، بخش زیادی از این تهدیدها و خطرات ناخوشایند از طریق استفاده از تجهیزات ایمنی قابل کنترل هست. 
برای هر صنعت و شغل، دستکش کار مخصوص وجود داره که هر کارفرما و یا فردی برای حفظ سلامت کارگران و افراد برای حفظ و افزایش ایمنی کار ، باید به خرید و رعایت مسائل امنیتی توجه پیوسته داشته باشن.

دستکش کار


بعضی تجهیزات ایمنی کار باید پوشیده یا بعضی باید در محل مناسبی نصب بشن. هر یک از تجهیزات ایمنی فردی مخصوص به انجام کار خاصی هست و معمولا متناسب با نوع فعالیت افراد انتخاب میشن. برای مثال تجهیزات ایمنی آتشنشانی شامل کپسول آتشنشانی، دستکش ایمنی ، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی و کفش ایمنی می‌شه. 
 
شاید خرید دستکش کار اونطوری که از اسمش به نظر می‌رسه کار ساده و راحتی باشه و اکثر افرادی که در فکر خرید دستکش کارگری هستن فکر می‌کنن محکم و ضخامت بودن این دستکش‌ها کافی هست و هیچ ویژگی دیگه‌ای براش مطرح نیست! اما باید بگیم اصلا اینطور نیست!

آشنایی با انواع دستکش ایمنی

همونطور که در بالا گفتیم، خرید دستکش کار مثل لباس های ایمنی کار امری مهم و غیر قابل چشم پوشی هست که نباید بی‌تفاوت از کنارش رد شد و  برای حفظ سلامتی شما بسیار ضروری هست. از اونجایی که مشاغل گوگونی داریم که نیاز به توجه ویژه به نکات امنیتی دارن ، دستکش ایمنی نجاری ، دستکش ایمنی برق ، دستکش کار ضد برش ، دستکش کار چرمی ، دستکش برزنتس کار، دستکش کار بوفالو ، دستکش صنعتی ایمن کار و هم برای پاسخ گویی به نیازهای مختلف حرفه‌ای در حوزه کار در حال تولید هستند.

قیمت دستکش کار

ویژگی‌های کلیدی در خرید انواع دستکش کار

این جمله شاید خیلی شنیده باشین که میگن هیچ ارزانی بی‌دلیل و هیچ گرونی هم بی ‌علت نیست. به بیان دیگر خرید دستکش کار ارزان هم نماینده کیفیتش نیست و باید به نکات زیر هم توجه بشه.
 
ایمنی (به عنوان یکی از مهم ‌‌ترین اهداف خرید دستکش کار برای ایجاد محافظت بیشتر در برابر تمامی آسیب‌‌ های مکانیکی و شیمیایی)

• مواد استفاده شده در ساخت دستکش
• ضخامت مناسب و طول دستکش
• توجه به سایز مناسب دست
• میزان مقاومت در برابر ضربات مکانیکی ، جریان برق و حرارت 
• ضد ارتعاش و ضربه
• دوام بالا در برابر مواد شیمیایی و رادیواکتیو
• سبک و ضد حساسیت
• دارای تهویه مناسب برای جلوگیری از تعرق

داشتن حداکثر کیفیت کالاها در فروشگاه ایمن ترافیک کالا از موضوعات همیشه مهم از آغاز کار تا به این لحظه به حساب میاد که با جست و جو در دسته بندی‌های متنوع تجهیزات ایمنی در سایت ، می‌تونید متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب‌ های گسترده‌ای رو داشته باشین.

نحوه خرید دستکش کار

شاید پیدا کردن یک سایت معتبر که فروش عمده دستکش کار رو به صورت یک جا داشته باشه ، کار سختی به نظر بیاد اما فروشگاه ایمن ترافیک کالا با گردآوری هزاران کالای باکیفیت و جذاب و با بیش از ده سال سابقه درخشان با ضمانت نامه معتبر همراه شماست.
این شرکت ، مجموعه بی‌نقصی از هر چیزی که ایمنی شما ، فرزندان ، کارگران و همکارانتون رو تامین کنه به صورت در دسترس قرار داده مثل: 

• تجهیزات ایمنی

(لباس و کفش ایمنی کار ، نوار خطر ، کلاه و دستکش ایمنی ، تجهیزات ایمنی در ارتفاع و ...)

• تجهیزات ترافیکی

(چراغ ها و تاباوهای راهنمایی و رانندگی ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، سرعت‌گیر و نیوجرسی و ...) 

• تجهیزات پارکینگ

(رنگ پارکینگی و خط‌کشی پارکینگ ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، راهبند پارکینگ ، آینده محدب و سرعت‌گیر پارکینگی و ...)

• وسایل مهد کودک و خانه بازی

(کفپوش و دیوارپوش مهد کودک ، اسباب بازی فومی ، وسایل بازی بادی ، کلبه بازی ، لوازم ورزشی و تاب و سرسره)

• تجهیزات سفر و کمپینگ

(انواع ابزارهای مسافرتی و کوهنوردی و ...)

• ابزار و لوازم ساختمانی

(انواع کفپوش ها ، پوشش های سنگی و رنگ های پلاستیکی و اکلیریک و ...)

تجربه خوشایند خرید آنلاین دستکش کار

نکته ممتازی که انتخاب ایمن ترافیک کالا رو نسبت به سایر رقبا در اولویت قرار می‌ده ، امکان خرید اینترنتی همراه با ضمانت کالا بوده که با آسودگی خاطر ، امکان جست و جو از بین دسته‌بندی های مختلف، انتخاب و تحویل در محل رو همراه خود داره. 
 این مجموعه به صورت مستقیم محصولات رو از تولیدکننده تهیه می‌کنه و به راحتی با مراجعه به سایت می‌تونید محصولات متنوع رو همراه با عکس و مشخصات فنی مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. 
یکی از عوامل کلیدی در انتخاب بدون تردید این مجموعه ، حذف حلقه واسط و در نهایت پایین نگه داشتن هزینه ‌ها برای مشتری هست که با توجه به شرایط اقتصادی امروز ، موضوع مهمی تلقی محسوب میشه و دغدغه‌ای رو از این جهت باقی نمیذاره.
گفتنی‌ست که اطلاعات کالاها به صورت کامل درج شده و به راحتی می٬‌تونید قیمت دستکش کار های برندهای متفاوت را با یکدیگر مقایسه و بررسی نمایید.
گارانتی کالاها همراه شماست و در صورت بروز هرگونه مشکل فقط کافیه با شماره های : 91090944 - 021 | 66759673 - 021 ، 09212252150 یا به سایت imentraffic.ir مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26045
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید