امروز جمعه 12 مرداد 1403

Friday 02 August 2024

مسافرت بدون زبان انگلیسی اصلا خوش نمیگذرد

1401/07/27
کد خبر : 24775
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 49 نفر
برنامه ریزی را برای رفتن به سفر بسیار مهم است. خوب است که در مسافرت های داخلی و خارجی خود یادگیری زبان انگلیسی را فراموش نکنید. حتما این را بارها شنیده اید که اگر می ‌خواهید زبان انگلیسی را روان صحبت کنید، باید محیط اطراف خود را با انگلیسی پر کنید! در واقع یکی از بهترین روش های یادگیری یک زبان نو و جدید همین است. در مسافرت به خارج از کشور شما در واقع در محیطی قرار می گیرید که بیش از هر زمان دیگری به زبان انگلیسی نیاز دارید.



از آن جایی که زبان انگلیسی یک زبان بین‌ المللی می باشد و در سراسر جهان افراد از آن برای برقراری ارتباط استفاده می کنند؛ خوب است که شما نیز یادگیری این زبان پرطرفدار را شروع کنید. بنابراین یادگیری زبان محدود به یک مکان مشخص نیست و شما می توانید به هر جایی سفر کرده و شانس تمرین زبان انگلیسی را نیز داشته باشید. به خصوص می توانید از آموزش های آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید که یک پیشنهاد عالی از جانب ما به شما، یادگیری زبان با وبسایت من و زبان است. وب سایت من و زبان شامل آموزش های عالی و طبقه بندی شده به شکل به روز و با متدهای پیشرفته است. در سفر به هر کجای دنیا می توانید آموزش های من و زبان را از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی آن دنبال کنید و از سفرتان لذت بیشتری ببرید.

هم یادگیری زبان انگلیسی هم سفر

زبان انگلیسی، به لحاظ تعداد افرادی که زبان بومی آن ها انگلیسی می باشد، رتبه سوم را در جهان دارد، بنابراین افراد بسیاری به زبان‌ انگلیسی صحبت می ‌کنند، به همین علت هم ‌به عنوان زبان دوم، بسیار محبوب است. از آن جایی که انگلیسی به زبان رسمی و مهم در رسانه‌ ها، سیاست ها‌ و تجارت ‌های بین‌ المللی تبدیل شده است، این طور نتیجه گیری می شود که گسترده ‌ترین زبانی است که مردم دنیا با آن صحبت می ‌کنند.
مسافری که انگلیسی صحبت می ‌کند، فرصت این را دارد تا به مکان‌ های مختلفی در جهان رفته و زبان خود را تقویت نماید. ممکن است شما افراد گوناگون از جوامع مختلف را در سفر ملاقات کنید. خوب است که بتوانید با آن ها به زبان انگلیسی چند کلمه ای صحبت کنید تا ارتباط و تعامل خوشایندی میان شما و آن ها صورت بگیرد. همچنین زبان انگلیسی به عنوان یک زبان مشترک در اغلب کشورهای جهان شناخته شده است. می توان گفت زمانی که شما به یک کشور خارجی سفر می کنید اگر با زبان انگلیسی آشنایی نداشته باشید ممکن است دچار مشکلات زیادی در این زمینه شوید.





چرا یادگیری زبان انگلیسی در سفر خوب است؟

آموزش زبان انگلیسی در سفر یکی از راه هایی است که می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت شما در یادگیری این زبان داشته باشد. تاثیر این نوع آموزش به مراتب بیشتر از سایر روش های زبان آموزی است. در واقع آموزش زبان انگلیسی در سفر به دلیل ارتباط نزدیک و رویارویی شما با افراد مختلف می تواند به تقویت زبان شما کمک کند.
مثلا با استفاده از آموزش زبان انگلیسی در سفر و تمرکز بر واژه هایی که در مسافرت با آن ها برخورد خواهید کرد و البته فهم صحیح آن ها، می توانید سفر خوب و راحت تری داشته باشید. شما می توانید همچنان که از دیدن مناظر اطراف و یا جاذبه های گردشگری کشورها لذت می برید، انگلیسی یاد بگیرید و در همان مکان ها جملات و کلماتی را که یاد گرفته اید به کار ببرید و تاثیر بی نظیر یادگیری زبان انگلیسی را درک کنید. تمرکز شما در این شرایط به دلیل فضای خاصی که تجربه می کنید و همچنین برخورد و مواجه به افرادی که کاملا بر این زبان تسلط دارند تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند.
به راحتی می توانید به اغلب کشورهای جهان بدون مشکل خاصی سفر کنید. شما می توانید با آموزش زبان انگلیسی در سفر، مهارت زبان آموزی خودتان را تا حدی افزایش دهید که با سایر افراد و شهروندان کشورهای مختلف ارتباط مناسبی برقرار کرده و بر تجربیات خودتان در این زمینه بیفزایید. به طور کلی آموزش زبان انگلیسی در سفر که در آن از منابع مختلفی غالبا به شکل فایل های شنیداری یا کتاب و به اصطلاح راهنما بهره می گیرد به شرطی که منابع از استانداردهای لازم در این حوزه برخوردار باشند، می تواند در نوع خود بسیار ارزشمند و متنوع باشد.
در نهایت آموزش زبان انگلیسی در سفر با استفاده از منابع مختلف باعث می شود که به عنوان یک توریست یا جهانگرد مسلط به زبان انگلیسی ظاهر شوید. مزایای این امر عبارتند از:
راحتی در سفر با تسلط به زبان انگلیسی: در حقیقت زمانی که خودتان از طریق آموزش زبان انگلیسی در سفر وارد عمل می شوید و با دیگران صحبت می کنید، می توانید بعضی چیزها را بپرسید و یا توضیحاتی در مورد خودتان و خواسته های تان بیان کنید. برای مثال می توانید به راحتی غذای مورد علاقه تان را در رستوران سفارش دهید و یا اتاقی را که از نظر شما چشم انداز زیباتری دارد در هتل انتخاب کنید. آموزش زبان انگلیسی در سفر به شما یاد می دهد که حواس تان جمع باشد سرتان کلاه نرود و پول تان را به دلیل عدم تسلط بر زبان انگلیسی بیهوده خرج نکنید.
در نتیجه شما با آموزش زبان انگلیسی در سفر می توانید هر چیزی را که می خواهید و تمایل دارید خودتان به دست بیاورید، یا اگر ابهاماتی در مورد سفر شما در فرودگاه پیش بیاید به راحتی جوابگو باشید. حتی می توانید برای دیگران در مورد دیدنی ها و زیبایی های شهر و کشور خودتان بگویید و از این طریق  برای کشورتان توریست جذب کنید.
پیدا کردن دوستان جدید از کشورهای دیگر: زمانی که شما قادر هستید تا به زبان دیگری صحبت کنید، یعنی می توانید از این طریق  با افراد دیگری آشنا شوید که در این زمینه با شما اشتراکاتی دارند. مثلا شاید در جریان سفر خود با خانواده های مختلفی آشنا شوید و اطلاعات  بیشتری در مورد زندگی آن ها کسب کنید. این افراد می توانند تبدیل به دوستان دائمی شما شوند که می توانید با هم حتی رفت و آمد داشته باشید و این تجربه لذت بخشی خواهد بود.
اعتماد به نفس بیشتر با یادگیری زبان انگلیسی: یکی دیگر از مزایایی که آموزش زبان انگلیسی در سفر به شما می دهد خودباوری و اعتماد به نفس است. زمانی که شما به راحتی  می توانید خواسته ها و عقاید خودتان را بیان کنید و حتی دوستان جدیدی پیدا کنید و در طول سفر می توانید بفهمید که مردم در مورد چه چیزهایی صحبت می کنند به طور طبیعی درک جدیدی از محیط پیرامون خودتان به دست می آورید که در افزایش اعتماد به نفس شما بسیار موثر است.



تجربیات زیبا در سفر با تسلط بر زبان: آموزش زبان انگلیسی در سفر و مواجه با افراد مختلفی که به نحوی از این زبان به عنوان ابزار ارتباطی با شما استفاده می کنند، تجربیات لذت بخشی را برای شما ایجاد می کند. این کار همچنین شما را با کلمات و جملات کلیدی که در مسافرت به آن نیاز پیدا می کنید، آشنا می سازد. تمام افراد و محیط اطراف شما می توانند به عنوان یک کتاب جامع مکالمه و گرامر برای شما باشد که باید به بهترین نحو از آن استفاده نمایید. یادتان باشد مردمی که شما با آن ها روبرو می شوید حتی اگر بلد نباشند انگلیسی را به خوبی صحبت کنند ولی می توانند کمک بزرگی برای شما باشند تا آموزش زبان انگلیسی در سفر را تجربه کنید.
داشتن استقلال فردی در سفر و رفع نیازها: یکی دیگر از مزایایی که آموزش زبان انگلیسی در سفر به شما می دهد، مستقل بودن شما در سفر است. حضور شما در تورهای مختلف به شما این فرصت را می دهد که زبان انگلیسی خود را محک بزنید. منظور از استقلال شما و رابطه آن با آموزش زبان انگلیسی در سفر این است که لازم نباشد حتما وارد تورهای گردشگری شوید تا از این راه به تقویت زبان خودتان بپردازید و بتوانید خیلی از مکان ها را خودتان ببینید، یا برخی از نیازهای تان را شخصا برطرف کنید. بنابراین با همراهی یک سایت آموزش زبان مثل من و زبان می توانید در مسافرت به یادگیری زبان انگلیسی خود بپردازید.

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/24775
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید