امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

سفر به کیش در روزهای پایانی تابستان

1401/07/27
کد خبر : 28822
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 59 نفر

اگر در روزهای پایانی تابستان، جزیره کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اید، ممکن است سوالاتی برایتان پیش بیاید. شرایط آب و هوا در روزهای پایانی تابستان چطور است؟ در روزهای تابستان چه تفریحاتی در کیش فراهم است؟ هزینه و شرایط اجاره ماشین در کیش چطور است؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوال‌ها را بگیرید.

معرفی کیش

جزیره‌ زیبای کیش در آب‌های خلیج همیشه فارس واقع شده، بی شک یکی از مقاصد خاطره انگیز برای سفر و یکی از بزرگ‌ترین و گردشگر پذیرترین شهرهای ایران است. این جزیره مقصد مسافران و گردشگران بسیار زیادی در طول سال است. جزیره کیش یکی از جزایر جنوبی ایران بوده که در استان هرمزگان قرار گرفته است. فصل تابستان در جزیره کیش با وجود گرما و شرجی بالا تفریحاتی دارد که میتواند تابستان جزیره کیش را برای شما دلچسب و جذاب تر کند.

سفر به کیش در پایان تابستان

جزیره کیش با وجود اینکه در تابستان بسیار شرجی و گرم است ولی تفریحات تابستانه مناسبی دارد که مسافران را از سراسر کشور جذب خود می‌کند. معمولا در این فصل انواع تفریحات آبی مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد. این جزیره به دلیل داشتن خلیج فارس و دیگر امکانات تفریحی آبی هم در روزهای گرم تابستان طرفدار دارد.

تفریحات آبی

از تفریحات آبی و جذاب جزیره کیش در تابستان میتوان: شاتل، اسکوتر زیر دریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا سواری، پاراسل، جت اسکی، غواصی، پارک آبی و چندین چند تفریح جذاب دیگر که باعث می‌شود گرمای تابستان را حس نکنید. البته که برای جا به جایی راحت تر در جزیره بهتر است ماشین اجاره کنید.

اگر می خواهید هوایی به کیش مسافرت کنید، دغدغه وسیله نقلیه نداشته باشید در این جزیره می توانید با داشتن اصل گواهینامه، کارت ملی و ودیعه سوار خودروهای لوکس شوید و از رانندگی در جزیره لذت ببرید.


بهترین زمان سفر به کیش از نظر مسافران

انتخاب بهترین زمان مسافرت به کیش به انگیزه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. برای بعضی از مسافران دمای هوا تعیین کننده است، در حالی که تعداد زیادی از گردشگران میزان مخارج سفر را در نظر می‌گیرند. جای تعجب ندارد که جزیره کیش جز بهترین مقاصد سفر در تابستان باشد. اگر تجربه سفر به کیش در تابستان را نداشته باشید، این سوال برایتان پیش می آید که با وجود بالاترین دمای جزیره چطور بیشترین مسافر را در این فصل دارد؟ پاسخ به این سوال در تخفیفات ویژه، برگزاری کنسرت و جشنواره های تابستانی و تفریحات آبی ویژه تابستان می باشد.



جشنواره‌های تابستانی

معمولا از یک تیرماه تا پایان شهریور جشنواره های تابستانی در کیش برگزار می‌شود. که در مدت برگزاری جشنواره تابستانی اغلب امکانات تفریحی و مراکز خرید جزیره کیش با تخفیفات و آفرهای جذابی از مشتریان پذیرایی می‌کنند. همین امر باعث میشود سفر به کیش در تابستان گزینه ماسبی باشد. جزیره کیش فضایی مناسب برای تفریح و گذراندن تعطیلات با خانواده و یا دوستان را دارد و می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را در سـفر به کـیش داشته‌باشید. به همین علت در روزهای پایانی تابستان و تعطیلات حجم مسافران این جزیره زیاد است و وسایل حمل و نقل عمومی شلوغ می‌باشند. پیشنهاد ما به شما اجاره ماشین در کیش است.



مکان‌های دیدنی کیش

اگر شما جز کسانی باشید که علاوه بر تفریح به مکان های باستانی و قدیمی هم علاقمندید کیش انتخاب مناسبی است. از جمله مکان های دیدنی جزیره کیش میتوان به کشتی یونانی که شاخص ترین جاذبه گردشگری جزیره کیش است اشاره کرد. کاریز کیش یکی دیگر از جاذبه های این جزیره است که به نام شهرزیرزمینی کیش نیز شناخته میشود. شهر باستانی حریره که ثبت ملی هم شده است، درخت سبز، موزه خلیج فارس، آب انبار، سایت لاک‌پشت‌ها و... اشاره کرد.


اجاره ماشین در کیش

یکی از وسایل حمل و نقل به کیش که در چند سال اخیر با استقبال خوبی مواجه شده است، اجاره خودرو می باشد. شرکت های زیادی در سطح کیش خودروهای بسیار لوکس را با شرایط مختلف و قیمت تقریبا بالا به مسافران اجاره می دهند. استفاده از این روش حمل‌ونقل باعث می‌شود تا دردسرهای ورود خودرو شخصی به داخل جزیره کیش را نداشته باشید. و به راحتی با ماشین‌های بسیار لوکس و گران قیمت از جاذبه های گردشگری و تفریحی بازدید کنید.

نحوه اجاره خودرو بدون راننده در کیش با توجه به شرکت مربوطه ممکن است متغییر باشد. در برخی از شرکت ها امکان رزرو آنلاین وجود دارد و در نتیجه قبل از سفر می توانید به راحتی مراحل مربوط به انتخاب و کرایه را انجام دهید.


حالا که خیالتان از بابت تفریح و سرگرمی‌ در کیش راحت شد. دیدیم که حتی در هوای گرم تابستان هم می‌شود از تفریح در کیش لذت برد، بهتر است به فکر اجاره ماشین برای جا به جایی راحت تر در کیش باشید. احتمالا می‌دانید که شرکت های مختلفی برای اجاره ماشین در کیش وجود دارند و این جزیره زیبا علاوه بر زیبایی از لحاط این امکانات هم مجهز است. برای اجاره ماشین در کیش می‌توانید به نوین رنت، یکی از معتبرترین شرکت های اجاره ماشین در کیش مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/28822
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید