امروز یکشنبه 15 مهر 1403

Sunday 06 October 2024

ارزش قرار گرفتن در صفحه اول گوگل


1401/07/27
کد خبر : 28821
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 112 نفر

اما واقعا حضور در صفحه اول گوگل چه ارزشی دارد؟
چرا مردم هزینه زیادی برای بهینه سازی موتورهای جستجو می کنند تا در صفحه اول قرار بگیرند؟


 صفحه اول گوگل


همانطور که گفتیم مهمترین دلیل برای حضور در صفحه اول گوگل این است که به ندرت پیش می آید مردم به صفحه دوم بروند. در این مقاله برای شما از مزایای صفحه اول گوگل خواهیم گفت و با چه استراتژی هایی می توانید سایت خود را برای نتایج برتر موتور جستجو بهینه کنید.

مزایای سئو و بهینه سازی سایت

اگر شما هنوز هم مطمئن نیستید که برای بهینه سازی سایت و سئو سرمایه گذاری کنید بهتر است از مزایای آن بیشتر بدانید. به عنوان یک استراتژی اصلی دیجیتال مارکتینگ دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در سئو وجود دارد.

1 –  سئو بازاریابی دیجیتال شما را بهبود می بخشد.

وقتی در دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری می کنید، می خواهید بیشترین بازگشت سرمایه را داشته باشید. از آنجایی که سئو و بهینه سازی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است با یک استراتژی سئو قوی می توانید بازگشت سرمایه چشمگیری داشته باشید.

2 -  سئو اعتبار را افزایش می دهد.

یکی از مزایای کلیدی سئو که بسیاری از شرکت ها آن را نادیده می گیرند، افزایش اعتبار است. وقتی شما در صفحه اول گوگل باشید، کاربران متوجه می شوند که گوگل به وبسایت شما اعتماد دارد. این یکی از دلایلی است که 75 درصد از کاربران به صفحه دوم نتایج نمی روند.
گوگل و سایر موتورهای جستجو از سیگنال هایی درون صفحه و خارج از صفحه، برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کنند. این سیگنال ها که می توانند از محتوای شما تا سرعت سایت را دربربگیرد، نشان می دهد که وب سایت شما ایمن و معتبر است.
اگر گوگل به شما امتیاز دهد و در صفحه اول قرار بدهد، در واقع تاکید می کند که صفحه وب شما به سوالات کاربر پاسخ می دهد. همچنین نظرات کاربران قبلی می تواند حس اعتماد را در کاربران جدید ایجاد کند.

3 – سئو ترافیک ارگانیک به سایت شما می دهد.

سئو همچنین به شما کمک می کند تا ترافیک باکیفیت بیشتری برای وب سایت خود کسب کنید.  برخلاف بازاریابی سنتی ، بازاریابی دیجیتال ابزارهای هدفمندی را ارائه می دهد.


 صفحه اول گوگل


به جای اینکه برای بیلبورد هزینه کنید و امیدوار باشید که مخاطبان هدف شما آن را ببینند، در سئو سرمایه گذاری  کنید زیرا در زمانی که مخاطبان هدف به دنبال شما هستند، شما را خواهند دید. در واقع شما با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توجه کامل مخاطبان خود را خواهید داشت، نه در زمانی که رانندگی یا خرید می کنند. به همین دلیل 89 درصد از بازاریابان گفته اند که به لطف سئو به استراتژی موفقی دست پیدا کرده اند. قبل از طراحی سایت باید استراتژی خود را برای سئو مشخص کنید، طراحی سایت وب داران این استراتژی را برای شما پیش از طراحی آماده می کند.

4 -  سئو موفقیت شما را با اعداد واقعی نشان می دهد.

درک تاثیر سرمایه گذاری خود، چه در تبلیغات سنتی و چه بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. با سئو و بهینه سازی سایت می توانید موفقیت استراتژی های خود را زیر نظر داشته باشید.
گوگل آنالیتیکس و ده ها ابزار دیگر به شما کمک می کنند، نتیجه عملکرد سئو خود را به صورت اعداد و ارقام دریافت کنید. معیارهایی مانند ترافیک وبسایت، نرخ پرش، زمان حضور در سایت، سرعت سایت و بسیاری موارد دیگر را از طریق این ابزارها می توانید بررسی کنید.

5 – سئو یک تبلیغ شبانه روزی است.

سئو کسب و کار شما را در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تبلیغ می کند، این یکی دیگر از مزایای سئو است. در واقع شما پاسخ سوالات کاربران را در طول شبانه روز می دهید و شرکت خود را در 7 روز هفته به روش غیرتبلیغاتی، تبلیغ می کنید.

6 – سئو، سرنخ و فروش بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

یکی از مهمترین مزایای سئو افزایش فروش، سرنخ ها و سهم بازار است که شرکت ها مشاهده می کنند. این افزایش ها به دلیل رتبه شما در نتایج جستجو اتفاق می افتد. با ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی با ارزش بالا که توسط مخاطبان هدف شما استفاده می شود، کلیک و بازدید از مشتریانی که برای شما مهم هستند به دست می آورید.  برای در نظر گرفتن ارزش رتبه بندی در صفحه اول، در نظر بگیرید که اولین فهرست در نتایج جستجو33  درصد از کل ترافیک جستجو را به دست می آورد.

7 – سئو موفقیت کمپین های PPC  شما را به حداکثر می رساند.

اگر بازاریابی دیجیتال را در استراتژی کسب و کار خود وارد می کنید، به احتمال زیاد در مقطعی روی تبلیغات   PPC  سرمایه گذاری خواهید کرد. در حالی که PPC یک استراتژی پولی است و SEO یک استراتژی بدون پرداخت است، آنها به خوبی با هم کار می کنند . اما سوال مهم این است که سئو چگونه به کمپین های PPC شما کمک می کند؟
تبلغات ppc یا گوگل ادوردز نه تنها وب سایت شما در بالاترین نتایج جستجوی پولی نمایش می دهند،  بلکه در نتایج ارگانیک نیز ظاهر می شوند. این دو، فرصت را برای کاربران فراهم می کند تا از وب سایت شما بازدید کنند، یکی دیگر از مزایای SEO این است که می توانید داده های آن را در کمپین های تبلیغاتی خود عمال کنید.
همچنین اگر استراتژی های سئو را به درستی در صفحه وب رعایت کرده باشید، تبلیغات پولی، شما را به هدفتان می رساند. ولی یک محتوای بی کیفیت که کاربرپسند نیست باعث می شود، به ازای هر کلیلک مبلغی از شما کم شود، بدون اینکه به نتیجه رسیده باشید. همچنین نرخ پرش شما بالا می رود و گوگل از آن به عنوان امتیاز منفی استفاده می کند. پس یک استراتژی عالی در سئو می تواند بازگشت سرمایه شما را در تبلیغات ادوردز به حداکثر برساند.

8 – سئو به شما کمک می کند از رقبای سرسخت خود پیشی بگیرید.

با توجه به اینکه 80 درصد از کاربران برای تحقیق در مورد خرید محصول به اینترنت مراجعه می کنند، مطمئنا رقبای شما در سئو و سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری خواهند کرد. به همین دلیل اگر از سئو صرف نظر کنید، سهم خود را از بازار فروش اینترنتی کاهش داده اید.
به همین دلیل، اگر می خواهید با رقبای خود رقابت کنید، سرمایه گذاری در سئو و بهینه سازی را در اولویت کار خود قرار دهید. همچنین یک استراتژی هوشمند ایجاد کنید و با آن از سرسخت ترین رقبای خود پیشی بگیرید.
حتی اگر کسب ‌وکارهای صنعت شما از سئو استفاده نمی‌کنند، اگر اولین باشید، این یک مزیت بزرگ برای شرکت شما است.

9 – سئو هزینه تبلیغات شما را کاهش می دد.

سرمایه گذاری در سئو هزینه های تبلیغات و بازاریابی شما را کاهش می دهد. با یک استراتژی خوب برنامه ریزی شده سئو، شرکت شما می تواند در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی با ارزش قرار بگیرد. .
برای مثال، به جای اجرای پنج کمپین PPC، ممکن است دو کمپین را اجرا کنید و مابقی سرمایه خود را برای استراتژی بازاریابی محتوا بگذارید. سئو نه تنها می تواند هزینه تبلیغات دیجیتال شما را کاهش دهد بلکه هزینه های تبلیغات سنتی شما را نیز کاهش می دهد . بسیاری از کسب و کارها، اغلب در سال اول سرمایه گذاری در سئو، متوجه می شوند که نسبت به تبلیغات و بازاریابی سنتی مقرون به صرفه تر است و نتیجه بهتری هم دارد.

10 – سئو موفقیت بلند مدت است.

برخلاف بسیاری از تلاش‌های بازاریابی سنتی، سئو یک استراتژی مداوم است . این بدان معناست که سال‌ها پس از سرمایه‌گذاری در آن، شرکت شما همچنان مزایای سئو را مشاهده می‌کند
برای حفظ رتبه خود باید با الگوریتم های گوگل به روز رسانی شوید و یا از یک تیم سئو و بهینه سازی مشاوره بگیرید، به همین دلیل بهتر است سئو را در بودجه بازاریابی خود قرار دهید. فراموش نکنید که سئو بازگشت سرمایه را به حداکثر می رساند.

آیا قبل از طراحی وب سایت خود باید سئو را در نظر بگیرم یا بعد از آن؟

یک وب سایت با ساختار مناسب می تواند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. در واقع یک سایت با ناوبری خوب، سرعت بارگزاری، محتوای با کیفیت، تصاویر بهینه شده، کدهای سئوپسند و بسیاری موارد دیگر که در مرحله طراحی سایت انجام می شوند، در رتبه بندی گوگل بسیار مهم هستند.


 صفحه اول گوگل


در نتیجه، در نظر گرفتن عناصر بهینه‌سازی موتور جستجو در مراحل طراحی به آسان‌تر کردن فرآیند سئو سایت شما کمک می کند. قبل از اینکه زمان زیادی را صرف کنید تا یک سایت زیبا را طراحی نمایید، بهتر است به ساختار سایت خود توجه کنید که خزنده های گوگل بتوانند به راحتی آن را پیمایش کنند. به همین دلیل است که شما باید سئو را قبل از طراحی سایت در نظر بگیرید.
مواردی که باید قبل از طراحی سایت خود بهینه کنید:
•    استفاده از کلمه کلیدی در URL
•    انتخاب یک هاست خوب
•    سرعت سایت
•    امنیت سایت
•    تهیه محتوای مناسب برای کلمه کلیدی انتخابی

خدمات سئو و بهینه سازی سایت
خدمات سئو سایت و بهینه سازی شامل مواردی می شوند که یک شرکت سئو یا آژانس دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهند تا بتوانند ترافیک ارگانیک، رتبه بالاتر در نتایج گوگل و در نتیجه در آمد بیشتر را برای شما داشته باشند.
خدمات سئو شامل موارد زیر می شود:
سئوی داخلی: به کلیه مواردی که در داخل سایت انجام می شود سئوی داخلی می گویند.
•    سئو داخلی ساختار لینک ها
•    کلید واژه در عنوان
•    اضافه کردن کلید واژه درعنوان
•    کلمه کلیدی در تگ h1
•    کلمه کلیدی در تگ h2
•    کلید واژه در شروع پست یا مطلب
•    طراحی ریسپانسیو و واکنشگرا
•    لینک به خارج از سایت
•    لینک های داخلی
•    افزایش سرعت سایت
•    بهینه سازی تصاویر
•    استفاده از LSI
•    استفاده از دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی
•    محتوای طولانی و پربار

سئوی خارجی: به تمامی فعالیت هایی که در خارج از سایت انجام می شود سئوی خارجی می گویند.
•    وبلاگ نویسی
•    رپورتاژ آگهی
•    تبلیغات طبقه بندی شده
•    آنالیز با ابزارهای سئو
•    لینک سازی
•    شبکه های اجتماعی
•    Disavow  کردن لینک ها

همانطور که تکنولوژی جدید ظهور و تکامل پیدا می کند، سئو نیز پیشرفت می کند.  سئو ترافیک را هدایت می کند، برند شما را تبلیغ می کند، با مشتریان درگیر می شود و به طور مستقیم با تجربه کاربر ارتباط دارد،  سئو جزء جدایی ناپذیر بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما است. از آنجایی که گوگل روزانه الگوریتم های خود را تغییر می دهد، بهتر است یک مجموعه که خود را با الگوریتم های گوگل به روز رسانی می کند، ارتباط داشته باشید.
وجود یک تیم سئو قوی در کنار شما برای موفقیت در بازاریابی دیجیتالی ضروری است. اگر سوالی در مورد خدمات سئو و مشاوره سئو دارید همین امروز با وب داران تماس بگیرید با شماره 02188278745 تماس حاصل نمایید، تا از یک مشاوره حرفه ای صفر تا صد در مورد خدمات سئو سایت خود مطلع شوید.
منبع : https://b2n.ir/z86085


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/28821
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید