امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

کمپرسور کولر گازی کوپلند را از کجا تهیه کنیم؟


1403/03/06
کد خبر : 2408450
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 181 نفر

کمپرسور کولر گازی کوپلند، در کنار محصولاتی همچون کمپرسور دانفوس و کمپرسور بیترز یکی از مطرح‌ترین برندهای کمپرسور است. کمپرسورهای برند کوپلند از پرفروش‌ترین انواع کمپرسور موجود در بازار ایران هستند و مزایای مختلفی دارند. اگر تمایل دارید که بدانید کمپرسور یا موتور کوپلند چیست و موتور کوپلند ساخت کجاست، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم درباره انواع مختلف کمپرسور کوپلند، عوامل تاثیرگذار در قیمت کمپرسور کولرگازی و نحوه خرید این محصول از دیجی آچار نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران صحبت کنیم.

 کمپرسور کولر گازی کوپلند را از کجا تهیه کنیم؟

کمپرسور کولر گازی کوپلند (Copeland) چیست و ساخت کجاست؟

در پاسخ به این سوال که کمپرسور یا موتور کوپلند چیست، باید بگوییم که کمپرسور کوپلند (Copeland Compressors) یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های کولرگازی است و در داخل واحد کندانسور قرار دارد. مهم‌ترین وظیفه کمپرسور فشرده‌سازی گاز مبرد و هدایت آن از اواپراتور به کندانسور است. این محصول را به‌عنوان قلب تپنده سیستم‌های برودتی و تهویه مطبوع می‌شناسند. ویژگی‌هایی مانند صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کارایی بالا، سهولت در نصب، صدای کم، سازگاری با انواع مختلف گازهای مبرد، قابلیت اطمینان بالا باعث شده است که مهندسان و طراحان، کمپرسورهای برند کوپلند را برای نصب روی کولرهای گازی انتخاب کنند.

سوال دیگری که ممکن است برای شما پیش آمده باشد، این است که کمپرسور یا موتور کوپلند ساخت کجاست؟‌ کمپرسور کولر گازی کوپلند ساخت شرکت آمریکایی کوپلند (Copeland) است. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت آمریکایی امرسون (Emerson) به‌شمار می‌رود. در حال حاضر کمپرسورهای برند کوپلند در کشورهایی مانند آمریکا، تایلند، چین، هند و بلژیک تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. کارخانه اصلی برند کوپلند در ایالات متحده آمریکا قرار دارد؛ اما این برند در سایر کشورها نیز کارخانه تاسیس کرده است تا هزینه‌های تولید را کاهش و بازار مصرف محصولات خود را در مناطق جغرافیایی مختلف گسترش دهد و از طریق نمایندگی‌های معتبر به فروش برساند. انواع کمپرسور کوپلند آمریکا براساس استانداردهای کارخانه اصلی تولید شده و از طریق دیجی آچار نمایندگی کمپرسور کوپلند در اختیار مشتریان ایرانی قرار می‌گیرد.

 کمپرسور کولر گازی کوپلند (Copeland) چیست و ساخت کجاست؟

انواع کمپرسور کوپلند آمریکا کدام‌اند؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره شد، کمپرسور به‌عنوات قلب تپنده سیستم‌های تراکمی با متراکم کردن گاز مبرد و ایجاد اختلاف فشار در سیستم باعث چرخش ماده سرما‌زا می‌شود. درواقع اصلی‌ترین نقش در عملکرد دستگاه‌های کولرگازی برعهده کمپرسور است. کمپرسورها از نظر مواردی مانند اقلیم، ظرفیت کولرگازی و نوع آن‌ها به سه گروه شامل کمپرسور پیستونی (Reciprocating)، کمپرسور روتاری (Rotary) و کمپرسور اسکرال (Scroll) تقسیم می‌شوند‌. انواع کمپرسور کوپلند نیز عبارتند از: کمپرسور کوپلند اسکرال برای تهویه مطبوع، کمپرسور کوپلند هرمتیک و کمپرسور کوپلند سمی هرمتیک (DWM).

از بین این کمپرسورها، کمپرسو کولر گازی کوپلند اسکرال در مقایسه با انوع پیستونی مزایایی دارند که عبارتند از: بازدهی و راندمان بالا، قطعات متحرک کمتر، قابلیت اطمینان بالا به‌دلیل ساده بودن ساختار، عملکرد پایدار، طول عمر بالا، نصب آسان به‌دلیل اندازه و وزن کم و اتلاف انرژی کمتر. قیمت کمپرسور کولر گازی کوپلند اسکرال و پیستونی هرماتیک بالاتر از مدل‌های دیگر است و قسمت مکانیکی آن قابل تعمیر نیست. این محصولات به‌صورت بسته فروخته می‌شوند. در مقابل قطعات به‌کاررفته در کمپرسورهای پیستونی مدل سمی هرماتیک را می‌توان تعمیر کرد.

در زمان خرید کمپرسور کولر گازی کوپلند به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان خرید کمپرسورهای برند کوپلند باید به اطلاعاتی مانند قیمت کمپرسور کولر گازی، مدل کمپرسور، ظرفیت یا کارایی کمپرسور، ولتاژ و فرکانس عملکرد کمپرسور، جریان الکتریکی مصرفی، سرعت چرخش کمپرسور، نوع خنک‌‌کننده، ابعاد و وزن، سطح صدای تولیدشده، نحوه نصب و شرایط عملکرد کمپرسور توجه داشته باشید و این محصول را از دیجی آچار تامین‌کننده کمپرسور کولر گازی کوپلند در ایران خریداری کنید. دیجی آچار نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران انواع مختلف این محصول را با قیمت مناسب به‌همراه خدمات پس‌ازفروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 در زمان خرید کمپرسور کولر گازی کوپلند به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نحوه خرید کمپرسور کولر گازی کوپلند از دیجی آچار نمایندگی کمپرسور کوپلند

در این مطلب راجع‌به یکی از پرفروش‌ترین انواع کمپرسور موجود در بازار ایران، یعنی کمپرسور کولرگازی کوپلند صحبت کردیم و توضیح دادیم که مدل‌های مختلف کمپرسور برند کوپلند از مزایای زیادی بهره‌مند هستند. برای استعلام قیمت و خرید این محصول بهتر است به سایت فروشگاه آنلاین دیجی آچار تامین‌کننده کمپرسور کولر گازی کوپلند در ایران مراجعه کنید. دیجی آچار، نمایندگی رسمی کمپرسور کوپلند، کمپرسور دانفوس و کمپرسور بیتزر، سه مورد از برترین و مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده کمپرسور را برعهده دارد و تمام محصولات خود را به‌همراه گارانتی و خدمات پس‌ازفروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

فرقی نمی‌کند که مشتریان کمپرسورهای کوپلند، دانفوس یا بیتزر در کدام یک از شهرهای ایران ساکن باشند، فقط کافیست که وارد سایت دیجی آچار شوند و سفارش خود را به‌صورت آنلاین به ثبت برسانند تا محصول مورد نظر آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرسی که هنگام ثبت سفارش وارد کرده‌اند، ارسال شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های دیجی آچار نمایندگی رسمی محصولات برند کوپلند می‌توان به ارائه سفارشات با بسته‌بندی اورجینال، گواهی اصالت، دفترچه راهنما، گارانتی یک‌ساله و متعلقات فابریک اشاره کرد. هدف اصلی این شرکت برآورده کردن نیازهای بخش تامین قطعات یدکی موردنیاز دستگاه‌های تهویه مطبوع است. دفتر رسمی این شرکت در تهران واقع شده است.

برای خرید آنلاین از فروشگاه دیجی آچار اقدام کنید و یا از طریق راههای ارتباطی زیر با دفتر مرکزی نمایندگی کمپرسور کوپلند در تهران تماس بگیرید:

تلفن:

02188742793

09126468966

آدرس: تهران، خیابان مطهری، بعد از مفتح، پلاک 161، طبقه دوم، واحد 2

آدرس فروشگاه آنلاین: https://digia4.com

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408450
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید