امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

خرید کاغذ و کتاب باطله درب منزل + کسب درآمد عالی


1403/03/07
کد خبر : 2408472
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 163 نفر

امروزه در منزل هرکسی پر از کتاب و دفترهای باطله است که دیگر به کار هیچ‌کسی نمی‌آیند و اکثر افراد اقدام به دور ریختن آن‌ها می‌کنند. به‌خصوص افرادی که در منزل خود فرزند دانش‌آموز یا دانشجو دارند، پایان هر سال تحصیلی با تعداد زیادی از کتاب، دفتر و انواع کاغذهای باطله مواجه می‌شوند. خانه‌های امروزی اکثراً تبدیل به آپارتمان شده و خانواده‌ها دسترسی به فضای بزرگی ندارند و مجبورند بسیاری از این کاغذها را دور بریزند. برای ساخت هر ورق کاغذ مصرفی، از طبیعت بهره گرفته می‌شود هرسال تعداد زیادی درخت برای تولید کاغذ، دفتر و کتاب قطع می‌شوند. بنابراین دور ریختن این موارد می‌تواند سبب نابودی طبیعت شود و این طبیعت تنها میراث ما نیست. خریدار کاغذ باطله و کتاب باطله درب منزل می‌تواند از میراث ما و آیندگان به‌خوبی محافظت کند.

خرید کاغذ باطله درب منزل

کاغذهای باطله جزو مهم‌ترین زباله‌ها هستند که باید به‌درستی بازیافت شوند، در غیر این صورت، می‌توانند در طولانی‌مدت به طبیعت آسیب‌های جدی برسانند. برای تولید کاغذ درختان بسیاری نابود می‌شوند و آمار نابودی آن‌ها برای تولید انواع مقوا، کاغذ، کارتن، دستمال‌کاغذی و غیره، بسیار نگران‌کننده است. راه‌حل کارآمدی که برای نجات طبیعت و جلوگیری از قطع بی‌رویۀ درختان پیشنهاد می‌شود، خرید کاغذ و کتاب باطله درب منزل است. می‌توانید با یک خانه‌تکانی، تمام کاغذهای باطلۀ خود را جمع‌آوری کنید و از آن‌ها کسب درآمد نمایید. افرادی این کاغذها را درب منزل شما خریداری می‌کنند و اقدام به بازیافت آن‌ها می‌کنند، این کار می‌تواند علاوه‌ بر کسب درآمد، احساس مفید بودن به افراد بدهد.

قیمت کاغذ باطله چقدر است ؟ (قیمت روز را از ما بگیرید)

قیمت‌گذاری کاغذ باطله به عوامل متنوعی مانند جنس کاغذ و غیره بستگی دارد و تنها حجم آن‌ها مؤثر نیست. بنابراین قیمت‌گذاری باید بر عهدۀ کارشناسی باشد که به درب منزل شما مراجعه کرده و قصد خرید را دارد. به‌عنوان مثال، کاغذهایی مانند کتاب‌های سیاه‌وسفید که عکس‌ها و نوشته‌هایشان مشکی و سفید است، بهترین گزینه برای بازیافت هستند. بنابراین کاغذهای سیاه‌سفید قیمت بیشتری خواهند داشت؛ اما کتب و کاغذهایی که روی آن‌ها چاپ رنگی انجام شده‌است، دارای قیمت کمتری خواهند بود.

همچنین میزان حجم این کاغذها نیز در قیمت آن‌ها بی‌تأثیر نیست و کارشناس مقدار آن‌ها را با ترازو اندازه‌گیری می‌کند. کارشناس اعزامی ما در صنعت کاغذ در محل، ابتدا کاغذها را براساس نوعشان تفکیک می‌کند. سپس آن‌ها را با ترازو اندازه‌گیری کرده و قیمت نهایی را به فروشنده اعلام می‌کند. بنابراین خرید کاغذ و کتاب باطله درب منزل توسط کارشناس مجرب، می‌تواند یک راه درآمدی برای شما باشد. خرید کاغذ باطله توسط کارشناسان می‌تواند مقداری از هزینه‌ای که بابت خرید آن‌ها کرده‌اید را به شما بازگرداند.

مزایای خرید روزنامه باطله چیست؟

یکی از مشکلاتی که هنگام اثاث کشی وجود دارد شکستن لوازم است که میتوان با روش های مختلفی از شکستن لوازم جلوگیری کرد که مثلا یکی از روش های جلوگیری از میتوان به استفاده از روزنامه باطله برای پیچاندن لوازم شکستنی استفاده کرد که خود کمک زیادی میکند تا از شکستن جلوگیری شود. از این رو میتوانید با دریافت قیمت روزنامه باطله را از شرکت صنعت کاغذ دریافت کرده و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت کنید.

 جهت خرید کاغذ و کتاب های باطله میتوانید با شرکت صنعت کاغذ که تخصصی در این زمینه فعالیت میکند تماس حاصل فرمایید. 

مزایای فروش کاغذ باطله !!!

این کار می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که تنها برای فرد فروشنده به‌شمار نمی‌رود، بلکه به‌صورت جمعی می‌تواند سود برساند. در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • خرید کاغذ و کتاب باطله درب منزل سبب می‌شود شهرها تمیزتر و زیباتر دیده شوند.
  • این کار باعث می‌شود زبالۀ کمتری تولید شود.
  • اگر زبالۀ کمتری داشته باشیم، زباله‌گردان نیز کمتر می‌شوند و شهر چهرۀ زیباتری پیدا می‌کند.
  • آسیب کمتری به محیط‌زیست و طبیعت وارد می‌شود.
  • سرمایۀ محیط‌زیست برای نسل‌های بعدی حفظ می‌شود.
  • به چرخۀ موجودات درون محیط‌زیست آسیب کمتری وارد می‌شود.
  • منزل شما خالی از انواع کاغذهای بی‌استفاده می‌شود.

کاغذهای باطله را چه کار کنیم؟

حتماً هنگام گردگیری و تمیز کردن منزل خود، با تعداد زیادی از انواع کاغذهای به‌دردنخور و به‌اصطلاح باطله مواجه می‌شوید. حال با خود فکر می‌کنید که باید با آن‌ها چه‌کار کنید و اولین فکر دور ریختن آن‌هاست؛ اما این کار اشتباه بزرگی است. کاغذهای باطله به‌خودی‌خود یک سرمایه هستند، هم برای شما هم برای جامعه.

دسته‌بندی انواع کاغذهای باطله

اگر علاقه‌مند به طبیعت هستید، سعی کنید کاغذهایی که در طول روز استفاده می‌کنید را دور نریزید و آن‌ها را دسته‌بندی کنید. برخی از کاغذها در ردۀ بازیافتی قرار می‌گیرند و قابلیت تبدیل‌شدن به یک محصول جدید مانند کاغذهای جدید یا دستمال‌کاغذی را دارند.

برخی کاغذها که به مواد نفتی یا روغن‌های صنعتی آغشته‌اند، همچنین مواردی که برای مصارف بهداشتی استفاده‌شده‌اند، باید سوزانده شوند. کاغذهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در خاک دفن کرد و با توجه به فعالیت‌های شیمیایی که روی آن‌ها انجام می‌شود، به‌عنوان کود استفاده کرد. درنهایت با دسته‌بندی هریک از این کاغذها، می‌توانید از خرید کاغذ و کتاب باطله درب منزل استفاده کنید و آن‌ها را به فروش برسانید.

دسته‌بندی کاغذهای باطله غیرقابل بازیافت

باید بگوییم که همۀ کاغذهای موجود در اطراف ما قابلیت بازیافت را ندارند؛ اما می‌توان از آن‌ها به‌عنوان کود و کمپوس استفاده کرد. اگر می‌خواهید از گزینۀ خرید کاغذ و کتاب باطله درب منزل استفاده کنید، دسته‌بندی‌های زیر را از آن‌ها جدا کنید:

کاغذهای کثیف‌شده

کاغذهای موجود در اطراف شما ممکن است به هر دلیلی کثیف شده باشند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کارتن خوراکی‌هایی مانند پیتزا و غیره اشاره کرد. کاغذهایی که با انواع مداد خوراکی یا دیگر مواد شیمیایی برخورد داشته باشند، دیگر قابلیت بازیافت ندارند. دلیل غیرقابل بازیافت بودن آن‌ها احتمال خرابی الیاف کاغذ آن‌هاست، زیرا در مراحل پایانی بازیافت، به‌درستی به هم اتصال پیدا نمی‌کنند.

کاغذهای روغنی

کاغذهایی که توسط مواد غذایی روغنی یا مواد نفتی آغشته به روغن شده‌اند، در مراحل نهایی به دلیل وجود چربی، دچار چسبندگی الیاف می‌شوند.

چاپ رنگی روی کاغذ

اگر روی کاغذی چاپ وجود داشته باشد، تنها درصورتی‌که سیاه‌وسفید باشد قابل بازیافت است، درصورتی‌که چاپ رنگی باشد امکان‌پذیر نیست.

کاغذهایی با لایۀ سلفونی

اگر در کاغذی پلاستیک به‌کار رفته باشد یا روی آن لایه‌ای با سلفون کشیده شده باشد، حتی اگر سلفون آن‌ها جدا شود، قابل بازیافت نیست.

تفاوتی ندارد یک شرکت یا سازمانی دولتی هستید که روزانه تعداد بسیار زیادی کاغذ باطله برای فروش دارید و یا اینکه اهل مطالعه هستید و میزان جزئی روزنامه و مجله در منزل دارید. پینشهاد ما این است که آنها دور نریزید. بهتر است آنها را جمع آوری کرده و در محلی خشک و خنک نگهداری نمایید. مقدار قابل توجهی از این محصولات که جمع شد با شماره های صنعت کاغذ تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله یکی از راه‌های کسب درآمد و کمک به طبیعت را بررسی کردیم و آن‌ها خرید کاغذ و کتاب باطله درب منزل است. شرکت های مختلفی برای خرید کاغذ باطله هستند که بصورت تخصصی فعالیت میکنند مثلا paperindex.com ، wpt-nl.com ،  sanatekaghaz.ir ،digikala.com ،  dir.indiamart.com که این شرکت های معتبر میتوانند بصورت تخصصی کاغذ های باطله شما را خریداری کنند. خرید کاغذ باطله برای طبیعت مزایای بسیار زیادی دارد و به آیندۀ نسل‌های دیگر کمک شایانی می‌کند. خریدار کاغذ باطله به درب منزل افراد مراجعه می‌کند و اقدام به خریداری انواع کاغذهای باطلۀ شما می‌کند. شما می‌توانید حتی روزنامه‌های موجود در منزلتان که دیگر کاربرد ندارند را به خریدار روزنامه باطله بفروشید. در این صورت فضای بیشتری در منزل خود خواهید داشت و درآمدی نیز از فروش کاغذهای باطله کسب می‌کنید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408472
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید