امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

بگ پارچه ای در تعداد کم از کجا بخرم؟

1401/07/27
کد خبر : 27465
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 113 نفر

از آنجایی امروزه آگاهی مردم بیشتر شده است، مردم احساس فزاینده ای در مورد حفاظت از محیط زیست دارند، در نتیجه در مناطق مختلف، سعی می کنند بیشتر از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کنند. در میان گزینه های مختلف ساک دستی پارچه ای را نیز به جای کیسه های پلاستیکی را استفاده می کنند. آن ها برای تولید انبوه مقرون به صرفه تر و آسان تر هستند.

اسپان باند چیست؟

اسپان باند نوعی پارچه است که از پلی پروپیلن ساخته شده است. در طی این فرآیند، پلی پروپیلن با کشش در دمای بالا به یک شبکه پلیمریزه می شود و سپس با روش نورد گرم به نوعی پارچه چسبانده می شود. به دلیل فرآیند ساده، خروجی زیاد، غیر سمی و بی ضرر برای بدن انسان است. از این رو در زمینه های مختلف از جمله مواد بهداشتی و غیره کاربرد فراوانی دارد.

اسپان باند نوعی فرم است که نیازی به ریسندگی پارچه بافی ندارد، بلکه الیاف یا رشته نساجی برای پشتیبانی جهت دار یا تصادفی، تشکیل ساختار شبکه الیاف و سپس روش های مکانیکی، حرارتی یا شیمیایی و استحکام بخشی به آن نیاز دارد. منسوجات اسپان باند از اصل نساجی سنتی عبور می کنند و دارای ویژگی های جریان فرآیند کوتاه، تولید سریع، بازده بالا، هزینه کم، استفاده گسترده و بسیاری از منابع مواد خام هستند.

ویژگی های اسپان باند چیست؟

  • وقتی صحبت از سازگاری با محیط‌زیست به میان می‌آید، اسپان باندها گزینه‌های بسیار محبوب، زیست تخریب‌پذیر و غیر سمی نسبت به سایر جایگزین‌ها هستند.
  • اسپان باندها بسیار بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند که آن ها را به گزینه ای محبوب تبدیل می کند. در نتیجه می تواند در برابر استفاده مکرر و طولانی مدت مقاومت کند.
  • اسپان باندها همچنین مقاوم در برابر لکه می باشند.
  • اسپان باندها در برابر نور خورشید مقاومند و رنگ آن ها ماندگاری بالایی دارد.
  • پارچه اسپان باند در برابر باکتری های پارچه و سایر میکروب ها مقاوم است و در برابر پروانه ها و کپک ها مقاومت بالایی دارد.
  • اشتعال الیاف پلی پروپیلن دشوار است. آن ها قابل احتراق هستند. با این حال، قابل اشتعال نیستند. می توانند با افزودنی های خاص، ضد حریق می شود.

مزایای ساک دستی پارچه ای چیست؟

مزایای ساک دستی پارچه ای چیست؟

  • ساک دستی پارچه ای سازگار با محیط زیست و پایدار است.
  • ساک دستی پارچه ای سبک بوده و حمل آن برای همه ی افراد راحت می باشد.
  • برای نگهداری این ساک دستی ها، حتی در تعداد بالا نیاز به داشتن فضای زیاد نیست.
  • استحکام و مقاومت این ساک دستی ها بالاست و عمر مفید زیادی دارند.
  • ساک دستی پارچه ای را می توان تا مدت ها، برای بارها و بارها استفاده نمود.
  • استفاده از آن ها صرفه ی اقتصادی خوبی دارد. زیرا هم ارزان است و هم تا مدت ها قابل استفاده می باشد.
  • این ساک دستی ها قابلیت تحمل تا 15 کیلوگرم را دارند.
  • می توان لوگو و نام تجاری و یا هر طرح دلخواهی را روی آن ها چاپ نمود.
  • ساک دستی پارچه ای یک گزینه ایده آل برای استفاده در نمایشگاه می باشد.
  • این ساک دستی ها انعطاف پذیر و به اندازه کافی برای حفظ شکل خود قوی هستند.
  • تمیز کردن و شستشوی این ساک دستی ها بسیار راحت می باشد.
  • این ساک دستی ها چندمنظوره بوده و برای هر استفاده ای مناسب می باشند.

چرا ساک دستی پارچه ای راه خوبی برای تبلیغات است؟

ساک دستی پارچه ای برای تبلیغ کسب و کار، انتخاب خوبی است. آن ها را می توان در رنگ های مختلف تولید کرد و با لوگو شرکت چاپ نمود.

ساک دستی های پارچه ای برای مصارف روزانه مانند خرید بسیار مناسب هستند. هنگامی که مردم کیف هایی را با آرم شرکت شما حمل می کنند و بیرون راه می روند، هدف ارتقاء کاملاً محقق شده است. اگر بتوانید طرح ساک دستی ها را جذاب تر کنید، بهتر است.

برای خرید بگ پارچه ای در تعداد کم و مشاهده انواع مختلف آن، که می توان نسبت به کاربرد آن به ساک پارچه ای برای مزون، ساک پارچه ای برای نمایشگاه، ساک پارچه ای برای خرید، ساک پارچه ای برای لباس، ساک پارچه ای برای مد، ساک پارچه ای برای بیمه، ساک پارچه ای برای موسسات اشاره کرد، اینجا کلیک کنید و برای مشاوره رایگان با شماره 09125786139 در تماس باشید.

چرا ساک دستی های پارچه ای مقرون به صرفه می باشد؟

یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن آن ها، کارایی ساخت آن است. این ساک دستی ها به دلیل جنس و کیفیتی که دارند، عمر مفید بالایی داشته و مدت چندین ماه قابل استفاده می باشند. بنابراین با توجه به کارایی بالا، صرفه ی اقتصادی بالایی دارند. مصرف کنندگان می توانند آن ها را به راحتی در همه جا حمل کنند. از دیدگاه صاحبان مشاغل وزن سبک، به معنای هزینه ارزان برای حمل و نقل است.

از طرفی هزینه ی ساخت نیز می توان آن ها را با زمان کوتاه‌تر و قیمت ارزان‌تری تولید کرد و در نهایت قیمت تمام شده ی مناسبی دارد. بخصوص تولید در تیراژ بالا بسیار به صرفه می باشد.

بهترین جایگزین برای بگ پارچه ای چیست ؟

باید گفت که انتخاب بهترین جایگزین برای بگ پارچه ای کاری سخت و زمانبر است. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای شروع کار حتما از ساک دستی های آماده استفاده کنید. ساک دستی آماده کاغذی جایگزینی مناسب برای بگ پارچه ای به حساب می آید. این ساک دستی ها مزیت های فراوانی دارند. شما میتوانید این ساک دستی ها را در تعداد کم و در کمترین زمان سفارش دهید تا در ابتدای کار هم در هزینه و هم در زمان خود صرفه جویی کنید. از مزیت دیگر این ساک دستی های آماده امکان چاپ لوگو و برند خود بر روی آنها در تعداد کم می باشد.

 برای مشاهده قیمت و خرید ساک دستی آماده که از انواع آن میتوان به ساک دستی گلاسه آماده، ساک دستی کرافت آماده، ساک دستی آماده مزون، ساک دستی آماده ترحیم، پاکت و بگ لباس اشاره کرد، می توانید به صفحه ساک دستی آماده در این لینک مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره 09125786139 در تماس باشید.

ساک دستی های پارچه ای برای چه مواردی کاربرد دارد؟

ساک دستی های پارچه ای برای چه مواردی کاربرد دارد؟

اولین و مهمترین کاربرد ساک دستی پارچه ای استفاده در نمایشگاه ها می باشد. شرکت ها برای شرکت در نمایشگاه و تبلیغ برند خود از ساک دستی پارچه ای استفاده می کنند. این ساک دستی ها با چاپ لوگو برای قرار دادن اقلام چاپی و هدایای تبلیغاتی جهت ارائه به بازدیدکنندگان و افراد شرکت کننده بسیار مناسب می باشد. زیرا این ساک دستی ها در طول نمایشگاه و خارج از آن در دست افراد چرخیده و برند آن ها را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد.

کاربرد دیگر این ساک دستی ها برای بسته بندی محصولات و ارائه آن ها به مشتری می باشد. زیرا این ساک دستی ها زیبا و کاربردی می باشند و بارها می توانند مورد استفاده قرار گیرند. ساک دستی پارچه ای برای خرید یک گزینه ی راحت و اقتصادی می باشد.

همچنین ساک دستی پارچه ای به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز انتخاب پرطرفداری می باشد. زیرا امکان چاپ آن ها در تیراژ بالا با هزینه بسیار مناسب فراهم می باشد. از آنجایی که این ساک دستی ها کاربردی و محبوب می باشند، گزینه تبلیغاتی ثابتی برای شرکت های مختلف هستند.

کاربرد ساک دستی پارچه ای در بازار دیجیتال چیست؟

محصولات دیجیتالی و الکترونیکی از ابعاد کوچک و وزن کم گرفته تا ابعاد بزرگ و وزن های سنگین تنوع بالایی دارند. ساک دستی پارچه ای برای قرار دادن انواع لوازم دیجیتال مناسب می باشد. به عنوان مثال زمانی که مشتری یک لپتاپ خریداری می کند، با توجه به ابعاد و وزن آن گزینه های کمتری برای قراردادن و تحویل به مشتری وجود دارد. زیرا تحمل وزن در اینجا مهم است. بهترین گزینه برای بسته بندی این قبیل لوازم با وزن زیاد، ساک دستی پارچه ای می باشد. زیرا استحکام بالایی داشته و به راحتی وزن آن ها را تحمل می کند.

بگ پارچه ای در تعداد کم از کجا بخرید؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله بگ پارچه‌ای را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 09125786139 تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27465
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید