امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

3 مشکل بزرگ که بر مسیر سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال سایه انداخته‌اند

1401/07/27
کد خبر : 27262
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 113 نفر

 در این گفتار به سراغ 3 مورد از مشکلات سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال می‌رویم و آنها را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

مشکل اول: دولت‌هایی که دل خوشی از ارزهای دیجیتال ندارند

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل آزادی‌هایی که به کاربرانش داد چندان در نظر دولت‌ها محبوب نیست. چون با ضعیف کردن سلطه دولت‌ها بر اقتصاد، دست آنها را از قسمت قابل توجهی از معاملات مالی کوتاه کرد. دولت‌ها که تا قبل از ظهور و گسترش ارزهای دیجیتال، حاکم بی‌بدیل اقتصاد بودند و فرمان آن را به هر سو که می‌خواستند می‌کشاندند از اینکه قدرت کنترل دارایی‌های تازه را از دست داده‌اند سخت عصبانی شدند. برخی کشورها خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ممنون اعلام کردند، برخی دیگر در مقابل آن گارد گرفته و آن را به رسمیت نشناختند و برخی دیگر در پی چسباندن برچسب‌هایی مجرمانه به ارزهای دیجیتال بودند. البته بدون شک، مجرمان و کلاهبرداران خیلی زودتر از دولت‌ها و بانک‌ها پتانسیل موجود در این بستر را کشف کردند!
با وجود آنکه هنوز هم برخی از دولت‌ها در مقابل استفاده از ارزهای دیجیتال گاردشان را بالا گرفته‌اند اما اوضاع خیلی بهتر از روزها و سال‌های آغاز ظهور ارزهای دیجیتال است. حتی برخی از کشورها و شرکت‌های بین‌المللی هم به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال در کنار ارزهای رایج روی آورده‌اند! در حقیقت، گویی رابطه‌ دولت‌ها و ارزهای دیجیتال هنوز هم در هاله‌ای از ابرهای تردید به سر می‌برد. هر چقدر که دولت‌ها بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال سختگیری کرده و حتی قوانین سختگیرانه‌تری برای آن در نظر بگیرند، معامله و سرمایه گذاری روی این ارزها بسیار سخت‌تر می‌شود.

مشکل دوم: نوسان شدید قیمت

نوسان شدید قیمت‌ها بخشی از هویت بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد. برخی از سرمایه گذاران نمی‌توانند در این صعود و سقوط ناگهانی قیمت‌ها خودشان را کنترل کنند و ناگهان دست به معامله‌هایی هیجانی و اشتباه می‌زنند. وقتی شما بازار ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنید باید توجهی به نوسان‌ها نداشته باشید و با استفاده از تحلیل‌های مختلف به دنبال کشف بهترین قیمت بگردید. پس از آن خرید خود را انجام داده و منتظر زمانی بمانید که ارز مورد نظر شما به آن نقطه واقعی رشد خودش می‌رسد.

مشکل سوم: حمله هکرها به صرافی و کیف پول شما

ارزهای دیجیتال، کاملا آنلاین هستند. بنابراین هکرها برای ضربه زدن به این سرمایه‌های آنلاین از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. با وجود آنکه کلیدهای عمومی و خصوصی کیف پول، سد محکمی در برابر نفوذ هکرها هستند؛ اما یک غفلت کوچک از سوی شما می‌تواند تمام دارایی دیجیتالی‌تان را دو دستی تقدیم هکرها کند. از سوی دیگر، صرافی‌ها هم کاملا آنلاین هستند و طعمه چرب و نرم‌تری برای هکرها به شمار می‌روند. حتی در این مورد هم عملکرد شما می‌تواند سرنوشت نهایی سرمایه گذاری‌تان را رقم بزند. اگر در مورد کیف پول ارز دیجیتال و صرافی ارزهای دیجیتال اطلاعات کافی داشته باشید، معیارهای یک کیف پول یا صرافی معتبر را بدانید و آموزش صرافی ارز دیجیتال را جدی گرفته باشید می‌توانید از دارایی دیجیتالی خودتان محافظت کنید.

آموزش، مسیر سرمایه گذاری شما را هموار می‌کند

بهترین راه برای دور زدن این مشکلات و حتی مقابله کردن با آنها آموزش دیدن و یاد گرفتن چم و خم ماجرای ارزهای دیجیتال است. وقتی با زیروبم تحلیل‌ها آشنایی داشته باشید و بتوانید از میان داده‌های خام، اطلاعات مورد نیاز خودتان را بیرون بکشید، وقتی شیوه کار کردن ایمن با صرافی‌ها و کیف‌های پول‌ ارز دیجیتال مانند تراست ولت و متامسک و غیره را بدانید و بتوانید نبض بازار را لمس کنید، از سرمایه گذاری خودتان به سودهای قابل توجهی می‌رسید؛ اما آموزش دیدن هم راه و روش خودش را دارد. شما به دو شکل می‌توانید کوله‌بارتان را از دانش مورد نیازتان پر کنید:

1. تکیه کردن بر تلاش و کنجکاوی خودتان

یکی از راه‌های ابتدایی برای یادگیری سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال «خودآموزی» است. در این روش می‌توانید روی کتاب‌ها، مقاله‌ها و آزمون و خطای خودتان حساب باز کنید. طی کردن این مسیر به صرف زمان، تلاش و پذیرش مقدار فراوانی ریسک نیاز دارد. چون مسیر پیش‌رویتان مبهم است و از ماجرایی که در پیچ بعدی انتظارتان را می‌کشد خبری ندارید.

2. شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال

قدم گذاشتن در این مسیر نه تنها در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند بلکه می‌توانید با استفاده کردن از تجربه افرادی که این راه را به صورت حرفه‌ای طی کرده‌اند، سرمایه گذاری امنی را در بازار ارزهای دیجیتال تجربه کنید. نکته‌ای که باید در این روش به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، انتخاب یک مرکز معتبر و رسمی است تا بتوانید به کیفیت آموزش‌هایی که می‌بینید اعتماد کنید. ما به شما شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه را پیشنهاد می‌دهیم.

برگ‌های برنده شما در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه کدامند؟

1. آموزش زیر نظر اساتید واقعی و حرفه‌ای

اساتیدی که در دوره آموزش ارزهای دیجیتال، شما را همراهی خواهند کرد تنها به موضوع‌های تئوری مسلط نیستند بلکه خودشان به عنوان سرمایه گذارانی حرفه‌ای مشغول خرید ارز دیجیتال و در کل معامله در بازار کریپتوکارنسی‌ها هستند. بنابراین، شما می‌توانید خیلی راحت و بی‌واسطه در تجربه عملی آنها شریک شوید.

2. پوشش دادن سرفصل‌های تخصصی

رسالت خانه سرمایه این است که دانشجویانش را به افرادی همه‌فن حریف در بازارهای مالی و سرمایه گذاری تبدیل کند. به همین دلیل، تمام سرفصل‌ها به صورت علمی و عملی به گونه‌ای انتخاب شده‌اند تا تمام نیازهای شما را به هنگام معامله در بازار ارزهای دیجیتال پوشش دهند. از پایه‌ای‌ترین سرفصل‌ها مثل چیستی کریپتوکارنسی‌ها بگیر تا آشنایی با بهترین صرافی ارزهای دیجیتال مانند صرافی کوینکس از «انواع مهارت‌های معاملاتی» بگیر تا «نکته‌های ریز و درشت ترید حرفه‌ای» همه و همه به طور مفصل در سرفصل‌های این دوره جامع، گنجانده شده‌اند.

3. پشتیبانی واقعی و ارتباط مستقیم با اساتید

پس از شرکت در دوره جامع آموزش ارز دیجیتال، پشتیبان‌های خانه سرمایه در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات و حل کردن مشکلات شما هستند. گذشته از این، می‌توانید به طور مستقیم سوال‌های خودتان را از اساتید دوره بپرسید و پاسختان را دریافت کنید.

4. دسترسی نامحدود به محتوای آموزشی

یکی از مزیت‌های شرکت در دوره‌های آنلاین تماشای چندین و چند باره آموزش‌ها است. این در حالی است که شما به هنگام شرکت کردن در دوره‌های حضوری نمی‌توانید چندین بار به یک موضوع آموزشی بازگردید. بعد از ثبت‌نام در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه می‌توانید هر چند بار که خواستید فیلم‌های آموزشی را تماشا کنید.

5. دریافت گواهی بین‌المللی در انتهای دوره

خانه سرمایه با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای این امکان را فراهم کرده است که دانشجویان پس از پایان دوره با شرکت در دو آزمون تئوری و عملی و کسب نمره قبولی، مدرک بین‌المللی «تحلیل‌گر بازارهای مالی» را دریافت کنند. این مدرک، توسط سازمان جهانی کار تایید شده است، قابلیت ترجمه دارد و معادل 2 تا 8 سال سابقه کار محسوب می‌شود. گذشته از این می‌توانید با استفاده از این مدرک در آموزشگاه‌های مختلف به عنوان مربی مشغول شوید یا حتی بدون شرکت در کنکور سراسری به ادامه تحصیل در رشته‌های مالی بپردازید.  
یادتان باشد، اتوبوس‌ فرصت‌ها همیشه در حال گذر از ایستگاه زندگی شما نیست، لحظه‌ها را دریابید!

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27262
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید