امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

یادگیری و درآمدزایی با آموزش برق ساختمان برق گستران

1401/07/27
کد خبر : 27462
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 116 نفر

اگر برقکاری ساختمان از طریق آموزش برق ساختمان یاد بگیرید و بتوانید در انواع ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و غیره برق کشی کرده و سیستم های امنیتی و رفاهی را نصب کنید می توانید از این شغل درآمد خوبی به دست آورید.

خوشبختانه ورود به بازار کار این شغل به سرمایه اولیه بالا و تجهیزات گران قیمتی نیاز ندارد و به خاطر بازار کار عالی این شغل روش های بسیاری برای درآمدزایی از برقکاری ساختمان پیش روی شماست که در این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که برقکاری ساختمان نیاز به رعایت استانداردها و نکاتی است بنابراین پیش از ورود به این حرفه لازم است آموزش برق ساختمان را به طور کامل و از پایه یاد بگیرید تا بتوانید به صورت اصولی و صحیح انواع روش های برقکشی را در ساختمان های گوناگون پیاده سازی کنید.

چطور می توانم برق کشی ساختمان را یاد بگیرم؟

اگر هدف شما از آموزش برق ساختمان ورود به بازار کار و فعالیت حرفه ای است توصیه می کنیم برقکاری را به یکی از دو روش شاگردی کنار برقکار ساختمان یا ثبت نام در دوره برق ساختمان آموزش ببینید.

در صورتی که زمان برای شما حائز اهمیت است و می خواهید در زمانی کوتاه مهارت های این شغل را یاد بگیرید روش دوم یعنی ثبت نام در دوره های آموزشی انتخاب بهتری است.

با شرکت در دوره برق ساختمان در یک آموزشگاه برق ساختمان مطمئن می توانید از پایه و به صورت حرفه ای کلیه نکات و مراحل برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی نظیر دوربین مدار بسته، دزدگیر، اعلام حریق، درب اتوماتیک و غیره را یاد بگیرید.

اما انتخاب آموزشگاه موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شوید. چرا که امروزه مراکز بسیاری با سطح کیفیت گوناگون این دوره را برگزار می کنند.

آموزش برق ساختمان با برق گستران

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین مراکز آموزش برق ساختمان در تهران است. این آموزشگاه زیر نظر فنی حرفه کلاس برق ساختمان را برگزار کرده و کارگاه خود را به انواع ابزار و تجهیزات برقکاری ساختمان مجهز نموده است.

سرفصل های این دوره آموزشی به گونه ای تدوین شده است که شما طی دوره بتوانید برقکاری ساختمان را از پایه و به صورت اصولی یاد بگیرید و پس از اتمام آن بتوانید در انواع ساختمان های برقکاری را پیاده سازی کنید.

علاوه بر آموزش برق کشی ساختمان این آموزشگاه طی این دوره آموزشی، نحوه نصب و راه اندازی انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل آموزش نصب دوربین مدار بسته، دزدگیر، درب های ریلی، اعلام حریق و غیره را به شما آموزش می دهد.

نگران یادگیری برق کشی ساختمان نباشید آموزش های طی این دوره به گونه ای است که حتی افرادی که هیچ اطلاعی در رابطه با برقکاری ساختمان ندارند بتوانند صفر تا صد سیم کشی برق ساختمان را یاد بگیرند.

علاوه بر این در این آموزشگاه پشتیبانی به صورت نامحدود به شما عزیزان ارائه می شود، این موضوع باعث می شود تا بدون ترس و استرس وارد بازار کار شده و پروژه های برق کشی را دریافت نمایید.

ارائه مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان از دیگر مزایای شرکت در این دوره آموزشی است. ضمن اینکه آموزش ها در این دوره به صورت تضمینی است و تا زمانی که برق کشی را به طور کامل یاد نگرفته باشید می توانید به صورت رایگان در این دوره حضور داشته باشید.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره فوق بیش از 50 دوره آموزشی دیگر را در دسته های برق و الکترونیک، تعمیرات خودرو، جوشکاری، تعمیرات و تاسیسات برگزار می نماید. یکی از دیگر دوره های بسیار عالی و تخصصی مربوط به برق که از بازار کار بسیاری خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر متخصصان حرفه ای آن درآمدی بسیار بالا دارند، رشته برق صنعتی است.

آموزش برق صنعتی با برق گستران

آموزش برق صنعتی از رشته های عالی، تخصصی و پولساز مرتبط با برق و الکترونیک است که به دلیل تخصصی بودن آن همچنین نیاز بخش صنعتی و بسیاری از دیگر مراکز از جمله بیمارستان ها، مترو، فروشگاه ها، ساختمان ها و برج های مسکونی و اداری و غیره به برقکار صنعتی از بازار کار بسیاری عالی برخوردار است.

کلاس برق صنعتی در آموزشگاه برق گستران مجهز به تابلو برق و انواع ابزار و تجهیزات برای طراحی، پیاده سازی و مونتاژ تابلوهای برق است. سرفصل های این دوره پس از بررسی بازار کار و نیازهای آن طراحی شده و به گونه ای تدوین شده است در پایان دوره شما بتوانید انواع تابلو برق صنعتی را طراحی، عیب یابی و مونتاژ کنید.

در این دوره مباحث برق صنعتی از پایه به شما آموزش داده می شود بنابراین اگر هیچ شناختی از برق صنعتی و تابلوهای برق ندارید نگران یادگیری نباشد. پس از آن که با انواع تابلو برق و اصول طراحی آن آشنا شدید نحوه طراحی، ساخت و مونتاژ تابلوهای برق برای انواع الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز آموزش داده می شود.

اگر از علاقه مندان حضور در دوره‌های مجتمع آموزشی برق گستران هستید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مرکز به آدرس baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس حاصل نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27462
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید