امروز پنج‌شنبه 25 مرداد 1403

Thursday 15 August 2024

کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم


1403/05/25
کد خبر : 2408929
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 48 نفر

در هنگام خرید کرکره برقی انواع آلومینیومی و فولادی از مدل های پرطرفداری میباشد که افراد برای انتخاب آن ها گاهی دچار تردید میشوند. در این مقاله میخواهیم مقایسه کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم را برای شما از جهات مختلف درج کنیم. اگر قصد خرید باکیفیت ترین کرکره برقی را همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نصب و تعمیرات دارید و میخواهید با مناسب ترین قیمت این محصولات را خریداری کنید میتوانید به صفحه کرکره برقی مراجعه کنید. مجموعه همتا بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده کرکره های فولادی و آلومینیومی در سراسر ایران است که شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید مناسب ترین کرکره برقی با شماره های 02155441450 و 09122552119 تماس بگیرید و یا به وبسایت www.hamtadoor.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد ده ها محصول این مجموعه کسب کنید.

کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم

 

کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم

سوالی که برای بسیاری از مشتریان ایجاد میشود همیشه این است که کرکره برقی گالوانیزه یا آلومینیوم خریداری کنند و کدام بهتر است. در تصمیم گیری در مورد خرید کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم افراد باید به کاربرد مورد نظر خود توجه داشته باشند چون در هر صورت هر دو نوع کرکره باتوجه به برند تولیدی آن ها میتوانند باکیفیت باشند اما هر نوع دارای ویژگی هایی هستند که برای استفاده خاصی مناسب اند. برای پاسخ جامع تر به سوال کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم کدام بهتر است در این مقاله تمام ویژگی ها و مزایا و معایب این دو نوع کرکره برقی را مقایسه کرده ایم.

لازم به ذکر است که متریال به کار رفته در تولید درب کرکره ای فولادی یا آلومینیوم متفاوت است و همین تغییرات سبب تفاوت در مقاومت آن ها میشود. تیغه فولادی کرکره برقی وزن بیشتری نسبت به تیغه های آلومینیومی دارند و به همین دلیل اغلب زمان باز و بسته شدن ایجاد صدا میکنند که میتوان گفت عمده ترین تفاوت کرکره برقی فولادی و آلومینیومی در ایجاد صدا میباشد.

اگر نمیدانید دیگر تفاوت کرکره برقی فولادی و آلومینیومی چیست میتوان گفت مقدار مقاومت کرکره های فولادی بیشتر از کرکره های آلومینیومی میباشد. برای آشنایی با انواع تیغه هایی که برای کرکره های برقی استفاده میشود و اطلاع از ویژگی ها و کاربرد های آن ها به صفحه تیغه کرکره برقی مراجعه کنید و باکیفیت ترین تیغه ها را از مجموعه همتا با گارانتی معتبر خریداری کنید.

مقایسه کرکره برقی فولادی و آلومینیومی از نظر ویژگی

مقایسه کرکره برقی فولادی و آلومینیومی از نظر ویژگی

برای آن که بهتر متوجه شوید تفاوت کرکره فلزی فولادی و آلومینیومی در چیست در این بخش قصد داریم تفاوت کرکره فولادی با آلومینیومی را از نظر ویژگی هایشان بررسی کنیم.

ویژگی های کرکره برقی فولادی:

  • این کرکره ها از آلیاژ فولاد ساخته و مقاومت بالاتری نسبت به کرکره های آلومینیومی دارند.
  • برای آن که کرکره برقی فولادی برای استفاده از شرایط جوی خاص مورد استفاده باشد روی آن ها از روکش گالوانیزه استفاده شده است.
  • استفاده از روکش گالوانیزه در تفاوت های مهم کرکره برقی گالوانیزه و آلومینیومی سبب شده است رنگ ثابتی داشته باشند و با گذر زمان دچار فرسودگی نشوند.
  • اگر نمیدانید کدام نوع کرکره برقی برای امنیت بیشتر مناسب است باید بگوییم کرکره برقی های فولادی امنیت بیشتری را تامین میکنند و میتوان از آن ها برای ساختمان ها و اماکن مهم استفاده نمود.
  • در مورد ویژگی های مهم کرکره برقی گالوانیزه میتوان گفت این کرکره ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و برای اماکن تحت فشار و ضربه استفاده از این کرکره ها بیشتر پیشنهاد میشود.

ویژگی های کرکره برقی آلومینیومی:

  • اگر نمیدانید تفاوت اساسی بین کرکره برقی فولادی و آلومینیومی چیست باید بگوییم کرکره های آلومینیومی در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی دارند و منبسط و منقبض نمیشوند.
  • در مورد اینکه کرکره برقی گالوانیزه یا آلومینیومی کدام بهتر است باید بگوییم اگر قرار است در محیطی که کرکره بیشتر در معرض خط خش قرار دارد یکی از این دو را مورد استفاده قرار دهید کرکره برقی آلومینیومی مناسب تر است زیرا مقاوم در برابر خط و خش و ضربه میباشد.
  • اگر نمیدانید از کرکره برقی فولادی استفاده کنیم یا کرکره برقی آلومینیومی باید بگوییم اگر ایجاد سر و صدا حین باز و بسته شدن کرکره برای شما اهمیت دارد از کرکره آلومینیومی استفاده کنید زیرا صدا ایجاد نمیکند.
  • از دیگر ویژگی های کرکره آلومینیومی میتوان به عایق حرارتی بودن در برابر سرما و گرما اشاره کرد.
  • هر دو کرکره فولادی و آلومینیومی در برابر حریق مقاوم میباشند اما از ویژگی های مهم کرکره های آلومینیومی این است که ضخامت تیغه های کرکره بیشتر است و همین امر سبب مقاوم تر بودن آن ها در برابر حریق شده است.

یکی از محصولاتی که با بالاترین کیفیت در مجموعه همتا تولید و عرضه میشود درب اتوماتیک شیشه ای میباشد. این درب ها برای استفاده در اماکن امنیتی و اماکن عمومی و تجاری و مسکونی مناسب هستند و با گارانتی معتبر در مجموعه همتا به فروش میرسد. برای مشاهده مدل های متنوع درب های اتوماتیک شیشه ای میتوانید به صفحه درب اتوماتیک شیشه ای مراجعه کنید.

مقایسه مزایا و معایب کرکره برقی فولادی و آلومینیومی

مقایسه مزایا و معایب کرکره برقی فولادی و آلومینیومی

در این بخش از مقاله برای آن که بتوانید برای مقایسه کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید تصمیم گرفتیم مزایای کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی آلومینیومی و همچنین معایب کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی آلومینیومی را به شما توضیح دهیم.

در مقایسه کرکره برقی فولادی و آلومینیومی میتوان گفت کرکره برقی فولادی به دلیل آن که از ریل ها و تیغه های فولادی ساخته شده است مقاوم تر از کرکره آلومینیومی است که همین امر نیز سبب بیشتر شدن قیمت و امنیت کرکره برقی گالوانیزه شده است.

از دیگر مزایای کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی آلومینیومی در بررسی این سوال که مزایا و معایب استفاده از کرکره برقی فولادی کدامند میتوان به این مورد اشاره کرد که در کرکره های فولادی از روکش گالوانیزه استفاده شده است که سبب میشود در طی زمان فرسوده نشود و برای مدت طولانی تری قابل استفاده است.

از معایب کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی آلومینیومی در بررسی سوال مزایا و معایب استفاده از کرکره برقی آلومینیومی کدامند میتوان به سر و صدا کردن کرکره های فولادی در اثر گذر زمان اشاره کرد. همچنین دیگر تفاوت کرکره برقی آلومینیومی با کرکره برقی گالوانیزه این است که هزینه خرید و نصب و نگهداری کرکره های فولادی بیشتر از آلومینیومی است زیرا کیفیت قطعات و اجزای این کرکره بالاتر است.

در صورتی که کرکره برقی خریداری کرده اید و میخواهید ریموت آن را تنظیم کنید و نمیدانید چطور باید این کار را انجام دهید میتوانید از راهکار های گفته شده در مقاله ست كردن ريموت كركره برقي استفاده نمایید.

مقایسه قیمت کرکره برقی فولادی و آلومینیومی

در مورد مقایسه کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم باید قیمت این دو گزینه را با هم بررسی کنیم تا به نتیجه خوبی برای خرید هر یک دست یابیم. در مورد قیمت و امنیت کرکره برقی گالوانیزه و آلومینیومی میتوان گفت امنیت کرکره های فولادی بیشتر است اما باتوجه به گران قیمت بودن آلیاژ آلومینیوم این کرکره ها قیمت بیشتری نسبت به کرکره های گالوانیزه دارند. بنابراین در توضیح قیمت کرکره برقی آلومینیومی یا کرکره برقی گالوانیزه آهنی یا فولادی میتوان گفت درب های فولادی بیشتر در اماکنی که امنیت مهم است و در مقابل با محدودیت بودجه رو به رو هستیم گزینه مناسبی است. علت دیگر گران تر بودن کرکره های آلومینیومی در بررسی ویژگی های کرکره برقی آلومینیومی و گالوانیزه میتواند سبک وزن بودن آن، طراحی زیبا، مقاومت بیشتر در برابر زنگ زدگی و هماهنگ شدن با نمای ساختمان باشد.

در پاسخ به سوال کدام نوع کرکره برقی برای استفاده در مکان‌ های تجاری مناسب‌ تر است یا کدام نوع کرکره برقی برای استفاده در مکان‌ های مسکونی مناسب‌ تر است میتوان گفت در صورتی که امنیت برای شما اهمیت دارد کرکره فولادی گزینه مناسبی است و در صورتی که زیبایی و مقاومت در برابر زنگ زدگی و عدم صدا در حین باز و بسته شدن اهمیت دارد کرکره آلومینیومی انتخاب بهتری است. بنابراین شما باتوجه به ویژگی های ذکر شده و شرایط اماکن خود میتوانید تعیین کنید کدام نوع کرکره برقی برای استفاده در مکان‌ های مسکونی مناسب‌ تر است و یا از کدام کرکره میتوان برای مراکز تجاری و اداری استفاده نمود.

در این مقاله تلاش کردیم به سوال کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم از جوانب مختلف پاسخ دهیم. در صورتی که هنوز برای خرید کرکره برقی میان انواع مختلف آن تردید دارید و نمیدانید چه نوع کرکره برقی برای کاربرد شما مناسب است میتوانید با شماره های 02155441450 و 09122552119 تماس بگیرید و با همکاران ما در مجموعه همتا مشورت کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین میتوانید برای خرید مناسب ترین کرکره برقی با بالاترین کیفیت و بهترین گارانتی معتبر به وبسایت مجموعه همتا به نشانی www.hamtadoor.com مراجعه کنید و برای خرید محصولات مورد نظر خود خدمات پس از فروش نصب و تعمیرات نیز دریافت نمایید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408929
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید