امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

کاهش دمای هوا در نوار شمالی طی دو روز آینده/ تهران ۴۲ درجه سانتی‌گراد

1403/05/07
کد خبر : 2408823
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 38 نفر

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز (یکشنبه ۷ مرداد) در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و فردا (دوشنبه ۸ مرداد) علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گردوخاک و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه در شرق سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در ساعات بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

بارش باران امروز در گیلان‌، غرب مازندران و شرق اردبیل شدت می‌گیرد و روز دوشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی نیز باران پیش‌بینی شده است.

طی دو روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش، در سه روز آینده در نوار شرقی کشور، بخش‌های از مرکز و جنوب‌غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کاهش دمای هوا در پایتخت از فردا

خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر در سه روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. کمینه دمای هوا امروز در پایتخت، ۲۷ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دما به ۴۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. فردا (دوشنبه) کاهش ۲ درجه‌ای دمای هوا در تهران رخ می‌دهد.

برچسب ها :
# هواشناسی

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408823
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید