امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

چگونه یک فر خوب را از یک فر بد تشخیص دهیم؟

1401/07/27
کد خبر : 27231
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 76 نفر

امروزه فر توکار یکی از انواع تجهیزات مدرن آشپزی محسوب می‌شود. آشپزخانه قلب هر خانه‌ای محسوب می‌شود، کیفیت و زیبایی آشپزخانه تاثیر مستقیمی در رضایتمندیتان از آشپزی خواهد داشت. از همین رو خرید یک محصول معتبرمی تواند تاثیر چشم گیری بر زیبایی آشپزخانه تان داشته باشد.

فر توکار در انواع مختلف از لحاظ کاربرد و نوع نصب در بازار موجود است. کارخانه‌جات صنعتی بزرگی انواع فرهای توکار را طراحی، تولید و روانه بازار کرده‌اند که در این بین فر توکار کارخانه صنعتی اخوان جم را می توان بعنوان بهترین فر توکار معرفی کرد. برای خرید بهترین مدل های فر توکار اخوان با قیمت استثنایی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://www.akhavanjam.ir/products/1/4/akhavan-Built-in-oven

اخوان اولین و بزرگترین تولید کننده فر توکار در خاورمیانه ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش انواع فر توکار اخوان می‌باشد. فرهای توکار با طراحی‌های متنوع و خاصشان باعث شده اند هرنوع سلیقه‌ای را راضی نگه دارند. این تنوع گاهی باعث ایجاد سردرگمی در خرید میشود و برایتان سوال ایجاد می‌کند که کدام فر خوب و کدام فر بد است؟ در ابتدا باید گفت فر بد وجود ندارد بلکه این تصور به انتخاب نادرست شما هنگام خرید فرهای توکار برمیگردد. با بررسی خصوصیات یک فر خوب به راحتی می‌توانید بهترین فر توکار را انتخاب کنید.

عملکرد انواع فر توکار

فر توکار وسیله‌ای که امروزه جایگزین فرهای بزرگ و جاگیر شده است با همان عملکرد فرهای قدیم فضای زیبایی را به آشپزخانه‌ها بخشیده است. فر توکار اخوان در انواع مختلف گازی، برقی و ترکیبی از هردو طراحی شده است. فرهای توکار اخوان با عملکرد عالی و زیبایی خاصی که به آشپزخانه می‌بخشند در بین دیگر برندهای تولید کننده فرهای توکار میدرخشد.

همانطور که گفته شد فرهای توکار در سه نوع برقی، گازی و ترکیبی از هردو موجود است. عملکرد فرهای برقی نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است، هرچند از لحاظ صرفه جویی در هزینه‌ها فر توکار گازی را می توان بعنوان بهترین فر توکار در بین محصولات اخوان معرفی کرد. فرهای گازی را باید حتما قبل از شروع کار گرم کنید تا فضای داخلی فر به دمای موردنیاز برسد، اما در فرهای برقی نیازی به این عمل ندارید چراکه فرهای برقی گرما را برای طبخ کامل داخل مخزن فر پخش میکنند.

داشتن فر توکار چه مزایایی دارد؟

کمتر از دو دهه از ورود فر توکار و مجزا به آشپزخانه‌ها می‌گذرد که مخاطبین خاص خودش را پیدا کرده است. دلیل این توجه را می‌توان ورود انواع و اقسام غذاها مانند فینگر فودها، فست فودها و غذاهای فرنگی به رژیم غذایی دانست که طبخ آن‌ها عموما به کمک فرها امکان‌پذیر بود. این عادات غذایی در کنار تغییراتی که در دکوراسیون‌ها ایجاد شده بود و افراد به سبک‌های مدرن روی آورده بودند موجب شد تا گازهای قدیمی که دارای فر بودند از میان برداشته شود و فرهای توکار جایگزین آن‌ها شود. در دوسال اخیر با شیوع ویروس کرونا تمایل افراد به خرید غذاهای رستورانی کمتر شد، فرهای برقی و گازی علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های مالی به شما در پخت غذاهای متنوع کمک می‌کنند، همچنین شما را از صرف غذاهای تکراری خلاص کرده و پخت و پز را برایتان لذت بخش خواهد کرد.

بهترین فر توکار

بهترین فر توکار باید دارای ظرافت باشد تا حس زیبایی را نیز به خانه و اشپزخانه شما القا کند. فرهای توکار اخوان علاوه بر زیبایی که به آشپزخانه شما خواهد بخشید مزایای دیگری نیز دارد که هر فردی را به سمت این برند سوق میدهد. طبخ انواع غذاها، گرم کردن نان و غذا، تسریع در عمل طبخ از جمله این مزایا هستند.

تکنولوژی‌های به کاررفته در فرهای برقی و گازی اخوان باعث شده تا طبخ غذاهایی با روغن کمتر و یا حتی بدون روغن نیز امکان‌پذیر باشد و این امر توجه افرادی را که به رژیم غذایی خاصی عادت دارند نیز جلب کرده است، دیگر نگران اضافه وزن نباشید و از غذا خوردن نهایت لذت را ببرید.

تشخیص بهترین فر توکار

فر توکار علاوه بر اینکه از انواع برقی و گازی برخوردارند در انواع طرح‌ها و با ابعاد مختلف در بازار موجود هستند. این تنوع باعث شده تا تمامی سلایق را راضی نگه دارد. پس قبل از خرید فر باید در ابتدا نیازتان را از داشتن فر توکار مشخص کنید، سپس دکوراسیون و همچنین میزان فضای خالی برای قرار دادن فر را در نظر بگیرید. حال باید به مشخص کردن اولویت‌هایتان از خرید فر توکار بپردازید و با توجه به سلیقه‌تان بهترین آنها را از میان صدها طرح و رنگ انتخاب کنید.

فضای مورد نیاز برای فر توکار

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم برای خرید بهترین فر توکار باید ابتدا فضایی که میخواهید فر را قرار دهید و همچنین نیازتان را مشخص کنید. بعنوان مثال اگر عموما از فر توکار برای طبخ غذاهایی ساده مانند پیتزا، سیب زمینی و مرغ سوخاری استفاده می‌کنید، نیازی به پرداخت هزینه‌های بالایی برای این امر ندارید و بهترین فر توکار برای شما فرهای تولید داخل مانند فر توکار اخوان هستند که علاوه بر کیفیت مرغوب هزینه‌های به صرفه‌تری را برایتان به ارمغان خواهند آورند. اما اگر فر برایتان کارایی دیگری فراتر از غذاهای ساده دارد و به پخت و پز انواع شیرینی، اسنک، فینگر فود و دیگر غذاهای فانتزی می‌پردازید، باید دقت کنید تا خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید که علاوه بر داشتن یک فر خوب و لوکس مجبور به پرداخت هزینه‌های بالایی نشوید. بطور کلی در انتخاب و خرید بهترین فر توکار به سابقه و توانایی‌های خاصی که در طبخ غذاها و شیرینی‌جات دارید و یا به دنبال یادگیری آن هستید توجه داشته باشید تا استفاده از فر برایتان لذت بخش‌تر شود.

برند تجاری اخوان جم درکنار دیگر رقبایش در عرصه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه ای همچون فر توکار خوش درخشیده است. این برند تجاری انواع مختلفی از فرهای توکار را تولید و به بازار عرضه کرده است. انتخاب بهترین مدل فر توکار اخوان شاید کمی دشوار باشد، در ادامه صحبتمان به معرفی بهترین مدل فر توکار اخوان خواهیم پرداخت.

بهترین مدل فر توکار اخوان

برای انتخاب و معرفی بهترین مدل فر توکار اخوان از بین صدها مدل و طرح بهتر است به سراغ جدیدترین محصولات اخوان برویم که از لحاظ تکنولوژی و قطعات داخلی از ویژگی های متمایز کننده ای برخوردارند.

فر جدید اخوان مدل F20-PRO

مشخصات کامل محصول جدید فر اخوان را در تصویر زیر مشاهده کنید.

فر جدید اخوان مدل F20-PRO

جدیدترین فر اخوان مدل F42-PRO

جدیدترین فر اخوان مدل F42-PRO

از دیگر مدل های فر توکار اخوان می توان به معرفی و بررسی فر توکار اخوان مدلf36  پرداخت. مدل های متنوع دیگری چون فر توکار اخوان مدلf24، فر توکار اخوانf19، فر توکار اخوان مدلf28، فر توکار اخوان مدلf40، فر توکار اخوانf16 نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند.

چرا فر توکار اخوان خوبه؟

همانطور که اشاره کردیم یک فر توکار خوب باید دارای ظرافت در طراحی و تسریع کننده کارهای مربوط به طبخ غذا باشد. گروه صنعتی akhavanjam  با تولید فر توکار در انواع طرح‌های شیشه‌ای و استیل به آشپزخانه‌تان زیبایی خاصی خواهد بخشید. فر توکار اخوان دارای مقاومت بالا در کنار ابعاد مناسب است و همین امر موجب جلب توجه افراد و استفاده از این فرها در آشپزخانه های امروزی شده است.

همچنین از ویژگی‌های متمایز کننده فر توکار برند اخوان می‌توان به دارا بودن جوجه گردان، تایمر تاچ اسکرین و یا دیجیتالی، گریل برقی، شعله پخش کن گازی، ترموکوپل دو زمانه، برنامه یخ‌زدایی و حسگر پخت اشاره کرد. در کنار تمامی این ویژگی‌ها فر توکار اخوان با طراحی ساده و منوی تصویری باعث شده تا کارکردن با این فرها آسان‌تر شود.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت ها و مدل های متنوع فر توکار اخوان می‌توانید علاوه بر خرید از وبسایت رسمی اخوان جم، فر توکار را از دیجی کالا و یا زنبیل نیز اقدام کنید. فر توکار اخوان در کنار ارائه خدمات فروش، ضمانت کالا و گارانتی را برای فر توکار درنظر گرفته است.

راه های ارتباطی ما:

تلفن: 02133531641

موبایل: 09126012695

تلگرام @akhavan_jam :

ایمیل: [email protected]


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27231
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید