امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

چگونه صنعت کارتن سازی می تواند کسب و کار شما را متحول کند؟

1401/07/27
کد خبر : 27303
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 119 نفر
اگر کمی مطالعه در رابطه با صنعت چاپ و بسته بندی داشته باشید، مطمئنا به این موضوع آگاه هستید که این صنعت تاثیر بسیاری در پیشرفت کسب و کارهای مختلف دارد؛ تاثیر آن در برندینگ تا محافظت از محصولات در برابر ضربات فیزیکی تنها نمونه ای کوچک از تاثیر این صنعت در دنیای کنونی می باشد. با این وجود همواره یک سری مسائل در خصوص خرید کارتن وجود داشته است که منجر به تردید در ذهن خریداران می شود. این مسائل را با عنوان موانع موجود در خرید کارتن می شناسیم.

 

موانع مذکور معمولا از سمت فروشنده به خریدار تحمیل می شود که در نهایت نارضایتی وی را در پی دارد. بنابراین بهتر است با این موارد آشنا شوید تا در صورت برخورد به آن ها، بتوانید کارخانه های نامناسب را از لیست خود حذف کنید. این اقدام را تا زمانی که کارخانه کارتن سازی مناسب خود را پیدا نکرده اید ادامه دهید.

صنعت کارتن سازی

موانع موجود در خرید کارتن

همانطور که در بالا ذکر کردیم، موانع گوناگونی بر سر راه خریداران وجود دارد. این موانع در اغلب موارد منجر به اتلاف وقت خریدار شده و وی را از خرید کارتن از تولیدی مورد نظر منصرف می کند. اجازه دهید این موضوع را با ذکر مثالی برایتان توضیح دهیم؛ تصور کنید قصد خرید صد عدد کارتن برای محصولات شکستنی شرکتتان را دارید. در این صورت اگر کارتن های مورد نظر کیفیت مناسبی نداشته باشند، ممکن است در حین جا به جایی کارتن های مورد استفاده پاره شده و منجر به شکستن کالای شما شوند.

در این شرایط ضرر شما تنها محدود به کالای شکسته شده نیست، بلکه کارتنی که برای آن هزینه کرده اید پاره شده و زمانی که برای خرید کارتن و سفارش آن صرف کردید نیز به هدر رفته است. این اتفاقات در صورتی انجام می پذیرد که از موانع موجود در خرید کارتن آگاهی نداشته باشید. به همین دلیل در زیر دو مورد از مهم ترین موانع موجود را برای شما ذکر خواهیم کرد.

شرکت کارتن سازی

هزینه نامعقول

اولین مشکلی که مطمئنا تا کنون نیز به آن برخورد کرده اید و تنها محدود به صنعت چاپ و بسته بندی نیست، هزینه نامعقول خدمات می باشد. توجه داشته باشید هنگامی که از کلمه "خدمات" استفاده می کنیم منظورمان تمامی هزینه هایی است که کارخانه کارتن سازی برای مشتریان خود انجام می دهد. عده ای بر این باور هستند که هزینه ها صرفا محدود به تولید کارتن های بسته بندی می شود که این باور کاملا اشتباه است. هزینه هایی از قبیل چاپ و بسته بندی، حمل و نقل و مواردی از این قبیل را نیز باید در هنگام خرید کارتن در نظر داشته باشید.

از آنجایی که هزینه تولید کارتن در کارخانه ها در بازه ای مشخص است، بنابراین در تشخیص این موضوع که آیا قیمت کالا مناسب است یا خیر، به مشکلی برخورد نخواهید کرد. با این وجود در رابطه با هزینه های حمل و نقل حتما باید اطلاعات کافی داشته باشید.

عدم تعهد

شاید بتوانید هزینه های نامعقول را با کمی پرس و جو تشخیص داده و از کارخانه کارتن سازی دیگری خرید خود را انجام دهید؛ اما در خصوص عدم تعهد چه اقدامی انجام می دهید؟ اجازه دهید پیش از ارائه راهکار به شما، مثالی را در رابطه با آسیب هایی که عدم تعهد به کسب و کار شما می زند، بررسی کنیم. فرض کنید دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید که روزانه بیش از صد سفارش دارد. طبیعتا برای ارسال کالاهای خود نیازمند جعبه های بسته بندی هستید، تا علاوه بر انجام اقداماتی جهت برندینگ، از محصولات خود در برابر ضربات فیزیکی محافظت نمایید. حال اگر کارخانه ای که قرار است کارتن های بسته بندی شما را امروز ارسال کند، این کار را انجام ندهد و ارسال را به چند روز دیگر موکول کند، چه اتفاقی برای کسب و کارتان می افتد؟

کمترین آسیبی که عدم تعهد شرکت مذکور برای کسب و کارتان خواهد داشت، خدشه دار شدن نام شرکت شما در ذهن مشتریان می باشد. اگر تا آن زمان به وقت شناسی و ارسال به موقع کالا معروف بودید، با این اتفاق اعتماد بسیاری از مشتریانتان را از دست داده اید. حال تصور کنید این عدم تعهد اگر چندبار اتفاق بیافتد چه آسیب هایی به کسب و کارتان وارد می شود. مطمئنا در این شرایط تعداد مشتریانی که از دست می دهید بسیار بیشتر از قبل خواهد بود. تمامی اتفاقات مذکور به این دلیل افتاد که شرکت مورد نظر، به تعهدش در رابطه با زمان ارسال جعبه ها عمل نکرد.

 بنابراین حتما توجه داشته باشید که چه کارخانه ای را برای همکاری انتخاب می کنید. یکی از راه ها برای تشخیص میزان تعهد کارخانه مورد نظر، شناسایی شرکت ها و موسساتی است که با آن همکاری کرده اند. هر اندازه تعداد این شرکت ها بیشتر باشد، بیانگر میزان تعهد بالای کارخانه کارتن سازی در ارائه خدمات خود می باشد.

چه ویژگی هایی خرید کارتن از یک کارخانه کارتن سازی را آسان تر می کند؟

کارتن سازی

اکنون که با موانع خرید کارتن مانند نامعقول بودن قیمت کارتن و خدمات مربوط به آن آشنا شدید، اجازه دهید بررسی کنیم که چه عواملی خرید کارتن را برای خریدار تسهیل می کند؛ مطمئنا همانطور که موارد بالا در شناسایی کارخانه های نامناسب کمکتان کردند، مواردی که در پایین به آن ها می پردازیم می توانند در انتخاب کارخانه ای مناسب کمکتان نمایند. بنابراین با دقت موارد زیر را به خاطر بسپارید.

دارا بودن تیم پشتیبانی

یکی از مواردی که به ویژه در هنگام بروز مشکلات کمکتان می کند، تیم پشتیبانی کارخانه کارتن سازی است. این تیم معمولا از افراد مجرب و با سابقه ای تشکیل شده است که سعی در پاسخ به سوالات، ابهامات و حتی شکایات خریداران دارند. بنابراین کارخانه ای که از تیم پشتیبان حرفه ای برخوردار است، مطمئنا برای جلب رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی قائل است.

یکی از کارخانه هایی که تیم پشتیبانی خبره ای دارد، سیپدار کارتن می باشد. تیم پشتیبانی این کارخانه یکی از مجرب ترین تیم های پشتیبانی است که می تواند تمامی ابهاماتتان را در خصوص کارتن های بسته بندی مختلف مانند کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی و سایر کارتن ها برطرف نماید.

امکان خرید اینترنتی

امروزه استفاده از اینترنت تبدیل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما شده است. سفارشات اینترنتی، نقد و بررسی های آنلاین و حتی مقاله ای که اکنون مشغول مطالعه آن هستید، نمونه های واضحی از کاربرد اینترنت در زندگی ما می باشند. در دنیای کنونی خرید آنلاین یکی از اقداماتی است که تاثیر زیادی در صرفه جویی در زمان و هزینه افراد دارد. به همین دلیل طبیعی است که در هنگام خرید کارتن نیز، به دنبال کارخانه ای باشیم که امکان خرید اینترنتی محصولاتش را برای ما فراهم کرده است.

سپیدار کارتن که از نیاز خریداران به خوبی آگاه است، دارای بخشی جهت خرید اینترنتی کارتن می باشد که در آن می توانید تمامی مشخصات کارتن مورد نظرتان، اعم از ابعاد و نوع چاپ را مشخص کنید.

جمع بندی

با توجه به مواردی که در این بخش مورد بررسی قرار دادیم، می توان نتیجه گرفت که خرید کارتن پیش از هر چیز نیازمند تحقیق در رابطه با شرکتی است که آن را تولید می کند. این تحقیقات علیرغم زمانبر بودن می توانند از خسارات آتی جلوگیری کنند. با این وجود اگر زمان کافی برای تحقیق و جستجو در این رابطه را ندارید، سپیدار کارتن یکی از کارخانه های کارتن سازی معتبر می باشد که تمامی موارد ذکر شده در بالا را با حفظ کیفیت سایر خدمات، به خوبی رعایت می کند. ممنون از اینکه تا پایان این بخش همراه ما بودید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27303
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید