امروز سه‌شنبه 09 مرداد 1403

Tuesday 30 July 2024

چرا خرید انگشتر از سایت پرسته را پیشنهاد می‌دهیم؟

1401/07/27
کد خبر : 27389
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 179 نفر

طبق گفته گالری پرسته:
"انگشتر طلا از جمله محبوب‌ترین زیورآلاتی است که همیشه با استقبال بسیار خوبی از طرف زنان و مردان مواجه می‌شود. چون برای تمامی مناسبت‌های رسمی و غیررسمی می‌توان از آن استفاده کرد و باعث ایجاد تنوع در استایل خود شد. از آنجایی که انگشترهای طلا در مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و عرضه می‌شوند، بسیار راحت می‌توانند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهند. این در حالی است که این زیورآلات طلایی و جذاب، با وزن‌های متفاوتی نیز ساخته می‌شوند و در نتیجه، قیمت‌های متنوعی نیز دارند."
تنوع بسیار زیاد طرح انگشترهای طلا باعث می‌شود تا اغلب افراد در زمان خرید دچار سردرگمی شوند. چون ممکن است به طور مثال، قبل از سر زدن به سایت، تصمیم به خرید انگشتر بدون نگین داشته باشند، اما بعد از دیدن انگشترهای دور نگین یا حلقه‌ای تک نگین، نظرشان عوض شود. این اتفاق کاملاً طبیعی است و هر فردی ممکن است با دیدن مدل‌های زیاد، قدرت تصمیم‌گیری خود را از دست بدهد. مخصوصاً در گالری پرسته که می‌توان انواع انگشترهای طلا با مشخصات کامل، قیمت دقیق و عکس‌های اختصاصی از زوایای مختلف را دید بیشتر احتمال سخت شدن تصمیم‌گیری برای مشتری پیش می‌آید.
در چنین مواقعی چه کاری می‌توان انجام داد؟ پیشنهاد ما این است که قبل از تصمیم گیری برای خرید انگشتر طلا، یکبار تمامی مدل‌های موجود در سایت را به صورت گذرا نگاه کنید. قیمت‌های آنها را در گوشه‌ی ذهنتان بررسی و سپس تصمیم‌گیری کنید. اهمیت این کار که خیلی هم وقتی از شما نمی‌گیرد در این است که همه‌ی مدل‌ها را با قیمت‌هایشان دیده‌اید و می‌دانید که مثلاً انگشتر پینکی چیست، با چه حدود قیمتی می‌توان آن را خرید و مدل‌های هم‌قیمت آن کدام انگشترها هستند. با چنین اطلاعاتی، می‌توانید به طور قاطع تصمیم بگیرید که دقیقاً می‌خواهید چه مدل انگشتری را خریداری کنید.
این کار مثل رفتن به بازار است که اول تمام مغازه‌ها را می‌بینید و حدود قیمت محصولات موردنظرتان را جویا می‌شوید، سپس با اطلاعات کاملی که در دست دارید، تصمیم می‌گیرد از کدام مغازه، کدام مدل را بخرید.
گشت زدن در صفحه‌های مختلف انگشترهای سایت پرسته هم دقیقاً به همین صورت است. یعنی دیدن همه‌ی مدل‌ها پیش از تصمیم‌گیری باعث می‌شود تا زاویه‌ی دید گسترده‌تری پیدا کنید. نتیجه‌ی آن هم چیزی نیست جز انتخاب مناسب‌ترین انگشتر طلا بر اساس نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارید.

راهنمای خرید آنلاین انگشتر

برای خرید انگشتر طلا به صورت اینترنتی باید حتماً از سایز انگشتر خود مطلع باشید تا در زمان ثبت سفارش بتوانید اندازه‌ی درست را انتخاب کنید. همچنین باید به شکل انگشت‌ها، رنگ پوست و سبک زندگی خود توجه داشته باشید. در زیر اهمیت این موارد را به طور خلاصه برایتان نوشته‌ایم.

انتخاب سایز صحیح انگشتر

اندازه‌گیری سایز انگشتر به هیچ عنوان کار سختی نیست و خودتان در خانه هم می‌توانید انجام دهید. به این صورت که یک نخ دور انگشت موردنظرتان ببندید، محلی که دو سر نخ روی هم قرار می‌گیرند را با ماژیک علامت بزنید. سپس نخ را روی یک سطح صاف بگذارید. با کمک متر یا خط‌کش، اندازه‌ای که علامت زده‌اید را پیدا کنید.
بعد از به دست آوردن اندازه‌ی دور انگشت به سانتی‌متر، حالا نوبت تبدیل آن به سایز انگشتر است. برای این منظور کافی است روی گزینه‌ی راهنمای سایزبندی در پایین صفحه‌ی اول سایت پرسته کلیک کنید تا به صفحه‌ی سایزهای زیورآلات ارجاع داده شوید. در آنجا می‌توانید اندازه‌ی سانتی‌متری دور انگشت دست خود را به سایز انگشتر تبدیل کنید.
در اینجا لازم است اشاره کنیم، بهترین زمان برای تعیین سایز انگشتر، بعدازظهر یا هنگام شب است. چون در این ساعات از شبانه‌روز، انگشت‌ها در طبیعی‌ترین سایز خود هستند و در نتیجه اندازه‌ی درستی از انگشت را می‌توان پیدا کرد. همچنین توجه داشته باشید که قطر انگشت‌ها در هوای سرد کم و در هوای گرم زیاد می‌شود.


 

خرید انگشتر

توجه به شکل انگشت‌های دست

یکی دیگر از توصیه‌های ما برای خرید انگشتر طلا این است که در زمان انتخاب، به پهنا و کشیدگی انگشت‌های دست خود هم توجه داشته باشید. حتی ناخن‌های بلند هم باعث می‌شوند تا انگشتان دست کشیده‌تر و بلندتر دیده شوند و به همین خاطر است که شکل انگشت‌ها در زمان خرید انگشتر اهمیت پیدا می‌کند. به طور مثال، برای انگشت‌های بلند می‌توان مدل‌های مختلف انگشتر طلا را انتخاب کرد.
اما مثلاً هنگام انتخاب حلقه برای انگشت‌های نازک و قلمی بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که دست‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهند؛ مثلاً انگشتر با نگین‌های گرد و کوچک گزینه‌ی مناسب‌تری است. یا مثلاً برای انگشت‌های کوتاه بهتر است حلقه‌ای انتخاب کنید که انگشت‌ها را بلند و کشیده نشان دهد مثل انگشترهایی که سنگ‌های گلابی‌شکل، سنگ با تراش مارکیز یا سنگ بیضی دارند.
سنگ‌های باریک کمک می‌کنند می‌کنند تا انگشت‌های پهن باریک دیده شوند. انگشترهای درشت و بزرگ هم کمک می‌کنند تا چاقی انگشت‌های دست زیر حلقه پنهان شود و انگشتان دست کشیده‌تر به نظر برسند. لازم به یادآوری نیست که برای دست‌های ظریف، انگشترهای ظریف و برای دست‌های درشت، انگشترهای درشت گزینه‌های متناسب‌تری هستند.

خرید  انگشتر طلا بر اساس رنگ پوست

هارمونی میان رنگ پوست و رنگ طلا به جلوه‌ی بیشتر و زیباتر انگشتر کمک زیادی می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب انگشتر به این نکته هم توجه داشته باشید. برای این منظور فقط کافی است رنگ و تُناژ پوست خود را پیدا کنید و سپس بر اساس آن، رنگ طلای موردنظرتان را انتخاب کنید.
برای پیدا کردن تُناژ رنگ پوست خود فقط کافی است کف دست‌هایتان را رو به بالا بگیرید و به رگ‌های روی مچ دست خود نگاه کنید. اگر رگ‌ها آبی یا بنفش دیده می‌شدند، یعنی تن رنگ پوست سرد دارید. اما اگر رگ‌های دست شما سبز دیده می‌شوند، یعنی تن رنگ پوست گرم دارید. اگر رگ‌های دست شما آبی و در بخش‌هایی سبز دیده می‌شوند، یعنی پوست با تناژ خنثی دارید.
برای پوست‌های سرد بهتر است انگشتر طلا با رنگ سفید و نقره‌ای خریداری شود. پیشنهاد ما به کسانی که پوست گرم دارند، انتخاب انگشتر به رنگ‌های گرم مثل طلای زرد و رزگلد است. برای پوست‌های هم فرقی نمی‌کند چه رنگ انگشتری انتخاب کنند چون هر رنگی با پوست آنها همخوانی دارد.

انتخاب انگشتر بر اساس سبک زندگی

سبک زندگی شما نیز در انتخاب انگشتر اهمیت دارد. چون همه‌ی ما بر اساس لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم خود را به دیگران نمایش می‌دهیم. یعنی در واقع استایل ظاهری ما می‌تواند علاقه‌مندی‌ها و روحیه ما را نمایان کند. بنابراین مهم است بر اساس روحیه و سبک زندگی‌تان انگشتر طلا انتخاب کنید. اگر خیلی اهل مد و زندگی‌های پرزرق و برق هستید، بهترین انتخاب برای شما انواع انگشترهای درشت و پر نگین است. اما اگر سادگی و مینیمال بودن را دوست دارید، بهتر است انگشترتان هم ساده و متناسب با روحیه‌تان باشد.
برگرفته از سایت: https://parasteh.com

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27389
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید