امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

پزشکیان: مردم را باید از برنامه‌های اقتصادی آگاه کنیم


1403/06/13
کد خبر : 2409021
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 95 نفر

مسعود پزشکیان امروز (سه‌شنبه) در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی با اشاره به مطالبی که از سوی فعالان اقتصادی بیان شد، گفت: مشکلاتی که گفتید، ما بی تقصیر هستیم و وارث این اوضاع شده‌ایم، ما نهایت با کمک شما و مشارکت مردم پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه رضایت مردم اصل است، اظهار کرد: باید با مردم صحبت کرد و اگر مردم بدانند که مصلحت در چیست، قطعا خواهند پذیرفت.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: باید مردم را آگاه کنیم که چه مداخلاتی باید در عرصه اقتصادی صورت گیرد و طبیعتا نیاز به چه جراحی‌هایی هست که کشور از این وضعیت خارج شود. قدم اول ما رضایت مردم است، وقتی خدمت درست ارائه دهیم و مردم این احساس را داشته باشند که حرفشان را می‌شنویم و دغدغه آنها را داریم، رضایت خواهند داشت.

پزشکیان افزود: هر مداخله‌ای که انجام می‌دهیم با مردم گفتگو می‌کنیم و مردم را با خود همراه خواهیم کرد و بعد آن را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد:یکی از روحانیون به من گفت که نظرت درباره حکومت پارلمانی چیست؟ گفتم چرا حکومت اسلامی تشکیل ندهیم؟ نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را جلوی خود بگذارید و براساس آن اقدام کنید.

رئیس‌جمهور گفت: در قدیم استانداری‌ها اختیار داشتند و به مرکز پول هم می‌دادند اما الان همه پول می‌خواهند. نباید اینطور باشد که یک عده آن بالا بنشینند و بگویند ما عقل کل هستیم و برای بقیه تصمیم بگیرند.

پزشکیان با بیان اینکه من امروز رئیس‌جمهور شده‌ام اما همان آدم گذشته هستم، تاکید کرد: اگر اختیار به افراد در استان‌ها بدهیم می‌توانند مملکت را به خوبی اداره کنند، اما باید نقشه داشته باشیم. اختیار بدون نقشه یعنی هرج و مرج. باید نقشه راه را مشخص کنیم و در مراکز، استان‌ها هم بدانند که باید در همان مسیر حرکت کنند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2409021
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید