امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

همه چیز درباره خرید اسکرابر

1401/07/27
کد خبر : 27302
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 292 نفر
اسکرابر به عنوان یک دستگاه صنعتی خاص امروزه برای اماکن متعددی کاربرد دارد، به همین جهت بسیاری از مجموعه‌ها و افراد به دنبال خرید بهترین مدل از دستگاه اسکرابر هستند. لازم به ذکر است که برای خرید این دستگاه کاربردی می‌بایست اطلاعات دقیقی داشته باشید تا بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنید. پس اگر قصد خرید یکی از اسکرابرها را دارید، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

اسکرابر

برجسته‌ترین نکات خرید اسکرابر

اسکرابرها که با نام‌های کفشوی صنعتی و زمینشوی صنعتی نیز شناخته می‌شود، برای تمیز کردن سطح زمین به کار برده خواهد شد. این نوع دستگاه که عموماً برای مکان‌های بزرگ و پر تردد مناسب هستند توسط شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اگر چه ممکن است تولیدات برندهای مختلف کاربری یکسانی داشته باشند، اما لازم است در زمان خرید به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1. دستگاه باید بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده باشد و پس از کنترل کیفیت به بازار عرضه شود. بنابراین توجه به برند تولید کننده بسیار بسیار اهمیت دارد.
  2. اسکرابر در دو مدل دستی و خودکار تولید می‌شوند که هر یک بسته به مساحت مکان و نوع استفاده قابلیت‌ خواهند داشت. پیش از خرید لازم است مساحت مکان مورد نظر را به فروشنده اعلام کنید تا بهترین دستگاه را معرفی نماید.
  3. تولید کنندگان این دستگاه را در دو مدل سرنشین دار و بدون سرنشین تولید می‌کنند، که می‌بایست در زمان خرید به این ویژگی دقت داشته باشید.
  4. برخی از دستگاه‌های زمیشوی با برق شهری کار می‌کنند و دسته‌ی دوم با باطری کار می‌کنند، بنابراین بسته به مساحت و مکان مورد نظر به این ویژگی نیز دقت کافی داشته باشید.

بدون تردید با توجه به نکات فوق می‌توانید بهترین دستگاه را انتخاب و خرید نمائید، اما اگر برای خرید یک فروشگاه مطمئن را نیز شناسایی کنید می‌توانید بدون دغدغه برای خرید اقدام کنید.

قیمت کفشوی صنعتی چقدر است؟

همانطور که گفته شد، زمین شوی صنعتی در مدل‌های مختلف و با ظرفیت‌های گوناگون طراحی و تولید شده‌اند. به همین دلیل قیمت هر دستگاه بسته به ویژگی‌های خاصی که دارد متفاوت خواهد بود، اما نکته‌ی مهم آن است که پرداخت هر مبلغی در مقابل مزیت‌ها و طول عمر دستگاه مقرون به صرفه می‌باشد. استفاده از این دستگاه سرعت کار را چند برابر کرده و موجب می‌شود که فشار کمتری به افراد وارد شود، بنابراین خرید آن با هر قیمتی ارزشمند خواهد بود.

در یک ساعت چه مساحتی از محیط با اسکرابر برقی تمیز می شود؟

 مساحتی که توسط اسکرابر در یک ساعت تمیز می شود به پارامترهای مختلف بستگی دارد که هم به محیط و هم به ساختار دستگاه مربوط می شود. هر چقدر پهنای شستشوی دستگاه و ظرفیت مخزن های آن بیشتر باشد می تواند قسمت بیشتری را تمیز نماید . با توجه به تنوع مدلها ، اسکرابر برقی می‌تواند مساحتی به اندازه ۱۵۰۰ الی 14۰۰۰ متر مربع را تمیز کند.

اسکرابر

بهترین اسکرابر را از فلامک ماشین بخرید!

یکی از بهترین مراجع برای خرید انواع اسکرابر شرکت تخصصی فلامک ماشین است که از دیرباز تاکنون در زمینه فروش انواع دستگاه‌های صنعتی فعالیت دارد. این مجموعه که متشکل از متخصصین مجرب است نماینده انحصاری کمپانی Gansow آلمان می‌باشد که در زمینه تولید زمینشوی سابقه‌ی فعالیت 30 ساله دارد. با خرید دستگاه‌های تولید شده توسط برند IPC هیچ نگرانی بابت کیفیت و عملکرد دستگاه باقی نمی‌ماند، زیرا فلامک ماشین دستگاه‌ها را با ضمانت کامل به فروش می‌رساند. پس همین حالا برای خرید از فلامک ماشین اقدام کنید و بهترین دستگاه‌ها را با دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه خرید کنید.

. شماره تماس :    09122088156  ----   88535444 -

www.falamakmachine.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27302
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید