امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

هلیوم پارک مشهد اولین پارک پرشی و ترامپولین ایران

1401/07/27
کد خبر : 27457
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 126 نفر
شاید بتوان گفت نمونه مشابه چنین مکان تفریحی در ایران وجود نداشته باشد. با توجه به اینکه این مجموعه در طبقات چهارم و پنجم برج مروارید گوهر شاد افتتاح شده، به هلیوم پارک مروارید مشهد هم می شناسند. حتما پیشنهاد می کنیم موقع رزرو هتل مشهد ، نزدیکی به این مجموعه تفریحی را در اولویت بگذارید تا تجربه ای بی نظیر برای خود و خانواده رقم بزنید.

هلیوم پارک مشهد کجاست؟

مجموعه پارک هلیومی در مشهد در دو طبقه (طبقات چهارم و پنجم) برج مروارید گوهر شاد قرار دارد. در هر دوره یک طبقه مخصوص بانوان و طبقه دیگر مخصوص بازی های تفریحی آقایان است.

آدرس هلیوم پارک مشهد: بلوار جانباز – بین جانباز 5 و 7 – برج مروارید – طبقات چهارم  و پنجم برج مروارید گوهر شاد. برای ورود به این مجموعه باید از جانباز 5 وارد شوید. اگر هم با خودرو شخصی هستید ورودی پارکینگ از جانباز 5.1 است.

معرفی بخش های مختلف پارک هلیومی مشهد

همانطور که اشاره کردیم این مجموعه در دو طبقه با سالن های متفاوت 1500 متری است. بازی هایی که در این دو سالن قرار داده شده از رنج سنی کودکان تا بزرگسالان را شامل می شود. بازی های VR نیز هیجان بازی های مدرن را برای شما چندین برابر می کنند که در هر دو سالن قابل استفاده است.

با اینکه هلیوم پارک مشهد به شکل کاملا تخصصی روی بازی های پرشی یا ترامپولین تمرکز کرده اما بازی های متنوع دیگری هم در این مجموعه وجود دارند تا همه افراد با هر شرایطی بتوانند لذت ببرند. دو سالن این مجموعه به نام های A و B هستند. روزهای زوج خانم ها از بازی های طبقه 5 یا سالن B و آقایان از بازی های طبقه 4 یا سالن A استفاده می کنند و برعکس.

سالن A

تم کلی این سالن به رنگ آبی اقیانوسی است تا حس آرامش پیدا کنید. به این بخش، قسمت ساحلی هلیوم پارک مشهد هم می گویند. بازی های این سالن برای رده های سنی مختلف مناسب است و کافی شاپ هم در نظر گرفته شده است. بازی های اختصاصی این سالن برای بزرگسالان شامل والیبال ترامپولین، بسکتبال ترامپولین، صخره نوردی، نینجا کورس، ژیمناستیک و فری جامپینگ هستند.

سالن B

 تم کلی این سالن به رنگ سبز جنگلی است تا آرامش و آسایش داشته باشید. به این بخش، قسمت جنگلی هلیوم پارک مشهد هم می گویند. بازی های این بخش مناسب تمامی رده های سنی است. بازی های اختصاصی بزرگسالان در این سالن عبارتند از: دوج بال، فوتبال حبابی، بیلیارد با پا، کیک بال، فایتینگف فری جامپینگ، ایربگ و بسکتبال ترامپولین.

سالن تولد هلیوم پارک مشهد بخش یا قسمت مجزایی ندارد. مسئولان پارک در کنار کلیه امکانات و ورزش های متنوع این مجموعه، شرایطی را فراهم کرده اند تا بتوانید مراسمات مختلف یا جشن تولد را در این مجموعه برگزار کنید. حتی این امکان فراهم شده تا کل مجموعه را رزرو نمایید و از جمع دوستانه یا خانوادگی خود لذت ببرید.

شرایط ورود به مجموعه هلیوم پارک

برای ورود به مجموعه تفریحی و سرگرمی ترامپولین هلیوم پارک مشهد و به طور کلی استفاده از تمامی بازی های هر دو سالن باید قوانین این مجموعه را رعایت کنید تا شرایط ورود شما احراز شود:

  • مهمترین شرط، پر کردن فرم تعهد و PAQ-Q است
  • پوشیدن جوراب های مخصوص ترامپولین اجباریست
  • پوشیدن لباس آستین بلند برای آسیب ندیدن و زخم شدن بدن الزامی است
  • عینک، دوربین و تجهیزات مشابه همراه نداشته باشید
  • تنقلات و خوراکی مخصوصا آدامس به داخل مجموعه نیاورید
  • استفاده از ورزش های ترامپولین برای خانم های باردار یا کسانی که به تازگی عمل جراحی داشته اند اکیدا ممنوع است
  • انجام ورزش صخره نوردی زیر نظر مربی و با تجهیزات مناسب خواهد بود
  • فرم تعهد افراد زیر 18 سال باید توسط والدین پر شود و افراد زیر 4 سال بدون والدین اجازه ورود ندارند

هزینه بلیط هلیوم پارک مشهد

 بعد از تحویل فرم های گفته شده باید کارت اشتراک دائمی خریداری کنید که حداقل قیمت آن 50 هزار تومان است. وجه آن قابلیت استرداد ندارد و هر تعداد همراه می توانند از آن استفاده کنند. هنگام عبور از گیت به ازای هر نفر 5 هزار تومان از اعتبار تخصیص داده شده کسر می شود که بابت استفاده از رختکن و امکانات عمومی به مدت 2 ساعت است. ضمنا برای هر بازی و ورزش باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

ساعت کاری هلیوم پارک مشهد: این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب به صورت یکسره آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

شماره تلفن هلیوم پارک مشهد: 35869683-071 و 31439-051

 

جاذبه های دیدنی و اماکن گردشگری نزدیک هلیوم پارک مشهد

بعد از تفریح در این مجموعه تفریحی بی نظیر می توانید از اماکن گردشگری نزدیک به آن هم دیدن کنید. پارک کوهسنگی، آرامگاه نادرشاه، پارک وکیل آباد و باغ گیاه شناسی مشهد کمترین فاصله را دارند. ضمنا شما می توانید هنگام رزرو هتل با انتخاب یکی از هتل های هما، پردیسان، توس، ایران، جواد و پارس مشهد دسترسی بسیار نزدیکی به تمامی این جاذبه های گردشگری مخصوصا مجموعه تفریحی هلیوم پارک مشهد داشته باشید.

اگر به دنبال کسب تجربه جدید و فراموش نشدنی از یک مجموعه تفریحی ترامپولین و مجموعه ای از بازی های VR و ورزشی هستید، پارک هلیومی در مشهد انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27457
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید