امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

هر سفارت اسرائیل در جهان حتی در کشور ایالات متحده آمریکا ، لانه جاسوسی می باشد

1401/07/27
کد خبر : 7847
دسته بندی : بین الملل
تعداد بازدید : 52 نفر

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله سبحانه و تعالی : (اللَّهُ وَلِيُّ الَّذينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَي النُّورِ وَ الَّذينَ کَفَرُوا أَوْلِياؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَي الظُّلُماتِ أُولئِکَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فيها خالِدُونَ ) خداوند ، ولی و سرپرست کسانی است که ایمان آورده اند آنها را از ظلمتها ، به سوی نور بیرون می برد. ( اما ) کسانی که کافر شدند ، اولیای آنها طاغوتها هستند که آنها را از نور ، به سوی ظلمتها بیرون می برند آنها اهل آتشند و همیشه در آن خواهند ماند. ( آیه 257 سوره مبارکه البقره )
جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، مراتب محکومیت شدید خود را با شدید ترین عبارات در خصوص عادی سازی روابط دیپلماتیک و امنیتی میان رژیم های آل خلیفه در بحرین و امارات متحده عربی با رژیم اشغاگر صهیونیستی و افتتاح سفارت این رژیم در ابوظبی اعلام می دارد . و این گونه اقدامات رژیم های استبدادی و قبیله ای را در راستای مصالح و منافع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا می بیند ، این اقدام در راستای اجرای پروژه معامله قرن و گشودن در برای اجرای برنامه های تحریک آمیز "موساد " و اقدامات خرابکارانه برعلیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود .و همچنین ادامه دسیسه بر علیه جبهه مقاومت اسلامی و ملت بزرگ یمن و در رأس آن جنبش انصارالله و حکومت نجات ملی در صنعاء به شمارمی رود .
این گونه اقدامات سازش کارانه میان امارات و رژیم صهیونیستی ، ماهیت امنیت ملی کشور امارات را نمایان تر کرد . درواقع هر سفارت اسرائیل در جهان حتی در کشور ایالات متحده آمریکا ، لانه جاسوسی می باشد و این اقدام کشور امارات را به مرکز امنیتی و جاسوسی این رژیم اشغالگر بر ضد جهوری اسلامی ایران در درجه اول و کشور یمن و جزایر یمن بدل کرده است ، و نقش رژیم صهیونیستی در منطقه را بزرگتر و برجسته تر و در پوشش کشور امارات تسلط بر جزیره سو قطره و پاکسازی نژادی در آنجا را تشدید نماید . این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران ، حکام امارات را از عواقب سوء این عادی سازی روابط و تهدید امنیت ملی و بی ثبات نمودن منطقه و کشورهای دیگر برحذر داشته بود .
همچنین امضای معاهده صلح میان مقامات آل خلیفه و رژیم صیونیستی ، تنها با هدف از بین بردن آرمان فلسطین و تخریب آن و توطئه بر علیه محور مقاومت و تهدید و ایجاد ناامنی برای جمهوری اسلامی ایران و تبدیل بحرین به عنوان لانه بزرگ جاسوسی آمریکا و اسرائیل بر ضد ایران و هم پیمانان منطقه ای در محور مقاومت صورت گرفته است .
هم زمان در این شرایط پیچیده ، دنباله روی برخی از جریان های سیاسی در بحرین به سوی رسیدن به سراب و خیالات ایجاد روابط حسنه با رژیم اشغالگر آل خلیفه و پایان دادن به اختلافات با آنها در واقع ارتکاب جنایتی بزرگتر از عادی سازی روابط رژیم های دست نشانده منطقه با رژیم صهیونیستی به شمار می رود .
به رسمیت شمردن رژیم آل خلیفه و مشروعیت دادن به آنها در بحرین و تلاش های گسترده برای پایان دادن به اختلافات سیاسی با ایشان و هم زمانی آن با برقراری روابط میان حکام آل خلیفه و سردمداران رژیم اشغالگر صهیونیستی ، در واقع دست و پازدن آل خلیفه برای بقای در قدرت و دست و پازدن برای عادی انگاری روابط با اشغاگران قدس می باشد .
کسانی که ادعای ایمان به درستی آرمان فلسطین و به حق بودن آرمان محور مقاومت اسلامی و دژ و قلعه مستحکم آن در ایران اسلامی و رهبری شجاع و حکیمانه حضرت امام خامنه ای ( دام ظله الوارف ) دارند و خود را از نزدیک ترین افراد به جمهوری اسلامی می دانند و مدعی حمایت از جبهه مقاومت و نیروهای مقاومت رژیم اشغالگر قدس هستند ، شایسته است در اولین گام همراه و در صف واحد جبهه حق و جبهه مقاومت و رهبران و نماد ها و نیروهای آن قرار گرفته و از جبهه باطل و محور شر که امروز در آمریکای جنایت کار و انگلیس استعمارگر و اشغالگران سرزمین های مقدس فلسطینی تجسم یافته ، بی زاری جویند و از ازناب و دست نشاندگان آمریکا در منطقه و در رأس آنها آل خلیفه ، آل سعود و آل نهیان در امارات دوری نمایند .
جمع شدن و یکپارچگی میان ایمان به خداود سبحان و شرک به او هرگز امکان پذیر نمی باشد . این جریان های سیاسی در بحرین می بایست یا در صف جبهه حق و محور مقاومت و رهبران و فرماندهان و مردم حامی آنها قرار بگیرند و یا خود را جزء خائنین و رژیم های برقرارکننده روابط با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به رهبری آمریکا به شمار بیاورند . در واقع راه و موقعیت سومی میان حق و باطل وجود ندارد ، یا می بایست کاملاً در جبهه حق و اهل حق ایستاد و یا کاملاً در جبهه باطل و ازناب باطل و شرک و رهبران جهانی کفر قرار گرفت .
سؤال ما این است که چگونه برخی از جریان های سیاسی در سراب تلاش برای اقناع دیکتاتور حمد بن عیسی و ولی عهدش به منظور پایان دادن اختلافات سیاسی با ایشان تلاش می کنند . اما در مقابل چشمان آن ها سفیر و نماینده ویژه دیکتاتور حمد در تل آویو تعیین می شود . آیا این جریان های سیاسی قبول می کنند که در از بین بردن آرمان فلسطین و توطئه چینی بر ضد آن و بر محور مقاومت شریک جرم جنایتکاران باشند ؟!! آیا قبول می کنند در برابر چشمان آنها سفارت رژیم صهیونیستی در منامه و ابوظبی افتتاح شده است .؟؟!!
آیا قبول می کنید که جاسوسان و مراکز جاسوسی اسرائیل بر ضد قلعه مقاومت و ایران اسلامی در کشورشان فعالیت نمایند و بر ضد محور مقاومت توطئه چینی نمایند درحالی که ادعا دارند در صف خائنان این جبهه بر ضد اشغاگران قرار ندارند ؟!!
آیا می پذیرید که پس از سازش با آل خلیفه ، با بازرگانان و خاخام های اسرائیلی و مامورین امنیتی و دیپلمات های صهیونیست بر سر یک میز بنشینید و تعامل نمایید و بر ضد آرمان فلسطین در یک جبهه قرارگیرید .؟؟!!
و چه مضحک گریه آور آنکه دیکتاتور حمد بن عیسی به سفیرش در تل آویو ، " خالد یوسف الجلاهمه " سفارش و نصیحت کرده که ماموریت اصلی تو در آنجا رساندن پیام صلح ودوستی بحرین و ارزش های تساهل و تسامح و هم زیستی مسالمت آمیز باشد .
امروز ملت فلسطین در دورانی مملؤ از سیاست پاک سازی نژادی و تروریست ، آوارگی و اشغال سرزمینی توسط رژیم صهیونیستی زندگی می کنند . این رژیم همچنان منازل فلسطینیان را در حی السلوان و الشیخ جراح ویران می کند و هزاران منازل و شهرک های صهیونیستی را در این سرزمین های اشغالی بنا می کند .
منازل فلسطینی ها را در نوار غزه ویران و بمباران کرده و صدها نفر از آنها را کشته است و همچنان پس از نبرد (شمشیر قدس ) حملات و دشمنی های خود را بر علیه نوار غزه ادامه می دهد . پس این یاوه گویی ها توسط دیکتاتور حمد بن عیسی به سفیرش در تل آویو در خصوص گسترش ارزش های زندگی مسالمت آمیز و ارزش های انسانی و صلح چه معنایی دارد .؟!!
دیکتاتور حمد بن عیسی ، زندان های خود را برای بیش از پنج هزار نفر از مخالفینش گشوده است و زندان های او امروز مملؤ از زنان و مردان و کودکان ، علماء و رهبران و نمادهای انقلابی و حقوق دانان است که روزانه به خاطر بی توجهی آنها نسبت به گسترش ویروس کرونا و در سایه پاک سازی مخالفین در زندان ها و بازداشتگاه ها با مرگ دست وپنجه نرم می کنند . او از سوی سازمان های به اصطلاح حقوق بشری هم به خاطر اجرای سیاست های نژآدپرستانه اسرائیلی و اعمال خشونت بر ضد فرزندان ملت بحرین هم مطرود است و به لیست جنایت های او و ازنابش می بایست جنایت های جنگی ، شکنجه ، قتل ، تجاوز و آواردگی مردم بحرین و برهم زدن بافت جمعیتی کشور را اضافه نمود .
کشورهای حاشیه خلیج فارس ، مخصوصاً در بحرین و امارات و فردا در عربستان سعودی که اخیراً با اسرائیل روابط خود را علنی ورسمی اعلام کردند ، بیش از آنچه که صهیونیست ها از آنها توقع داشتند در حال خوش خدمتی به آنها هستند و سیاست ها و نیات پلید صهیونیست ها را پیگیری می نمایند . از مهمترین اهداف سفر هیئت اسرائیلی به امارات ، افتتاح دفتر سازمان اطلاعاتی موساد در امارات در درجه اول و در درجه دوم با اهداف تجاری می باشد .
آنچه امروز در امارات متحده عربی و آنچه در حی سلوان و حی الشیخ جراح درجریان است ، دو روی یک سکه هستند . داستان عادی سازی روابط با صهونیست ها از 73 سال پیش تاکنون ادامه داشته و دارد و این مسئله خارج چارچوب ها ومفاهیم دینی ، فرهنگی ، میهنی و ملی امت های اسلامی و عربی قرار دارد و تنها با اهداف امنیتی و سیاسی و نهایتاً سیطره بر کل منطقه و محاصره محور مقاومت اسلامی دنبال می شود .
عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از دوران ریاست جهوری انور سادات در مصر آغاز شد . وی مدعی بود که 99 درصد ورق های بازی در دستان آمریکاست و در آن موقع به روز نکبت که در سال 1967 میلادی اتفاق افتاد اشاره نمود و پس از آن در سال 1982 میلادی دومین تجاوز اسرائیل به یک کشور عربی اتفاق افتاد و امروز با نهایت تأسف در منطقه خاور میانه ، رژیم های عربی یک پس از دیگری در برابر آمریکایی ها و رژیم اشغالگر قدس در حال تسلیم شدن هستند .
در مقابل این توطئه ها و عادی سازی های روابط ، در منطقه به برکت وجود گزینه و خط مقاومت اسلامی ، شاهد تحولات استراتژیک مهمی هستیم و معادلات جدیدی را فراروی اشغالگران صهونیست و رژیم های دست نشانده و واپسگرا قرار داده است . به طوری که برای هر دو آنها نیاز به حمایت و حس مشترک به رسمیت شناختن یکدیگر گسترش یافته که محرک و آغازگر این بازی و تعزیه گردان این عادی سازی توسط دولت آمریکا در کاخ سفید در حال اجراست .
آقای " یائیر لبید " که امروز در سمت وزیر امور خارجه اسرائیل مشغول به کار است در واقع همان خبرنگاری است که در روز نامه صهیونیستی ( یدیعوت آحارنوت ) به عنوان مقاله نویس سرویس سیاسی بوده و او را در رژیم صهیونیستی به عنوان یک لیبرال می شناسند . وی جزء جناح چپ و نه جناج راست سیاسی مانند ( نفتالی بینت ) و دیگران است . وی همراه با هیئتی برای افتتاح سفارت و کنسولگری اسرائیل در امارات به ابوظبی سفر نمود . تمامی همراهان وی کلاه مخصوص یهودیان را بر سرداشتند و تمامی آنها شامل مأموران امنیتی و حاخام های صهیونیست تندرو بودند و شخصیت های سیاسی همراه آنها نبود . بنابراین هدف و ماموریت اصلی این هیئت در واقع با اهداف امنیتی و استفاده از ساختمان ها و دفاتر تجاری با اغراض جاسوسی می باشد .
برای همگان روشن شده که رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا می خواهند رژیم های دست نشانده ومرتجع منطقه تماماً در خدمت اهدافشان و نابودی آرمان فلسطین و حقوق مردم فلسطین و ناامن کردن منطقه به شکل کلی قدم بردارند و این سفر نشان داد که رژیم های دست نشانده و خائن بیش از توقع اسرائیلی ها برای آنها خوش خدمتی می کنند .
در پایان ملت ما دوشادوش ملت های جبهه مقاومت اسلامی ایستاده و گزینه آنها ، فقط گزینه مقاومت مستمر و حفظ روحیه انقلابی و مقاومت در برابر رژیم آل خلیفه خواهد بود و در کنار برادران و خواهران خود در جبهه حق و مقاومت در جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و مطالبه برحق خود مبنی بر بیرون راندن ارتش های سعودی و اماراتی و برچیدن پایگاه های نظامی آمریکایی و انگلیسی و تمامی مستشاران امنیتی و نظامی و قطع رابطه با رژیم صهیونیستی و بیرون کردن مزدوران آل خلیفه از بحرین ، عدم بازگشت به میثاق ننگ واشتباه میهنی(ميثاق ملی) و در نتیجه خیانت به ملت فلسطین و همراه نشدن با صهیونیست ها را دنبال می نماید .

جنبش یاران انقلاب ۱۴ فوریه
منامه - بحرین بزرگ اشغال شده
۲ ژوئیه ۲۰۲۱ میلادی برابر با
۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ شمسی


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/7847
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید