امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

نکات مهم، هنگام خرید رنگ لبه چرم

1401/07/27
کد خبر : 27222
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 152 نفر

همان گونه که بسته‌بندی کار، باعث فروش بیشتر محصول می‌شود، رنگ لبه چرم هم باعث می‌شود که فروش محصولات چرمی شما چندین برابر گردد.
دو کالای تولید شده یکسان را در نظر بگیرید. هر دو از لحاظ استانداردها و رعایت مسائل تخصصی، کیفیت یکسانی دارند. واضح است که مشتری آن کالایی را می‌پسندد که ظرافت‌ها و تمیز‌کاری‌های آن، بیشتر باشد، هر چند گاه ممکن است، کیفیت کار نیز کمتر باشد. از این رو هر روزه محصولات تکمیلی و یراق‌‌آلات جدیدی برای تولید یک محصول وارد بازار می‌شود که هم به زیبایی محصولات کمک بیشتری می‌کند و هم انجام کار را آسان‌تر، سریع‌تر و به صرفه‌تر می‌کند.
یکی از این محصولات رنگ لبه چرم است. در گذشته برای تکمیل کارهای چرمی، لبه کار را با دست یا ماشین سردوز می‌زدند که هم وقت زیادی می‌گرفت و هم از ظرافت کار می‌کاست. اما با ورود این رنگ‌ها به بازار هم ظرافت و هم سرعت انجام کار بیشتر شده و از طرفی به صرفه‌تر نیز می‌باشند.
از این رنگ‌ها، برای زیباسازی لبه محصولاتی از قبیل کیف‌های چرمی مردانه و زنانه، کمربند، جاکارتی، جاموبایلی و ... استفاده می‌شود.
 

مزایای استفاده از رنگ لبه چرم

1 ـ رنگ لبه چرم سبب زیبایی بیشتر محصولات چرمی می‌شود و باعث می‌شود کار در چشم مشتری زیباتر نمود پیدا کند.



 

رنگ لبه چرم


رنگ لبه چرم امید



2 ـ استفاده از رنگ لبه چرم باعث می‌شود که محصول تولیدی به یک محصول حرفه‌ای تبدیل شود و وقتی مشتری می‌خواهد از محصول خرید کند، تولیدکننده، به عنوان یک فرد متخصص و حرفه‌ای شناخته می‌شود.
3 ـ رنگ لبه چرم باعث می‌شود که استحکام و مقاومت محصول تولیدی بیشتر شود، و مانع از ترک‌خوردگی، پوسته پوسته شدن و آسیب‌دیدگی کار گردد. از این‌رو استفاده از این رنگ باعث دوام بیشتر و افزایش طول عمر محصول می‌گردد.
 

نکات مورد توجه در هنگام خرید رنگ لبه چرم

رنگ لبه چرم دو نوع است؛ رنگ های محلول در نفت و رنگ‌های محلول در آب.
 برای مقایسه این دو نوع رنگ، لازم است بدانیم که رنگ‌های با پایه نفت، با کیفیت‌تر و براق‌تر بوده و رنگ‌های با پایه آب ارزان‌تر و استفاده از آن نیز، آسان‌تر بوده و خطر کمتری دارد. به دلیل همین سهولت استفاده، رنگ‌های با پایه آب طرفداران بیشتری دارد.
در انتخاب رنگ لبه چرم باید نکاتی را مورد توجه قرار داد. اولین نکته مورد توجه این است که، از رنگی برای لبه چرم استفاده شود که با رنگ خود چرم مطابقت داشته باشد تا کار طبیعی‌تر جلوه نماید.
دوم این که، انتخاب یک رنگ با کیفیت بسیار مهم است. چرا که استفاده از رنگ با کیفیت بالا هم باعث زیبایی بیشتر کار می‌شود و هم صرفه اقتصادی بیشتری دارد. زیرا در هنگام رنگ‌آمیزی، نیازی از استفاده چندباره از رنگ برای تثبیت آن نیست.

نکته مهمی که در خرید رنگ لبه چرم باید بدان توجه داشت، این است که به اندازه میزان مصرف، باید رنگ لبه چرم تهیه شود. این رنگ‌ها در اندازه‌ها و حجم‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. چنانچه مصرف رنگ کمتری نیاز است، بهتر است که از قوطی‌های کوچک‌تر رنگ استفاده شود. چرا که رنگ به مرور زمان سفت‌تر شده و از کیفیت آن کاسته می‌شود.


 

رنگ لبه چرم

رنگ‌آمیزی حرفه‌ای لبه چرم

نکته بعدی در تهیه رنگ این است، که اگر لازم است از ترکیب چند رنگ استفاده شود بهتر است تمامی رنگ‌ها از یک برند خریداری و تهیه گردد. این سبب می‌شود که تا رنگ‌های با کیفیت یکسان در کار مورد استفاده قرار گیرد.
نکته آخر اینکه، از یک برند معتبر، رنگ لبه چرم تهیه و خریداری شود. چرا که بعضی از رنگ‌ها نشان معتبری ندارند و استفاده از این رنگ‌ها به جای اینکه موجب زیبایی بیشتر کار شود، موجب لطمه خوردن و خرابی بیشتر کار می‌شود.
 

انتخاب یک برند معتبر برای تهیه رنگ لبه چرم

در صنایع رنگ، امروزه برند‌های ناشناخته و بی‌کیفیت زیادی در بازار وجود دارد که علیرغم صرف هزینه زیاد، نیاز مشتریان را برآورده نمی‌کند و باعث خسارت زدن به محصول مشتریان می‌گردد.
در انتخاب و خرید رنگ لبه چرم، باید دقت شود از برندی خریداری گردد که کلیه استانداردهای لازم و تاییدیه‌های مورد نظر را داشته باشد.
همچنین خرید از برندی که در بازار در دسترس است، از اهمیت زیادی برخوردار است. قیمت مناسب این رنگ‌ها نیز از نکات حائز اهمیت برای خرید این رنگ‌هاست.
استفاده از خدمات مشاوره متخصصین مربوطه برای انتخاب یک محصول با کیفیت یکی از امتیازاتی است که هر برندی در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهد. استفاده از این خدمات مشاوره‌ای باید یکی از معیارهای انتخاب برند برای خرید محصول باشد.

رنگ لبه چرم امید
رنگ لبه چرم امید، اولین، تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تولید کننده رنگ لبه چرم است و مفتخر است با 30 سال سابقه تولید، به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید‌کننده این محصول در کشور مطرح است. محصول تولیدی این شرکت به صورت محلول در آب بوده و استفاده از آن بسیار آسان و راحت است. کیفیت بالای آن نسبت به محصولات مشابه در بازار سبب شده است این محصول از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.



 

رنگ لبه چرم


رنگ لبه چرم امید


این رنگ‌ها تحت لیسانس و فرمولاسیون کشور آلمان در 98 رنگ متنوع تولید می‌شود و در بسته‌های 100 گرمی به بازار عرضه گردد.
ویژگی منحصر به فرد رنگ لبه چرم امید، این است که پفکی بوده و ضخامت مناسبی را در لبه چرم ایجاد نموده و باعث زیباتر شدن لبه‌های محصولات چرمی می‌گردد.
از افتخارات شرکت امید، جلب اعتماد عمومی مشتریان است که با ارائه تسترهای رایگان سبب جذب مشتریان شده و در رزومه کاری این برند درج شده است.
قیمت مناسب محصولات برند امید نسبت به محصولات مشابه، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت محصولات این شرکت است که محبوبیت آن را در بین مشتریان چندین برابر کرده است.
علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید آنلاین رنگ لبه چرم، از برند امید  وجود دارد. از امتیازات خرید آنلاین این است که مشتری می‌تواند به جای صرف وقت زیاد در بازار، در مدت زمان کمی در فضای اینترنت محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و به طور مستقیم و بدون دخالت واسطه این محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. علاوه بر این از مزایای خرید آنلاین از برند امید این است که مشتری می‌تواند از خدمات پشتیبانی و مشاوره آنلاین رایگان متخصصین این شرکت استفاده نماید.
نظرات مثبت و تجربیات خریداران این محصول در فروشگاه اینترنتی برند امید خود گویای این واقعیت است، که این برند توانسته رضایت مشتریان خود را تا حد زیادی برآورده سازد.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27222
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید