امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

نکاتی در خصوص خرید ورق استیل


1401/07/27
کد خبر : 27047
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 237 نفر

نکاتی در خصوص خرید ورق استیل

ورق های استیل مصرف زیادی دارند و به همین دلیل بازار بسیار پر رونقی دارند. اگر قصد خرید ورق استیل را دارید، لازم است در خصوص این ورق ها، اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید میان انواع مختلف ورق های استیل، ورق متناسب با نیاز خود را بیابید.



خرید ورق استیل



شرکت تولیدی و بازرگانی آزدن از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه تولید، واردات و بازرگانی انواع ورق های استیل می باشد. شما می توانید ورق مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن از این شرکت تهیه نمایید. این شرکت برای رفاه حال مشتریان امکان ارسال ورق ها را در نوع و ابعاد مختلف به سراسر ایران فراهم نموده است.
فعالیت این شرکت محدود به تولید و عرضه انواع ورق های استیل نیست و در صورت نیاز به میلگردهای استنلس استیل، انواع فولاد های آلیاژی، سوپر آلیاژ ها یا تولید و مهندسی معکوس انواع قطعات فلزی می توانید از خدمات تخصصی و حرفه ای این مجموعه استفاده نمایید. کارشناسان و متخصصان آزدن آماده همکاری و ارائه مشاوره به مشتریان می باشند.

خرید ورق استیل بگیر

در خرید ورق استیل ابتدا باید گروه استیل مورد نظر خود را تعیین کنید. ورق های استیل به دو دسته کلی بگیر و نگیر تقسیم می شوند که  شرکت تولیدی و بازرگانی آزدن هر دو نوع ورق را عرضه می کند. ورق های استیل بگیر در میدان مغناطیسی، خاصیت آهنربایی پیدا می کنند و به همین دلیل ورق استیل بگیر نامیده می شود. ورق های بگیر در مقایسه با ورق های استیل نگیر کروم کمتری دارند. فولاد هایی که با این مشخصه در بازار عرضه شده اند، ورق های سری 400 هستند. این سری بیشترین کاربرد را در زندگی روزمره دارد. از این سری به وفور در ساخت لوازم آشپزخانه، ابزارآلات دستی، ظروف نگهداری غذا، در ساختمان سازی، صنایع خودرویی و ... استفاده می شود. اگر قصد خرید ورق استیل بگیر را دارید، لازم است تا در سری 400، فولاد مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر یک از ورق های این سری، ترکیب، خواص مکانیکی و شیمیایی متفاوتی دارند. برای مثال یکی از پرکاربردترین ورق های سری 400، ورق استیل 410 است. این ورق برای کاربرد های عمومی بسیار مناسب است، هر چند در برابر خوردگی های شدید مقاوم نیست. این ورق در برابر حرارت نیز مقاومت قابل قبولی دارد اما در دمای بالای 400 درجه سانتیگراد دچار افت خواص مکانیکی می شود.

خرید ورق استیل بگیر



ورق های استیل بگیر 420،410 و 430 در ابعاد و ضخامت های مختلف توسط شرکت آزدن عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت ها، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. همچنین برای آشنایی با مشخصات   و خواص هر سری می توانید به سایت شرکت آزدن به آدرس https://azdanco.com/ مراجعه نمایید.

خرید ورق استیل نگیر

اگر قصد خرید ورق استیل نگیر را دارید، می توانید انواع مختلفی از این نوع ورق را در ابعاد و اندازه های مختلف از شرکت تولیدی و بازرگانی آزدن تهیه نمایید. این ورق ها، تحت میدان های مغناطیسی، خاصیت آهنربایی ندارند. این نوع از ورق های استیل نیز کاربرد های فراوانی دارند. ورق های استیل نگیر در ساخت سینک ظرفشویی، مخازن انتقال مواد شیمیایی، مبدل های حرارتی و ... استفاده می شوند. این نوع از ورق های استیل در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارند. این ورق ها از نوع مقاوم در برابر حرارت نیز محسوب می شوند. اغلب ورق های این سری، انعطاف خوبی داشته و قابلیت جوشکاری مناسبی دارند. برخی از ورق های استیل از سری 300 تحت عنوان ورق های استیل نگیر عرضه می شوند. ورق استیل نگیر 304 و 316 توسط شرکت آزدن عرضه می شود. این دو گروه از استیل های نگیر پر کاربرد هستند.



 

خرید ورق استیل نگیر



ورق های مختلف خواص و ترکیبات مختلفی دارند که لازم است بر حسب نیاز و با توجه به کاربرد مد نظرتان، ورق استیل نگیر مناسب را انتخاب نمایید. برای مثال کسانی که قصد خرید ورق استیل نگیر مقاوم در برابر خوردگی شیمیایی را دارند، معمولا ورق های سری 304 را خریداری می کنند اما ورق های 316 برای محیط های شور بسیار مناسبند.

خرید ورق استیل نسوز

اگر قصد خرید ورق استیل مقاوم در برابر حرارت را دارید، باید در میان ورق های استیل که به ورق های نسوز مشهور هستند، گزینه مورد نظر خود را بیابید. ورق های استیل که در دمای بالای 500 درجه سانتیگراد دچار تغییرات ساختاری و افت خواص مکانیکی نمی شوند، به ورق های نسوز شهرت دارند. این ورق های استیل، کروم و نیکل بیشتری در مقایسه با دیگر انواع ورق های استیل دارند. بنابراین قابل پیش بینی است که علاوه بر مقاومت حرارتی، این ورق ها مقاومت خوبی نیز در برابر خوردگی، اکسیداسیون و سایش داشته باشند. اگر قصد خرید ورق استیل نسوز را دارید، لازم است در میان انواع ورق ها، ورق هایی با خواص و ویژگی های متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. برای مثال ورق استیل نسوز 310 که به ورق نسوز 4845 نیز شهرت دارد، ورق ضد زنگ و از نوع نگیر می باشد. این ورق خود در دو نوع ورق استیل 310 و ورق استیل 310 کم کربن عرضه می شود. این ورق استیل نسوز به دلیل داشتن کربن و کروم در برابر خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم است و از آن در ساخت قطعات کوره، قطعات مشعل نفت، سیم های جوشکاری و الکترودها، مبدل های حرارتی و ... استفاده می شود. از طرفی ورق استیل نسوز 309 که به ورق استیل 4828 شهرت دارد، علاوه بر خواص حرارتی، قابلیت جوشکاری بسیاری خوبی دارد اما از این ورق در محیط های مرطوب استفاده نمی شود.



 

خرید ورق استیل نسوز



ورق های استیل 308 ،309 و 310 از جمله ورق های استیل نسوز پر مصرف هستند که توسط شرکت تولیدی و بازرگانی آزدن نیز با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می شود. از آنجایی که قیمت کروم و نیکل به صورت جهانی تعیین می شود و نوسانات ارز، قیمت این دو فلز را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد، قیمت ورق استیل نسوز نیز به صورت روزانه و تحت تاثیر قیمت جهانی این دو فلز تعیین و اعلام می شود. برای استعلام قیمت انواع ورق های استیل نسوز می توانید با کارشناسان شرکت آزدن تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27047
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید