امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

نحوه کسب ارز دیجیتال و آموزش مختصر درباره بیت کوین

1401/07/27
کد خبر : 27484
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 106 نفر
اما این نوع از معاملات دارای شرایط و قواعد ویژه ای است. استفاده از ارز دیجیتال به عنوان یکی از انواع ارزهایی که به لحاظ ظاهر مانند ارزهای رایج جهان نیست، چندی است که برای انجام معاملات رواج پیدا کرده است.

 

ارز دیجیتال و بیت کوین

ورود ارزهای دیجیتال به دنیای تجارت با استفاده از برنامه نویسی های دیجیتالی آغاز گردید و امروز بسیار محبوب شده است. کریپتوکارنسی نیز نوعی از انواع ارز دیجیتال است که با استفاده از رمزنگاری امنیت آن را افزایش داده اند. ارز دیجیتال، دارای تنوع است. به عنوان مثال بیت کوین، اتریوم و تتر از معروفترین انواع این نوع ارز هستند. تغییرات بیت کوین به عنوان ارزشمندترین ارز دیجیتال بسیار بالا بوده و در حال حاضر قیمت آن به 20 هزار دلار نزدیک شده است. نوسان جهشی بسیار بالای بیت کوین، باعث شده است تا طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.

نحوه کسب ارز دیجیتال

برای کسب ارز دیجیتال راه های گوناگونی وجود دارد. مانند ماینینگ، تجارت، همکاری در فروش، بازی های آنلاین، شرط بندی، تبادل و موارد مشابه دیگر. اما با توجه به این که این روش ها نیز به لحاظ سودآوری و ریسک می توانند متغیر عمل کنند، لذا انتخاب با افراد است تا با کدام روش به ارز دیجیتال دست یابند. عموما روش هایی که ریسک بالا دارند، سودآور نیز هستند. مانند ماینینگ و تجارت. اما باید توجه داشت که انجام روش های ریسک دار نیازمند تجربه است و افراد نمی توانند بدون داشتن راهنما و تجربه کافی به سودآوری دست یابند. اما برخی از روش ها نیز مانند همکاری در فروش یا کار کردن نیز ممکن است به کسب بیت کوین بیانجامد اما این موضوع به سودآوری کمی منتهی می شود  زحمتی که در این راه کشیده می شود، بسیار زیاد است.

شروع ارز دیجیتال

اگر ابتدای شناخت ارز دیجیتال را به سال 2009 بدانیم مشاهده می شود که زمان زیادی نگذشته و در این دوران کوتاه تحولات ارزی به این شکل بسیار گسترده بوده است. به نظر می رسد که گردانندگان صحنه ارزهای دیجیتال بسیار قدرتمند عمل نموده اند و دنیا را به سمتی هدایت می نمایند که تمایل به کسب و تولید این نوع از ارزها افزایش یابد. شناساندن ارز دیجیتال نیز از جمله برنامه های این گردانندگان بوده است. اما حضور ارز دیجیتال به جای ارزهای رایج جهانی باعث خشنودی برخی از گروه ها نیست که به این اسطه منافع خود را از دست داده اند. در این خصوص می توان به برخی از دولتها اشاره نمود که با حضور ارز دیجیتال در معاملات جهانی مخالفت نموده اند و ساز و کار ایجاد آن در کشورهای خود را تعطیل کرده اند. در این خصوص و جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آموزش بیت کوین

آموزش بیت کوین چیست؟

آیا تا به حال تجربه معامله به صورت اعتبار را داشته اید. یعنی با استفاده از معاهده ای که بین طرفین امضاء شده است، بدون ارائه پول رایج جهان، خرید و فروش کرده اید. به نظر عجیب می رسد اما شدنی است. در زمان قدیم نیز این روش معمول بوده اما در نهایت تسویه نهایی با استفاده از ارزهایی که شناخته شده اند، صورت می پذیرفت. در این روش معامله، پول های غیر فیزیکی که به صورت کدهای برنامه نویسی شده تولید شده اند و دیجیتالی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از پول ها زمانی ارزشمند می شوند که در شبکه ای خاص مورد معامله قرار گرفته و از سوی دیگر توسط رمزنویسی، از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. آنها را ارز دیجیتال نامیده و معروف ترین آنها بیت کوین نام دارد.

در رده بندی انواع ارز دیجیتال، بیت کوین اولین و مهمترین ارز دیجیتالی است. همانند بورس که در تالارهای اصلی و فرعی خود تابلوهای اطلاع رسانی دارد و به واسطه آن به سهامداران و علاقه مندان اطلاعات تغییر قیمت و نوسانات را اعلام می دارد، تغییرات ارز دیجیتال به همراه تغییر نموداری آنها نیز در سایت های مشخص معامله این نوع از ارزها اطلاع رسانی خواهد شد.

صرافی بیت کوین

صرافی های خرید و فروش بیت کوین

صرافی های زیادی در سطح جهان وجود دارند که به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول هستند. برخی از آنها مستقیما ارز دیجیتال را خریداری می کنند. یعنی بیت کوین یا هر ارز دیگر را می خرند و می فروشند. در مقابل نیز حق الزحمه خود را دریافت می کنند. اما برخی از صرافی ها به مانند دلال و ارتباط دهنده میان مشتری ها هستند. این موضوع باعث می شود تا افراد برای انتخاب صرافی به مراجع شناسایی رجوع نمایند. برخی از صرافی های جهان با برخی از کشورها معامله نخواهند داشت. لذا باید از روش های دیگری جهت کسب ارز دیجیتال استفاده نمایید.

بیت کوین به اشکال مختلفی قابل دسترسی است. یکی از مهمترین آنها استفاده از تبادل است که البته این روش به دست آوردن بیت کوین از جمله روش های کم هزینه و ساده است. زیرا روش های دیگر تقریبا نیازمند زمان و هزینه می باشند. مثلا زمانی که فرد برای کسب بیت کوین از دستگاه استخراج یا ماینینگ استفاده می کند، باید هزینه دستگاه به علاوه دستگاه خنک کننده و همچنین برق مصرفی را تامین کند و به صورت شبانه روزی برای گسترش و در زنجیره ماندن، از دستگاه نیز مراقبت نماید.

منبع : https://chartiran.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27484
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید