امروز جمعه 06 مهر 1403

Friday 27 September 2024

معرفی هتل های آنتالیا آل و یوآل


1403/06/31
کد خبر : 2409105
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 133 نفر

هتل های آل و یوآل در آنتالیا هتل های هستند که طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. این هتل های همه‌جانبه را توصیه می‌کنیم به کسانی که می خواهند در تعطیلات خود آرامش داشته باشند و نیازی به نگرانی در مورد هزینه غذا، نوشیدنی یا فعالیت‌های تفریحی خود نداشته باشند. در ادامه به‌صورت مختصر از تفاوت‌های این دو هتل می‌گویم و سپس به معرفی برخی از هتل های آنتالیا بانام آل و یو آل می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

 

معرفی هتل های آل و یوال در آنتالیا

اگر بخواهیم به وجه تمایز بین این دو هتل بپردازیم می‌توانیم بگویم خدمات هتل های یوآل شامل وعده‌های غذایی، نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها، فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها است که در قیمت اتاق شما لحاظ شده است. هتل های آل معمولاً خدمات و امکانات کمتری را نسبت به هتل های یوآل ارائه می‌دهند و ممکن است هزینه برخی از فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها را جداگانه دریافت کنند. به‌طورکلی در هر دو هتل شما نیازی به نگرانی در مورد هزینه غذا، نوشیدنی یا فعالیت‌ها ندارید. از سوی دیگر باید بگویم اگر قصد دارید زیاد غذا بخورید این هتل های آنتالیا گزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند. هتل های آل و یوآل طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها را برای مهمانان در هر سنی ارائه می‌دهند و شما نیازی به حضور در بیرون از هتل برای دریافت این خدمات ندارید. در آخر هم باید بگویم با حضور در این هتل ها تمام هزینه های تعطیلات شما از قبل پرداخت شده است، بنابراین هیچ غافلگیری ناخوشایندی وجود ندارد. در ادامه تعدادی از هتل های مطرح در آنتالیا را بانام آل و یوآل به شما معرفی می‌کنیم همراه ما باشید.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک

هتل ریکسوس پریمیوم بلک

این هتل لوکس ۵ ستاره است که در ساحل بلک واقع‌شده است. علاوه بر خدمات متمایز در هتل می‌توانید به گردشگری در ساحل در هر ساعتی از شبانه‌روز بپردازید. در این هتل می‌توانید از خدماتی مثل یک پارک آبی، یک مرکز آبگرم و یک کلوپ شبانه بهره بگیرید. قیمت اقامت در این هتل هم از شبی ۴۰۰ یورو برای شما در نظر گرفته‌شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این هتل ۴۰۵۰۰۰ مترمربع مساحت دارد ساحل شنی به طول ۷۰۰ متر را در پیش روی شما قرار می دهد. همچنین در این هتل ۷۰۰ اتاق و ۶۰ ویلا با استخر اختصاصی، هفت رستوران و هشت کافه‌تریا و زمین‌های بازی و کلوپ کودکان وجود دارد. در آخر هم باید اشاره‌کنیم چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای مدیترانه را برای شما فراهم آورده است. این هتل در رده هتل های یوآل هستند چراکه سرو تمام وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی و نوشیدنی در هر ساعتی از شبانه‌روز به‌صورت رایگان برای شما دنبال می‌شود.

هتل لند آو لجندز

هتل لند آو لجندز یکی دیگر از هتل های آنتالیا است که خدمات متمایز آن سبب شده است تا در بین توریست‌ها بر سر زبان بیفتد. پارک آبی با ۵۵ سرسره آبی، یک سینمای ۵ بعدی،رودخانه کنار هتل، استخر و تونل وحشت آبی از مهم‌ترین بخش‌های این هتل برای مسافران محسوب می‌شود. رسپشن هتل به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما است. مرکز اسپای هتل انواع ماساژهای ریلکسی و درمانی را ارائه می دهد. می توانید از حمام ترکی، سونا، استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی ‏ آن‌هم استفاده کنید. صبحانه و ناهار به‌صورت بوفه باز در رستوران اصلی این هتل سرو می‌شود و هزینه آن در زمان حضور از شما اخذ می‌شود. پس جایی برای نگرانی به جهت پرداخت هزینه غذا نیست. هزینه اقامت در این هتل به‌طور تقریبی از شبی ۲۵۰ یورو شروع می‌شود. فروشگاه، پارکینگ رایگان، خدمات خشک‌شویی و اتوکشی، اینترنت ‏رایگان ‏Wi-Fi‏ در کنار ده‌ها خدمات دیگر در این هتل برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است.

هتل رامادا ریزورت

عموماً هتل های ۵ ستاره در شهر آنتالیا به‌صورت آل و یوال به مهمان‌های خود خدمات ارائه می‌دهند. یکی از محبوب‌ترین هتل های یوال در این شهر هتل رامادا ریزورت است. شما می‌توانید استخر در فضا باز، سالن سرپوشیده و حتی حضور در مدرسه غواصی را در هر فصلی از سال در این هتل تجربه کنید. نزدیکی هتل به مرکز خرید استانبول که تنها در کمتر از ده دقیقه به آن می‌رسید اولین مزیت حضور شما در هتل محسوب می‌شود. می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را با منوی باز و بوفه این هتل تجربه کنید. انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در کنار نوشیدنی و اسنک‌های متنوع برای شما سرو می‌شود. برای مهمان‌ها خدمات آبگرم درمانی و حمام ترکی در کنار ورزش دارت و تنیس روی میز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

هتل های محبوب آنتالیا

کلام آخر در مورد هتل های محبوب آنتالیا

همان‌طور که در طول مقاله پیش رو مطالعه کردید هتل با خدمات UALL بهترین انتخاب برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز و بدون دغدغه محسوب می‌شود. پس اگر هزینه اقامت در هتل های لوکس و ۵ ستاره برای شما اهمیتی ندارد و تنها به دنبال ریلکس کردن و آرامش در طول سفر هستید به شما توصیه می‌کنیم به هتل های معرفی‌شده سری بزنید. تمامی خدمات به‌صورت رایگان از زمان بدو ورود تا خروج از هتل برای شما در نظر گرفته می‌شود. امید است مطالب ارائه‌شده موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و بهترین‌ها ازاین‌پس در پیش روی شما باشد.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2409105
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید