امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

معرفی مرکز پخش انواع نبشی و ناودانی در ایران

1401/07/27
کد خبر : 27205
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 24 نفر

نبشی یک مقطع فولادی است که در سازه‌های گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از صنعتگران برای رفع نیازهای صنعتی خود به دنبال خرید نبشی هستند. ناودانی نیز یکی از انواع پروفیل‌ها است که در این صنایع کاربردهای بسیاری دارد. ناودانی و نبشی از نظر روش تولیدشان تا حد زیادی شبیه به هم هستند. کاربرد اصلی هر دوی این محصولات در صنعت ساختمان‌سازی است.
 این دو محصول از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. در ادامه در مورد روش و فرایند تولید این دو محصول، انواع آنها بر اساس کاربردهایشان و قیمتشان صحبت خواهیم کرد.

خرید نبشی به چه منظور انجام می‌شود

همان‌طور که گفته شد امروزه خرید نبشی به دلیل کاربردهای بسیار زیاد رایج شده است. در ادامه می‌خواهیم در مورد کاربردهای این محصول صحبت کنیم. یکی از کاربردهای نبشی در ساخت سازه‌های خرپایی است.
 به دلیل کارایی مخصوص این محصول امروز شاهد استفاده بسیار زیاد آن در این صنعت هستیم؛ بنابراین از این محصولات در ساخت پل ها و سقف سازه‌ها استفاده‌های بسیاری می‌شود. یکی از سوالاتی که معمولاً ذهن صنعتگران را مشغول می‌کند، این است که نبشی و ناودانی از کجا بخریم. اگر شما هم این سؤال را دارید با ما همراه باشید.
 ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات امروز نیازمند این محصولات است. به دلیل ضرورت استفاده از این دستگاه‌ها و تجهیزات، فروش نبشی افزایش‌یافته است. همچنین، این محصولات نقش پررنگی در استحکام سازی دارند. یکی دیگر از موارد استفاده از نبشی‌ها دکل‌های انتقال نیرو است. همچنین یکی دیگر از موارد استفاده این محصولات، اتصال قسمت‌های مختلف به یکدیگر می‌باشد.
 مثلاً از نبشی‌ها در اتصال ستون‌ها در سدسازی و اتصال ستانها در پل‌سازی استفاده‌های بسیاری می‌شود. تا به اینجای مقاله در مورد کاربردهای نبشی صحبت کردیم. اگر می‌خواهید در مورد انواع نبشی اطلاعات کاملی داشته باشید با ما همراه باشید.



قیمت نبشی و انواع آن

قیمت نبشی باتوجه ‌به انواع مختلف آن تعیین می‌شود. برای بررسی و تعیین قیمت نبشی در درجه اول باید انواع نبشی‌ها را بررسی کنیم. نبشی‌ها از زاویه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. اول‌ازهمه باید نبشی‌ها را از نظر اندازه بال‌هایشان تقسیم‌بندی کنیم.
 این محصولات از نظر اندازه بال به دو نوع بال مساوی و بال نامساوی تقسیم می‌شوند. همان‌طور که مشخص است، نوع اول نبشی‌ها از بال‌های مساوی تشکیل می‌شود. در واقع این نبشی‌ها از دو مقطع یکسان تشکیل می‌شوند. نبشی بال نامساوی دارای بال‌های نامساوی است و همان‌طور که گفته شد، قیمت روز نبشی در بازار آهن به نوع آن بستگی دارد.
 نبشی‌ها از جنس‌های مختلفی تشکیل می‌شوند. نبشی‌های فولادی اولین مدل از این محصولات هستند. این نبشی‌ها از جنس فولاد بوده و مصارف ساختمانی بسیاری دارند. به دلیل کاربردهای زیاد این محصول در صنعت ساختمان‌سازی به آن نبشی ساختمانی گفته می‌شود.
 نبشی استنلس استیل نوع بعدی است. یکی از ویژگی‌های این نوع نبشی عدم زنگ‌زدگی است. به همین دلیل از آنها در سازه‌های دریایی استفاده می‌شود.
 در این قسمت بررسی کردیم که نبشی‌ها از جنبه های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. حتماً در هنگام خرید به نوع نبشی‌ای که نیاز دارید دقت کرده و با خرید نبشی موردنظر، کارایی مطلوب را به دست آورید.

بررسی و معرفی انواع ناودانی

در ادامه در مورد انواع ناودانی صحبت خواهیم کرد. ناودانی‌ها از نظر شکل ظاهری به چند دسته تقسیم می‌شوند. ناودانی ساده اولین نوع آنها است. ناودانی‌های ساده بر اساس نوع نیاز و کارایی دلخواه شما در اندازه‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند.
 از این ناودانی‌ها در پایه و قاب دستگاه‌های صنعتی استفاده می‌شود. همچنین از این ناودانی‌ها در اتاق کامیون و چهارچوب‌ها نیز استفاده‌های بسیاری می‌شود. ناودانی مشبک نوع بعدی است. این ناودانی‌ها از ورق‌های گالوانیزه تولید می‌شوند. در سطح این ناودانی‌ها سوراخ‌هایی برای بستن پیچ‌ومهره ایجاد شده است.
 وزن ناودانی‌ها بر اساس یک سری استاندارد تعیین می‌شود. اگر وزن ناودانی موردنظر از وزن استاندارد آن کمتر باشد، به آنها ناودانی سبک گفته می‌شود. ناودانی‌های سنگین در تعدادی از کارخانه‌های داخل و خارج کشور تولید می‌شود و همان‌طور که گفته شد، فروش ناودانی بر اساس همین تقسیم‌بندی‌ها انجام می‌شود.
 همچنین ناودانی‌ها دارای ویژگی‌هایی نیز هستند. این محصولات فولادی دارای تحمل بالایی در مقابل ضربه هستند؛ بنابراین استحکام بالایی نیز دارند. یکی از دلایل استفاده‌های این محصولات در صنعت ساختمان‌سازی نیز همین استحکام بالای آنها است.

قیمت روز نبشی و ناودانی و تفاوت‌های آنها

در ادامه می‌خواهیم در مورد تفاوت‌های نبشی و ناودانی صحبت کنیم. قیمت ناودانی و نبشی نیز بر اساس همین تفاوت‌ها قابل قیاس است. اولین تفاوت نبشی و ناودانی شکل ظاهری آنها است. این دو محصول طی فرایندها و روش‌های تولید تقریباً یکسانی حاصل می‌گردند.
 در واقع تفاوت اصلی در روش ساخت آنها، مربوط به شکل ظاهری‌شان است. این تفاوت شکل، کارایی‌های مختلفی را برایشان به ارمغان می‌آورد. در ادامه در مورد فروش نبشی و ناودانی در ایران نیز صحبت خواهیم کرد. تفاوت بعدی نبشی و ناودانی در کارایی آنها است.
 در مورد کاربردهای نبشی در قسمت‌های قبل صحبت کردیم. از ناودانی‌ها در ساخت ماشین‌آلات، چهارچوب‌ها، ترمیم بناها و سازه‌های مختلف، تجهیزات ساخت‌وساز و همچنین تشکیلات دریایی استفاده‌های بسیاری می‌شود. همچنین این محصولات از نظر تقسیم‌بندی نیز با یکدیگر متفاوت هستند.
 طبیعتاً انواع مختلف آنها نیز با یکدیگر متفاوت است؛ اما قابل‌ذکر است که هر دوی این محصولات کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مربوط به ساختمان‌سازی دارند. در واقع از این دو محصول به‌عنوان اصلی‌ترین محصولات لازم برای ساخت‌وساز یاد می‌شود. بر اساس تفاوت‌هایی که گفته شد قیمت نبشی ۸ با سایر نبشی‌ها تفاوت‌هایی دارد.


 

آراد آهن عرضه‌کننده انواع نبشی، ناودانی و سپری آهنی در ایران

آراد آهن نمایندگی فروش انواع نبشی و ناودانی در اصفهان است. این محصولات به دلیل کاربردهای بسیار فراوان در صنعت ساختمان‌سازی و سایر صنایع درخواست‌های بالایی دارند.
 همچنین مراکز گوناگونی به فروش این محصولات می‌پردازند. همان‌طور که می‌دانید، بررسی قیمت نبشی و ناودانی و قیمت سپری امروز در بازار از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین کارخانه‌های زیادی در ایران به تولید این محصولات می‌پردازند که دلیل آن، کاربردهای زیاد و رایج آن‌ها است.
 آراد آهن با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه و فروش این محصولات از عرضه‌کنندگان و نمایندگان فروش اصلی در بازار آهن محسوب می‌شود. حتماً پیش از خرید به نقش حضور مشاوران حرفه‌ای برای فروش این محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27205
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید