امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

مزایای خرید خانه در ترکیه + گرفتن پاسپورت

1401/07/27
کد خبر : 27488
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 105 نفر

اگر پاسخ به این سوال یا سوالات مشابه برایتان مهم است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مزایای خرید خانه در ترکیه آشنا شوید.


 

شرایط خرید خانه در ترکیه

چرا باید در ترکیه خانه بخریم؟

ترکیه کشوری است که بخشی از خاک آن در قاره اروپا و بخش دیگر آن در آسیا قرار دارد. از همین رو می توان هم فرهنگ و آداب و رسوم اروپایی، و هم زندگی آسیایی را در آن مشاهده کرد. از سوی دیگر باید در نظر داشت که در این کشور مناطق گردشگری و توریستی زیادی وجود دارد، که هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند.
لذا گردش سرمایه در این کشور زیاد است، و همین گردش پول زیاد باعث می شود که از نظر اقتصادی پیشرفت خوبی داشته باشد. افرادی که در این کشور خانه می خرند، دو دسته می باشند:
•    گروه اول اشخاصی هستند که برای گذراندن تعطیلات خود و استفاده از آب و هوای عالی به این کشور سفر می نمایند و نیاز به یک خانه یا آپارتمان برای اسکان دارند.
•    دسته دوم اشخاصی هستند که اغلب برای کارهای تجاری، سرمایه گذاری و... به آنجا سفر می کنند و قصد دریافت تابعیت ترکیه و استفاده از مزایای شهروندی این کشور را دارند، تا در تجارت خود موفق تر عمل کنند.
جزء هر کدام از دسته های بالا که باشید، برای اینکه بتوانید سفر و اقامت خوبی را در این کشور داشته باشید و بسیاری از هزینه های جانبی را کنترل نمایید، لازم است تا در این کشور یک ملک یا خانه بخرید. سرمایه گذاری در این کشور برای خرید ملک دارای جنبه های مثبتی است، که در ادامه برخی از مهم ترین آنها عنوان شده است:


 

راهنمای خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در این کشور ارزشمند است

شاید برای بسیاری از افراد دست یافتن به یک خانه در اروپا، آن هم با معیارها و استانداردهای اروپایی دشوار باشد. اما در ترکیه شما می توانید با هزینه بسیار کمتر اقدام به خرید یک خانه لوکس اروپایی با تمام امکانات کنید. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که سود سرمایه گذاری شما در کوتاه ترین زمان ممکن چند برابر شود.
املاک بافت اروپایی این کشور اغلب نوساز بوده و از آخرین متد و لوازم ساخت و ساز استفاده کرده اند. در این مناطق می توانید زیباترین خانه ها را با کمترین بودجه خریداری کنید. بافت آسیایی ترکیه اغلب فرسوده بوده و در طرح تخریب و نوسازی شهری قرار گرفته که فرصتی عالی برای سرمایه گذارن در خرید خانه محسوب میشود.
 

هزینه زندگی در این کشور متعادل است

اغلب افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، پس از اینکه هزینه های زندگی اقامت را بررسی می نمایند از این کار پشیمان می شوند، اما در مورد ترکیه این طور نیست. در این کشور هزینه های معیشت و زندگی کمتر از اروپاست، و به همین دلیل بازار کار خوبی دارد. به عبارت دیگر شما با پرداخت هزینه نه چندان زیاد می توانید یک زندگی اروپایی را تجربه کنید.
 

با خرید ملک می توانیم اقامت ترکیه را به دست آوریم

در مورد اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک باید بگوییم که اگر شما بتوانید حدود 250 هزار دلار آمریکا برای خرید خانه هزینه کنید، می توانید به راحتی اقامت دائم و پاسپورت این کشور را به دست آورید. تابعیت این کشور به شما امکان انجام مراودات بانکی آسان در سطح جهان را می دهد.
 

این کشور دانشگاه های بسیار خوبی دارد

خوشبختانه طی یک دهه گذشته کشور ترکیه توانسته است به پیشرفت های خوبی در زمینه نظام آموزشی برسد، از این رو بسیاری از دانشگاه های برتر دنیا در این کشور شعبه دارند و هر ساله دانشجویان زیادی از آسیا برای ادامه تحصیل وارد این کشور می شوند. از همین رو با خرید خانه می توانید مشکل اقامت را برای خانواده یک محصل مرتفع سازید. در نظر داشته باشید که در این کشور فرصت های کسب و کار زیادی وجود دارد. با توجه به اینکه ترکیه از لحاظ تاریخی نیز بسیار غنی است، هر ساله توریست های زیادی وارد این کشور می شوند و از همین رو فرصت های کاری بسیاری نیز ایجاد می شود.
از دیگر دلایل خرید خانه در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    سرمایه گذاری در دنیای ملک ترکیه، زود بازده است و در مدت زمان اندک سرمایه شما چند برابر می شود.
•    در این کشور شما می توانید ملک مد نظر خود را به صورت اقساطی و از طریق وام های بانکی نیز تهیه نمایید که برای افرادی که پول نقد کمتری دارند، گزینه بسیار خوبی است.
•    با خرید ملک می توانید تسهیلات زیادی همانند دریافت اجاره بسیار بالا از واحد بصورت روزانه و ماهیانه به توریست ها و تجار فراوانی که از اقصاء نقاط جهان به این کشور می آیند، دریافت کنید و بازگشت سرمایه کمتر از ده سال با اجاره واحد خریداری شده را تجربه کنید.
•    با داشتن پاسپورت ترکیه و اخذ اقامت آن از طریق خرید ملک، می توانید بدون اخذ ویزا به بیش از 100 کشور دنیا به راحتی سفر نمایید.


 

راهنمای خرید خانه در ترکیه

ویژگی های خرید خانه در ترکیه

با در نظر گرفتن تمام این موارد، باید به این نکته نیز دقت نمایید که خرید و فروش و به صورت کلی سرمایه گذاری در بازار ملک ترکیه مستلزم آن است که شما یا به زبان ترکی مسلط باشید یا از افراد آگاه بهره ببرید که با قانون و تبصره های موجود در کشور ترکیه آشنا باشند. امروزه شرکت ها و سایت های بسیاری در این حوزه فعالیت می نمایند، اما هوم ترکی توانسته است مقبولیت و اعتبار بیشتری به دست آورد.

جمع بندی
با در نظر گرفتن موارد بالا، می توان متوجه شد که دلایل سرمایه گذاری در حوزه ملک در کشور ترکیه می تواند متعدد باشد، از جمله گرفتن پاسپورت ترکیه؛  اما برای اینکه شما بتوانید یک سرمایه گذاری خوب داشته باشید، لازم است تا از راهنمایی مشاوران آگاه بهره ببرید. هوم ترکی که دارای جواز و کد رهگیری از اتاق بازرگانی ترکیه و مشاوران و وکلای حقوقی مجربی می باشد، قادر است به تمام سوالات شما در حوزه خرید خانه و فعالیت در این کشور پاسخ دهد.
از سوی دیگر اگر شما نیاز به هر نوع اطلاعات در خصوص ملک، اخذ پاسپورت، اجازه، خرید و فروش ملک و ... داشته باشید، می توانید از راهنمایی مشاوران هوم ترکی بهره مند شوید؛ همچنین در هوم ترکی شما می توانید آخرین مقالات و اخبار مربوط به حوزه ملک در ترکیه را نیز دنبال نمایید.

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27488
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید