امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

مزایای خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل به جای CP + روش تشخیص سایت معتبر!

1403/04/17
کد خبر : 2408715
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 174 نفر

بازی کالاف دیوتی موبایل که توسط شرکت اکتیوژن عرضه شده است که این روز ها جز پرطرفدار رین بازی‌های انلاین جهان است که از ایران هم طرفداران زیادی دارد و جز پرطرفدارترین بازی‌های حال حاظر در جهان است.

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی شوتر شخص اول است و شما به عنوان پلیر پس از این که تسلط پیدا کردید در بازی نیاز دارید تا برای قدرتمندتر شدن و هیجان بیشتر گان لجند گان متیک و اسکین‌های خاص در نوع لجند متیک گردونه‌هایی که هر ماه به بازی اضافه می‌شوند را با خرید سی پی در اکانت خود فعال کنید در این مقاله قصد داریم مزیت های خرید اکانت را توضیح دهیم.

بهترین سایت خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل

بهترین مزیت خرید سی پی صرفه‌جویی در هزینه‌ها

اگر شما پلیر قدیمی بازی باشید میدانید که سی پی بر مبنای دلار است و شما برای این که بخواهید مثلا یک اسلحه متیک ak117 را در اکانت خود فعال کنید نیاز دارید تا گردونه موجود در ان را به صورت کامل با استفاده ازسی پی خریداری کنید و نیاز به سی پی حدودی ۷۴۰۰ تایی دارید که قیمت آن حدودا بین ۳۵۰۰ الی ۴۲۰۰ است که معمولا هر کسی نمیتواند این مبلغ را هزینه سی پی کند.

سوالی که وجود دارد ایا تمام مبالغی که برای اکانت هزینه شده همزمان در قیمت اکانت تاثیر دارد مثلا شخصی ده ملیون خرج اکانتش کرده است آیا ارزش اکانت او ده ملیون است؟ خیر

چون به دلیل متنوع بودن اکانت های موجود برای فروش و تعداد زیاد ان ها شما میتوانید با مبلغ مثلا ۸ ملیون اکانتی خریداری کنید که برای ان بیشتر از ۱۵ ملیون هزینه شده است.

اما این پایان ماجرا نیست، شما در خرید اکانت به آیتم های دیگری که بر روی آن اکانت هست هم دست پیدا خواهید کرد که واقعا برای آن‌ها هزینه شده است و مطمئنا خرید اکانت خیلی بهتر از خرید سی پی است.

مزیت دوم؛ صرفه جویی در وقت و غیره

شما در خرید اکانت علاوه بر بصرفه بودن در مقایسه با خرید سی پی به عبارتی وقت را در بازی میخرید. فرض کنید شما یک حساب کالاف خریداری کنید که لول آن بالا است و پلیر زمان زیادی است که اکانت را ساخته است.

شما در این حالت حتی با خرید سی پی برای اکانت خود نیز به برخی آیتم های خاص که در فصل های قبلی به بازی اضافه شده و دیگر در دسترس نیستد هم دستیابی خواهید داشت شما حتی اگر اکانت را از لول یک شروع کنید، مدت بسیار زیادی طول میکشد که لول آن را به اخرین لول موجود در بازی است برسانید و این کار زمان زیادی از شما خواهد گرفت، این یکی دیگر از مزایای خرید اکانت است.

دسترسی به برخی اسکین‌ها و گان‌های اپیک خاص

شما با خرید اکانت مورد نظر خود میتوانید برخی کاراکتر ها و گان های ایپک و سایر ایتم ها که دیگر در بازی نیستد دسترسی داشته باشید برخی ایتم ها حتی با خرید سی پی در دسترس نیستند و فقط برخی اکانت ها که از زمان خیلی قدیمی توسط پلیر ها فعال شده اند وجود دارد این هم یک مزیت خرید اکانت است.

اما سوال این است از کجا اکانت بخریم که معتبر باشید؟

این روز ها گزارشات زیادی از کلاه برداری های صورت گرفته هستیم که ضرورت دارد حتما اکانت را از فروشگاه معتبر خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل از کالاف سنتر است فروشگاه معتبری با سابقه ۴ ساله درخشان در معاملات یک فروشگاه معتبر همراه با اینماد.

این سایت دارای نماد اعتماد معتبر است که خیال شما را برای خرید اسوده تر می کند.

اسناد معاملات قبلی با مشاهده اسناد و عکس های معاملات بازیکنان قبلی خاطر شما اسوده تر خواهد شد.

این سایت دارای پشتیبانی قوی است که شما در همه زمان از شبانه روز میتوانید با کارشناسان و مسئولین سایت تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید تا با آرامش بیشتری اقدام به خرید و یا فروش کنید.

تمامی این توضیحات بخش کوچکی از این سایت است تا خیال شما را بابت خرید اکانت راحت میکند تا شما با خاطری آسوده خرید انجام بدهید یا حتی اگر اکانتی دارید که قصد فروش آن را دارید اما نمیدانید چگونه ان را در جای معتبر بفروشید پیشنهاد ما به شما این سایت است و شما میتوانید اکانت خود را به صورت رایگان ثبت آگهی کنید و اقدام به فروش اکانت کالاف خود کنید.

به یکی از سوالات پر تکرار را پاسخ میدهیم:

آیا پس خرید پول به حساب چه کسی واریز میشود؟

پاسخ: بعد از خرید شما پول را به حساب سایت واریز میکنید و مسئولین فروشگاه اکانت خریداری شده شما را پس از تحویل کامل و بستن تمام دسترسی های فروشنده و احراز هویت فروشنده به حساب فروشنده واریز می کند.

نتیجه گیری

به برخی مزایای خرید اکانت به جای سی پی پرداختیم و دلایل آن را توضیح دادیم، سایت معتبر برای خرید و یا فروش به شما معرفی کردیم تا با خیالی راحت بتوانید اقدام کنید.

منبع: طرفداری

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408715
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید