امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

لنوو از یوگا پرو 14s و یوگا 16s رونمایی کرد


1401/07/27
کد خبر : 27394
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 290 نفر

شما می‌توانید به محض موجود شدن، این لپ تاپ‌ها را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مثل دیجی کالا، مقداد آی تی، ایمالز، ترب و ... خریداری کنید.

هر آنچه که باید از لپ تاپ لنوو تینک پد یوگا 14S بدانید

معمولا پدها در مقایسه با بوک‌ها، ارزان قیمت‌تر هستند اما این موضوع در مورد لپ تاپ‌های لننو صحت ندارد. با اینکه تینک پدهای لنوو، لپ تاپ‌های اداری بسیار خوبی هستند، قیمت آن‌ها در مقایسه با تینک بوک‌ها، بالاتر است. قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد یوگا 14S در مقایسه با قیمت لپ تاپ ایسوس zenbook 14 um425 بسیار بالاتر است.

لپ تاپ لنوو تینک پد یوگا 14S یک لپ تاپ ۲ در ۱ مجهز به پردازنده اینل Core-i5 نسل ۱۱، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD است. این لپ تاپ با داشتن یک صفحه نمایش فول اچ دی و ویندوز ۱۰ پرو، یک لپ تاپ اداری عالی محسوب می‌شود.

این لپ تاپ، یک بدنه آلومینیومی دارد و به دلیل استحکام بسیار بالای بدنه، وزن آن به حدود  ۵/۱ کیلوگرم رسیده است و نسبتا، لپ تاپ سنگینی، به ویژه در مقایسه با سرفیس‌ها محسوب می‌شود. در پشت بخش لید لپ تاپ می‌توانید لوگوی بزرگ تینک بوک را ببینید و این سطح پشتی، به راحتی اثر انگشت را به خودش جذب می‌کند.

صفحه نمایش فول اچ دی، توسط حاشیه‌های بسیار نازیکی احاطه شده و در لبه بالایی، یک درپوش اسلایدی برای پوشاندن وبکم دیده می‌شود. دو لولا که لید را به کیبورد متصل کرده‌اند، به شما امکان تا کردن لپ تاپ به شکل یک تبلت را می‌دهند.

دکمه پاور که محل قرارگیری حسگر اثر انگشت است، در سمت راست قرار دارد. در لبه سمت راست این لپ تاپ، یک پورت USB 3.2 نوع A، یک شکاف میکرو SD کارت، یک شکاف قفل امنیتی و محلی برای قرارگیری قلم الکترونیکی دیده می‌شود.

در سمت چپ لپ تاپ لنوو تینک پد یوگا 14S، یک USB 3.2 نوع A دیگر، یک پورت USB-C 3.1، یک پورت Thunderbolt 4/usb4، یک پورت HDMI و یک جک ۵/۳ میلی‌متری هدفون می‌بینید. بنابراین، این لپ تاپ از نظر پورت‌ها، واقعا لپ تاپ کاملی است.

یک وبکم دارای کیفیت p۷۲۰، همانند بسیاری دیگر از لپ تاپ‌های معمولی، تعریف چندانی ندارد اما عکس‌هایی نسبتا روشن و رنگی می‌گیرد ولی عمق عکس‌ها خوب نیست و نویز آن‌ها، نسبتا زیاد است. کیفیت اسپیکرها نیز چندان تعریفی ندارد. نرم‌افزار Dolby Audio به شما امکان انتخاب حالت پخش موزیک، فیلم یا بازی را می‌دهد.

کیبورد دارای نور پشتی است اما دکمه‌های Home، Page Up، Page Down را ندارد. با این حال، تایپ کردن با این لپ تاپ، بسیار راحت و لذت‌بخش است. گذشته از این، تاچ پد بدون دکمه نیز بسیار دقیق و حساس است و از لمس کردن آن، لذت خواهید برد.

خود لنوو ادعا دارد که حداکثر روشنایی صفحه نمایش، ۳۰۰ نیت است که برای یک لپ تاپ در این سطح، بد نیست. به طور کلی، کیفیت صفحه نمایش، کاملا متوسط است. شما می‌توانید از یک قلم الکترونیکی برای کار کردن با این صفحه نمایش، استفاده کنید.

مزیت‌‌ها:

  • طراحی زیبا و نازک
  • قیمت نسبتا مناسب نسبت به عملکرد
  • مجهز بودن به قلم الکترونیکی
  • عملکرد خارق‌العاده و عمر بالای باتری

معایب:

  • روشنایی پایین صفحه نمایش
  • عملکرد ضعیف پردازنده گرافیکی
  • وزن نسبتا زیاد

لنوو تینک پد یوگا 16S چه برتری‌هایی در مقایسه با لنوو تینک پد یوگا 14S دارد؟

لنوو تینک پد یوگا 16S چه برتری‌هایی در مقایسه با لنوو تینک پد یوگا 14S دارد؟

شاید بتوان گفت که تنها تفاوت مهم بین این دو لپ تاپ لنوو، صفحه نمایش بزرگ‌تر مدل 16S است. در حالی که مدل 14S یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی دارد، لنوو تینک پد یوگا 16S مجهز به یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی است. به علاوه، این صفحه نمایش در مقایسه با مدل 14S، کمی روشن‌تر است. قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد یوگا 16S، اندکی از مدل 14S بیشتر است. هر دو این لپ تاپ‌ها، شباهت زیادی به سری پاویلیون لپ تاپ اچ پی دارند . قیمت هر دو آن‌ها از قیمت لپ تاپ اچ پی پاویلیون pavilion x360، نزدیک به ۱۰۰ دلار، بیشتر است.

خرید لپ تاپ‌های تینک پد یوگا 16S و تینک پد یوگا 14S از مقداد آی تی

با اینکه این لپ تاپ‌ها تازه وارد بازار شده‌اند، اما احتمالا می‌توانید آن‌ها را در تمامی فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مثل دیجی کالا، مقداد آی تی، ایمالز، ترب و ... پیدا کنید. در حال حاضر، فروشگاه مقداد آی تی، این لپ تاپ ها را با قیمت‌های مناسبی و با ضمانت معتبر، به فروش می‌رساند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27394
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید