امروز جمعه 26 مرداد 1403

Friday 16 August 2024

قیمت کارتن بسته بندی و بررسی کارخانه کارتن سازی تهران


1401/07/27
کد خبر : 28753
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

کارتن سازی از جمله مهم ترین خدمات صنعت چاپ و بسته بندی به شمار می رود که نقش بسیار مهمی در بسته بندی، انبار، تبلیغات و فروش دارد. اولین نکته ای که هنگام خرید محصولات توجه مشتری را جلب می کند بسته بندی محصول است. قیمت کارتن یکی از دلایلی است که این روش بسته بندی نقش مهمی در بسته بندی لوکس انواع محصولات غذایی، آرایشی، بهداشتی، الکتریکی و ... ایفا می کنند. یک بسته بندی خوب باید از کارتن با کیفیت و مستحکمی برخوردار باشد تا علاوه بر جذب مشتری بتواند محصول را به خوبی نگه داری کند. بخش مهمی از کارتن های استفاده شده در بسته بندی توسط کارخانه کارتن سازی تهران تامین می شود.


 کارخانه کارتن سازی

امروزه کارخانجات، کارگاه ها و مراکز کوچک بسیاری هستند که به تولید کارتن مشغول هستند. چرا که کارتن یکی از مهم ترین قسمت بسته بندی تمام محصولات اعم از آرایشی، بهداشتی، غذایی، دارویی، لوازم خانگی و... است. تمامی محصولات با داشتن یک بسته بندی مناسب علاوه بر ظاهری لوکس و مشتری پسند نسبت به ضربه در هنگام جا به جایی مقاوم خواهند شد. کارتن نقش مهمی در بسته بندی و ایمنی انواع محصولات دارد. امروزه شهر تهران به عنوان مرکز کارتن سازی کشور شناخته می شود چرا که کارخانه های زیادی با نام تجاری متفاوت در شهر تهران به تولید کارتن می پردازند. بزرگترین کارخانه کارتن سازی تهران کوشا کارتن است که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع کارتن فعالیت میکند. بنابراین درصد مهمی از کارتن های لازم برای بسته بندی، چاپ و تبلیغات توسط شهر تهران تامین می شود.

قیمت کارتن

عوامل بسیاری در قیمت کارتن تاثیر گذار هستند. برای اطلاع از قیمت کارتن در سال 1401 و استعلام قیمت میتوانید به سایت کارتن سازی kooshacarton.com مراجعه کنید. از جمله عوامل موثر بر قیمت کارتن بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • استحکام کارتن: به طور طبیعی کارتن هایی که دارای استحکام بیش تری هستند قیمت بالا تری نیز دارند و بر این اساس قیمت کارتن های ۷ لایه از کارتن های ۵ لایه بیش تر است و قیمت کارتن های ۳ لایه نیز از هر دوی این کارتن ها پایین تر است.
  • نوع چاپ و تعداد رنگ چاپ: بر این اساس قیمت چاپ سیلک، ماشین، استفاده از پوستر و ... با هم متفاوت است.
  • نوع کارتن: بر اساس این که کارتن از چه نوعی باشد قیمت متفاوت خواهد بود. کارتن ها دارای انواع مختلفی از جمله کارتن های دایکاتی، لمینتی، ساده، مقوایی و... هستند.
  • حجم سفارشات بسته بندی: بر اساس میران تقاضا و سفارشات قیمت انواع کارتن ها می تواند متفاوت باشد.

کارتن سازی تهران

کارتن هایی که در کارخانه کارتن سازی تهران تولید می شوند بر اساس نوع نیاز و تجهیزات موجود در کارخانه متفاوت هستند. امروزه انواع مختلفی از کارتن های ۳ لایه، ۵ لایه، ۷ لایه، کارتن های لمینتی و... بر اساس نوع نیاز مشتری توسط کارخانه کارتن سازی تهران تولید می شود. کارخانه کارتن سازی کوشا کارتن صبا دارای پیشرفته ترین تجهیزات است و انواع مختلفی از کارتن ها در این کارخانه تولید شده و به دست مشتری می رسند.


از جمله انواع کارتن هایی که در کارخانه کارتن سازی تهران تولید می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

کارتن تخم مرغی

یکی از پر مصرف ترین انواع کارتن ها در صنایع غذایی کارتن های تخم مرغ یا کارتن های تخم مرغی است. همان گونه که از اسم شان پیداست نقش این کارتن ها نگهداری و محافظت از تخم مرغ ها در هنگام حمل و نقل و جا به جایی است. کارتن های تخم مرغ به طور معمول از کارتن های سه لایه با استحکام مناسب ساخته شده اند. کارتن های تخم مرغ در انواع مختلف صادراتی و داخلی به صورت لمینتی، دایکاتی، چاپی و یا برای جعبه های فانتزی و مقوایی با قیمت مناسب تولید می شود. کارتن های تخم مرغی در مدل های مختلف و در تعداد ۱۸۰ تایی و ۳۶۰ تایی تولید و توسط کارخانه کارتن سازی تهران وارد بازار می شوند. کارتن تخم مرغ  از کاهش و افزایش فشار روی تخم مرغ و شکستن آن ها در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند. بنابراین بسته بندی تخم مرغ و استفاده از کارتن های تخم مرغی با حفظ سلامت تخم مرغ ها می تواند باعث حفظ و افزایش سرمایه تولید کننده شود.

کارتن میوه

منظور از کارتن میوه نوعی کارتن برای بسته بندی و حفاظت از میوه ها در هنگام نقل و انتقال جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب و ضربه به میوه ها است.

یکی از مزایای خرید میوه های بسته بندی دستیابی به کالایی با کیفیت و خوب است. از ‌کارتن های میوه جهت حمل و نگهداری میوه ها تا میدان بار استفاده می شود. از این کارتن ها برای نگهداری انواع مختلفی از میوه ها استفاده می شود. امروزه طیف متنوعی از کارتن های میوه با قیمت مناسب توسط کارخانه کارتن سازی تهران تولید می شود. کارتن سیب ، کارتن بادمجان، کارتن به، کارتن پرتقال از جمله محصولات کوشا کارتن است. برای خرید کارتن میوه به سایت kooshacarton.com مراجعه کنید.

کارتن های لمینتی

تحقیقات نشان داده است که بسته بندی زیبا و شکیل در کارتن های لمینتی تا ۷۰ درصد توانسته است سبب جلب مشتری به سمت محصول شود. کارتن های لمینتی با توجه به وزن کم و قابلیت باز یافت پذیری بالا به صرفه ترین انتخاب برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات مختلفی از جمله میوه ها هستند. بسته بندی مناسب باعث کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل محصولات خواهد شد. کارتن های لمینتی با داشتن وزن کم و استحکام بالا مناسب ترین و به صرفه ترین انتخاب برای حمل و نقل مواد مختلف هستند.مشاهده قیمت کارتن لمینتی در kooshacarton.com میسر است. لمینت در لغت به معنای چسباندن است. در واقع لمینت یکی از مهم ترین خدمات پس از چاپ است که نقش مهمی در نوع بسته بندی یک کارتن فانتزی دارد. نوع و کیفیت چسب لمینت تاثیر مهمی در استحکام و ماندگاری جعبه دارد‌. جالب است بدانید که امروزه در کارخانه های مختلف هیچ گونه محدودیتی برای چاپ و طراحی کارتن های لمینتی وجود ندارد.


کارتن های دایکاتی

منظور از دایکات فرآیند برش متریال های مختلف با استفاده از دستگاه و بدون دخالت قیچی است. شاید دلیل نام گذاری این کارتن ها این است که به وسیله دستگاه خاصی به نام دایکات برش داده می شوند. کارتن های دایکاتی دارای شکل عادی و مشخصی نیستند به همین دلیل یکی از مزایای این کارتن ها این است که شما می توانید کارتن مورد نظر خود را در هر شکل و ابعادی برش دهید. انواع مختلفی از این کارتن ها در شکل های مختلف برای نگه داری و حمل و نقل میوه های متفاوت به کار می رود. یکی از انواع کارتن های دایکاتی که همانند کارتن موز است کارتن دایکاتی تلسکوپی نام دارد. معمولا کارتن های دایکاتی سوراخ دار برای حمل و نقل انواع میوه در میدان تره بار مورد استفاده قرار می گیرند.

کارتن های پنج لایه

کارتن های پنج لایه به دلیل مقاومت خوبی که دارند در بسته بندی انواع محصولات از جمله میوه ها کاربرد فراوان دارند. کارتن های پنج لایه از دو لایه فلوت با سه لایه لاینر صاف تشکیل شده اند که  این لایه ها به صورت یکی در میان قرار گرفته اند. ضخامت لایه میانی یا همان لایه فلوت از دو لایه صاف بیش تر است. قیمت کارتن پنج لایه به نسبت کارتن های ۷ لایه کم تر است چرا که دارای ضخامت کم تری است و مواد کم تری در ساختار آن به کار رفته است. اما به طور کلی کارتن های سه لایه از مقاومت خوبی برخوردار هستند و می توانند محصول داخل آن ها را از خطراتی مانند سقوط، ضربه، شکستگی، نفوذ رطوبت و ... حفظ کنند‌ بنابراین کارتن های پنج لایه در صنعت بسته بندی انواع محصولات از جمله میوه ها بسیار حائز اهمیت هستند. این کارتن ها در حفظ سلامت میوه ها در هنگام جا به جایی و حمل و نقل از خطراتی مانند وارد شدن ضربه، زخم شدن میوه، له شدن میوه، ورود رطوبت و کپک زدن میوه و ... اهمیت دارند.

در پایان به شما توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بسته بندی و کارتن سازی و همچنین اطلاع از قیمت کارتن به سایت kooshacarton.com مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/28753
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید