امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فروش شیلنگ حرارتی و المنت شیشه ای و المنت حرارتی

1401/07/27
کد خبر : 27342
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 68 نفر

 این روزها با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولیدات بسیار گسترده در صنعت هستیم که تمام آن‌ها با برق کار می‌کنند. از آنجا که منابع انرژی الکتریکی با محدودیت مواجه هستند، تجهیزاتی که تولید می‌شوند حداقل میزان مصرف انرژی را دارند. در تبدیل انرژی الکتریکی به گرما نیز همین قاعده مطرح می‌شود و تجهیزات تولیدی مختلف با حداقل میزان مصرف برق بیشترین حرارت را تولید می‌کنند. صنایع حرارتی کریمی به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات حرارتی در راستای بهبود مصرف فعالیت می‌کند. از آنجا که صنایع تولیدی نقش بسیار مهمی در کنترل مصرف برق دارند، صنایع حرارتی کریمی با تولید المنت‌های حرارتی به صنایع مختلف کمک کرده که محصولات کم مصرف و پربازدهی تولید کنند.

المنت حرارتی

المنت یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع مختلف است که انرژی الکتریکی را به انرژی حرارتی و گرما تبدیل می‌کند. این تجهیز می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاه مقدار زیادی انرژی را به گرما تبدیل کند. المنت صنایع حرارتی کریمی به قدری پرکاربرد است که امروزه در اکثر تجهیزات و سیستم‌های مختلف که گرما تولید می‌کنند و به نوعی با حرارت سر و کار دارند، دیده می‌شود.  المنت حرارتی ساختار بسیار ساده‌ای دارد. این وسیله در کل یک عایق رسانای استوانه‌ای شکل است که دور تا دور آن با سیم فلزی پوشانده شده است. جنس استوانه عایق غالبا از سرامیک یا خاک نسوز و جنس سیم فلزی المنت نیز از نیکل کروم یا آهن است. بنابراین وقتی انرژی الکتریکی درون آن جریان می‌یابد، در برخورد با نارسانا با مقاومت رو به رو می‌شود. این  مقاومت به گرما تبدیل شده و در واقع عملکرد المنت حرارتی را ممکن می‌سازد.

مقاومت المنت حرارتی با توجه به نوع سیم متفاوت است. المنت‌های گرمایی بر اساس نوع سیم فلزی و مقاومتشان، جنس عایق، شکل ساختاری، توان حرارتی و نوع کاربرد به انواع مختلفی از قبیل المنت فشنگی، المنت کمربندی، المنت میله‌ای، المنت شیشه‌ای و غیره تقسیم بندی می‌شوند. نکته اینجا است که تمام این المنت‌ها با هدف استفاده از انرژی الکتریکی برای تولید حرارت و گرما مورد استفاده قرار می‌گیرند، به همین خاطر مقاومت گرمایی بالایی دارند و در برابر ضربه نیز مقاومند. صنایع حرارتی کریمی به عنوان تولیدکننده المنت انواع مختلف این تجهیز را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند. توجه به اصل کیفیت و استفاده از متریال‌های مرغوب در تولید المنت‌های گرمایی سبب تمایز این تولیدکننده نسبت به تولیدکنندگان دیگر شده است.

المنت شیشه‌ای

یکی از انواع پرکاربرد و جالب المنت حرارتی، المنت شیشه‌ای است. همان‌طور که از نام آن بر می‌آید بدنه این المنت از شیشه و از جنس‌های پیرکس و کوارتز می‌باشد.‌ شیشه‌های معمولی تحمل حرارت را ندارند و به سرعت می‌شکنند. در حالی است که نشکن بودن المنت شیشه‌ای مهم‌ترین ویژگی آن شناخته می‌شود. این المنت نیز دارای سرامیک نسوز است که به عنوان عایق حرارت عمل می‌کند. کاربردهای بسیار متنوعی برای این المنت تعریف شده است. المنت شیشه‌ای در صنایع گرمایش پلاستیک، صنایع کاغذ سازی برای خشک کردن کاغذ، در خم کاری لوله‌های پی وی سی، خشک کردن لاک، گرم کردن و گرم نگه داشتن غذا و موارد بسیار دیگر کاربرد دارد و در تجهیزاتی مانند اتو، سشوار، ماکروفر، آبگرمکن و غیره دیده می‌شود.

این نکته مهم را در نظر بگیرید که المنت شیشه‌ای در برابر ضربه و ارزش مقاومت چندانی ندارد. به همین خاطر باید هنگام مقاومت خرید آن به میزان قدرت المنت دقت کنید. صنایع حرارتی کریمی این تجهیز را با کیفیت عالی و تضمین شده تولید و عرضه می‌کند. هنگام خرید نیز مشاوره لازم جهت خرید درست را به شما ارائه می‌دهد.

شیلنگ حرارتی هات ملت

شیلنگ حرارتی یکی دیگر از محصولات صنایع حرارتی کریمی است. شیلنگ حرارتی ابزاری است که برای انتقال مایعات و گازها ضمن حفظ حرارت آن‌ها حین انتقال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیلنگ از چند لایه انعطاف‌پذیر تشکیل شده و مانع هدر رفت انرژی گرمایی سیالات حین انتقال آن‌ها می‌شود. این نوع شیلنگ مقاومت بسیار زیادی در برابر گرما و فشار دارد. جنس مغزی این ابزار نسوز بوده و انعطاف‌پذیری آن سبب شده تا ۵۰ بار فشار را تحمل کند. جنس رویه شیلنگ نیز از بافت استیل مقاوم است. به همین خاطر از طول عمر بالایی برخوردار است. این شیلنگ به جز در مواردی که هنگام انتقال حرارت مانع هدر رفت گرما می‌‌شود، در برخی موارد نیز حین انتقال مایعات در دمای زیر صفر از یخ زدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول انواع مختلفی دارد و کاربردهای متنوعی برای آن تعریف شده است.

نوع شیلنگ حرارتی در کاربردهای صنعتی با توجه به نوع سیال و دمای بحرانی آن مشخص می‌شود. این ابزار در کاربردهای مختلفی مانند: انتقال گریس، رزین، کربن دی اکسید، قیر، آب، روغن، وکس، ترکیبات ریخته گری، چسب، لاک و غیره به کار می‌رود‌. صنایع حرارتی کریمی به عنوان تولیدکننده شیلنگ حرارتی چسب گرم، جهت تضمین کیفیت این دسته از محصولات خود را با ضمانت نامه عرضه می‌کند.

صنایع حرارتی کریمی و مرکز تخصصی فروش محصولات حرارتی

المنت‌های حرارتی انواع مختلفی دارند و برای هر کدام نیز کاربردهای خاصی تعریف شده است. با توجه به این که انتخاب و خرید این محصولات حرارتی امری تخصصی است و انتخاب نادرست شما منجر به بروز خسارت‌های سنگین در صنعت و در سطوح محدودتر خرابی تجهیزات و لوازم برقی می‌شود، باید هنگام انتخاب این محصولات از یک مشاور متخصص کمک بگیرید و مرجعی را برای خرید انتخاب کنید که خدمات مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد. صنایع حرارتی کریمی با مدیریت محمد کریمی بیش از بیست سال سابقه فعالیت درخشان در عرصه مشاوره، ساخت و طراحی انواع المنت صنعتی و سایر تجهیزات حرارتی دارد.

صنایع حرارتی کریمی وارد کننده و توزیع کننده انواع المنت‌های صنعتی و ترموکوپل و شیلنگ‌های حرارتی در کشور است. این مجموعه در طی سال‌ها فعالیت رزومه قوی برای خود ساخته است. میزان بالای رضایت مشتریان از محصولات حرارتی  صنایع کریمی مهر تأییدی بر کیفیت محصولات آن است. شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین انواع المنت، شیلنگ حرارتی هات ملت و ترموکوپل را با نازل‌ترین قیمت در سایت صنایع کریمی تهیه کنید. جهت خرید بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت شوید و تمام محصولات موجود را در لیست موجودی سایت چک کنید.

http://elementkarimi.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27342
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید