امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فروشگاه باباسلمان عرضه کننده بهترین مایع دستشویی عمده و سایر شوینده های بهداشتی

1401/07/27
کد خبر : 27476
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 119 نفر

مایع دستشویی عمده را از کجا خریداری کنیم؟

این سوالی است که خیلی از خریداران می پرسند؛ اگر شما هم خریدار مایع دستشویی عمده هستید و چنین سوالی در ذهنتان شکل گرفته است، باید بگوییم یکی از بهترین فروشگاه های عمده فروشی که می توانید توسط آن مایع دستشویی عمده را در سریع ترین زمان تهیه نمایید؛ فروشگاه باباسلمان است.
در این مجموعه، گروه بسیاری از محصولات بهداشتی، سلولزی و یکبار مصرف برای فروش به نمایش گذاشته شده اند که با به همراه داشتن تنوع کافی، فرصت یک انتخاب دلخواه را به شما خواهند داد؛ انواع مایع دستشویی عمده که در این فروشگاه موجود بوده و می توانید آنها را انتخاب نمایید، عبارتند از:

1. مایع دستشویی رنگی

این محصول به مایع دستشویی معمول اشاره داشته که روزانه از آن استفاده می کنیم. این مایع که منجر به رعایت بهداشت فردی شده و آلودگی ها را از سطح پوست پاک می کند، همراه با رایحه و عطرهای خوشبو مانند رایحه سیب، لیمو، پرتقال و موز بوده و دست هایی خوش عطر را به هر فرد هدیه خواهد داد. همچنین محصول فوق در رنگ های مختلف مانند مایع دستشویی رنگی سبز، نارنجی، قرمز، زرد و مشابه آنها دیده شده و در ظروف مخصوص مایع دستشویی قرار خواهد گرفت.

2. مایع دستشویی کرمی

زمانی که مقدار کمی از این مایع را روی پوست دست خود می ریزید، متوجه بافت کرمی آن خواهید شد. مزیت عمده ای که این محصول نسبت به انواع دیگر مایع دارد، این است که منجر به افزایش لطافت پوست شده و زبری و خشکی را از روی پوست دور می سازد. این مایع در عین نرم کردن پوست، عطر خاصی را هم به آن خواهد بخشید.

3. مایع دستشویی فومی

دارای بافت یا ساختار فومی بوده و تنها مقدار اندکی از آن برای شستشوی کامل دست کافی خواهد بود؛ این محصول منجر به کف کنندگی زیاد شده و انواع آلودگی و میکروب ها را در صدم ثانیه نابود خواهد کرد.


 

خرید مایع دستشویی عمده


 

مایع ظرفشویی عمده را هم از فروشگاه باباسلمان بخواهید

فروشگاه باباسلمان که در گروه بهترین مراکز فروش محصولات شوینده قرار گرفته است، نه تنها اقدام به فروش مایع دستشویی عمده نموده؛ بلکه اقداماتی را هم در راستای عرضه و فروش مایع ظرفشویی عمده نیز انجام داده تا شما خریداران عزیز بتوانید انواع مواد شوینده مورد نیاز خود را از همینجا به صورت عمده و بدون کمترین دردسر سفارش دهید.
محصولاتی که تحت عنوان مایع ظرفشویی در این فروشگاه عرضه می گردند، دارای ظرفیت های 10 و 20 لیتری بوده و برای مصرف عمده، کاملاً مناسب خواهند بود.
همچنین این محصولات، عطر و رایحه خوبی را به خود اختصاص داده و با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارند، انواع لکه های سرسخت غذا روی ظروف پاک را خواهند کرد. حال در ادامه به مشخصات یک مایع ظرفشویی خوب اشاره خواهیم کرد تا اگر تصمیم به خرید مایع ظرفشویی عمده گرفتید، بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید:
•    یکی از مهمترین مشخصاتی که در یک مایع ظرفشویی خوب وجود دارد، غلظت بالاست، مایع غلیظ می تواند انواع چربی ها و لکه های به جا مانده از غذا روی ظروف را سریع تر پاک کند.
•    دارای پی اچ خنثی بوده و در نتیجه کمترین صدمات پوستی را در فرد ایجاد خواهد کرد.
•    از خاصیت کف کنندگی بالا برخوردار بوده و کف حاصل از این مایع، به خوبی از عهده پاکسازی ظروف بر می آید.
•    دارای عطر و رایحه ای خوش بوده و نه تنها این عطر را در ظروف به جا خواهد گذاشت، بلکه منجر به لذت بردن از شستشوی ظروف خواهد شد.

سفارش مایع دستشویی عمده و مایع ظرفشویی عمده به صورت اینترنتی

 

مایع لباسشویی عمده را هم می توانید از باباسلمان سفارش دهید

فروشگاه بزرگ باباسلمان علاوه بر فروش مایع دستشویی عمده و مایع ظرفشویی، فروش انواع مایع لباسشویی عمده را هم در حجم و اندازه های ده و بیست لیتری انجام داده و بنابراین می توانید نمونه ای از با کیفیت ترین محصولات را مشاهده کرده و سفارش دهید؛ در این فروشگاه، یک فرصت کافی برای بررسی محصولات را داشته و در هر زمان و از هر کجا که بخواهید، می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.
 همه این محصولات که از فرمولاسیون ویژه برخوردار می باشند، دارای قدرت پاک کنندگی بالایی بوده و لباس هایی تمیز، خوش عطر و بدون هیچگونه تغییر ظاهری و کیفی را تحویل افراد خواهند داد.
همچنین در مورد اسانس های موجود در این محصولات باید بگوییم که از دو اسانس لاوندر و لوکس برخوردار می باشند. اما در ادامه بپردازیم به انواع مایع لباسشویی که می توانید آنها را به لیست انتخابی خود اضافه نمایید:

• مایع لباسشویی برای لباس های رنگی

این مایع شوینده که دارای ساختار بهتری نسبت به پودر لباسشویی بوده و اثری از سفیدی بر روی آنها باقی نمی گذارد، مخصوص لباس های رنگی بوده و فقط این گروه از لباس ها باید توسط این مایع، شستشو داده شوند. محصول فوق نه تنها تمیزی و پاکیزگی 100 درصد را به لباس ها هدیه می بخشد، بلکه با به همراه داشتن ترکیبات نرم کننده، منجر به ایجاد یک نرمی محسوس البسه شده و لذا سازگاری این لباس ها با پوست را هم افزایش خواهد داد.

• مایع لباسشویی برای لباس های تیره

تنها لباس های تیره رنگ مانند لباس های مشکی، امکان شستشو با این مایع شوینده را داشته و توسط آن، هر نوع آلودگی و لکه به جا مانده از روی لباس های تیره، به خوبی پاک خواهد شد. این محصول انواع چربی های باقیمانده روی البسه را هم پاک کرده و از پاک کنندگی فوق العاده نیز برخوردار می باشد. در ضمن مایع تیره شوی منجر به معطر کردن لباس های مختلف شده و حس مطلوب ناشی از پوشیدن این لباس ها را دو چندان خواهد کرد.

• مایع لباسشویی برای لباس های سفید

این محصول علاوه بر اینکه ردی از کثیفی ها روی لباس باقی نمی گذارد، بلکه از رنگی و کدر شدن لباس ها نیز به خوبی جلوگیری نموده و حتی آثاری از دوده یا لکه های عمیق که روی لباس هویدا گشته اند را به خوبی محو خواهد کرد. همچنین مایع فوق به خانم ها کمک خواهد کرد تا لباس های روشن و سفید خود را از سایر لباس ها به خوبی تفکیک نموده و دیگر نگران رنگی و خراب شدن لباس های خود نباشند.


 

تهیه مایع دستشویی عمده و مایع لباسشویی عمده در سریع ترین زمان



 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27476
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید