امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فروشگاه اینترنتی هفت رژ، لوازم آرایشی و بهداشتی، همراه زیبایی شما

1401/07/27
کد خبر : 27469
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 132 نفر
فروشگاه اینترنتی هفت رژ، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید. فروشگاه هفت رژ ، شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت، آرایش ابرو، آرایش لب ، آرایش ناخن و ابزارهای آرایشی است.

فروشگاه لوازم آرایشی هفت رژ

محصولات فروشگاه شامل موارد زیر می باشد:

لوازم آرایشی برای آرایش صورت شامل کرم پودر ، پنکیک ، رژگونه و...

آرایش چشم و ابرو شامل ریمل ، خط چشم ، سایه چشم و...

آرایش لب شامل انواع رژ لب ، بالم لب و...

آرایش ناخن شامل انواع لاک ناخن ، پد لاک پاک کن و...

انواع عطر و ادکلن شامل پرفروش ترین ادکلن های مردانه و زنانه ، انواع اسپری و مام ضد تعریق ، انواع بادی اسپلش ها و...

 

پرفروشترین و بهترین محصولات آرایشی در فروشگاه هفت رژ

کرم پودر پمپی نوت اصل مات کننده قوی سری Mattifying Extereme Wear  

‫کرم پودر‌ پمپی مات‌ کننده قدرتمند نوت بافتی نرم و ابریشمی داراست و خیلی خوب روی پوست صورت پخش‌ گشته و فوری جذب‌ آن خواهد شد . این کرم پودر‌ دارای SPF15 و پوشانندگی بسیار بالایی است و در نگهداری از پوست صورت در مقابل نور‌ آفتاب اثرگذار خواهد بود . کرم پودر‌ نوت دربردارنده ویتامین‌های AوB وE و F ، اسپیره و روغن‌ سدر‌ می باشد و به نرمی‌ و طراوت پوست صورت یاری کرده و با کنترل‌ چربی پوست صورت از تشکیل جوش‌ روی آن ممانعت می نماید . این کالا ماندگاری زیادی خواهد داشت و جلوه‌ای مات‌ و قشنگ به پوست صورت می‌بخشد و به طراوت و شادابی پوست صورت یاری می نماید . 

پنکیک کالیستا سری Smooth

پنکیک کالیستا سری Smooth با بافتی سبک و مخملی و پوشش عالی و مطلوب، ظاهری زیبا به شما می دهد. این کالا با فرمول ساخت بسیار ویژه از خشکی و آلرژی پوست صورت ممانعت کرده و دارای ماندگاری بالا و شش بازه رنگی کاربردی می باشد که گزینش و بکارگیری از آن را برای شما راحت می کند.

قیمت خرید پنکیک فشرده کالیستا هفت رژ

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner یک کالا کیفیت خوب دربردارنده ویتامین E و ضد آب میباشد که برس آن به‌ شکل ماژیکی طراحی و ایجاد شد‌ه‌است. چشم یکی‌از اعضای اساسی صورت به حساب می آید که آرایش و پیرایش آن دیده‌های نافذ و گیرایی را نشان خواهد داد. این خط چشم خطی یک پارچه، صاف و تماماً مشکی را روی پوست پلک شما ساخت و ساز می کند که بسیار با دوام و به یادماندنی میباشد و به سرعت خشک میشود. حجم خط چشم ماژیکی مای سبک Dip Liner ۴٫۵ml میباشد. کمپانی مای جزو برندهای ایرانی میباشد که با اعتنا به کیفیت و ارزش توانسته منزلت ویژه‌ای پیدا نماید.

ریمل حجم دهنده بورژوا clubbing ultra black

در ریمل حجم دهنده بورژوا clubbing نیز همچون خط دیده بورژوا clubbing از پیگمنت های معدنی سیاه استفاده شده تا دوام ان را بیش تر نماید. برس ریمل بورژوا دو طرفه میباشد و دارنده حجم زیادی مو های انعطاف پذیر میباشد که یک کاور فوق العاده برای مژه هایتان ساخت‌و‌ساز می کند سوای این که مژه ها به هم بچسبند. این ریمل فوق العاده وسعت دهنده و بلند کننده میباشد و یک گزینش عالی برای ضیافت ها و مناسبت های خاص میباشد. به علاوه این ریمل از مجموعه تولیدات بورژوا، ۱۰۰٪ ضد اشک و ضد تعریق میباشد. این ریمل در مجله اینترنتی The Sun تحت عنوان ریملی که ماندگاری بالایی داراست معرفی شد‌ه‌است؛ همینطور در وبسایت Cosmopolitan جزو ۱۰ ریمل اولی میباشد که روی چشم تست گردیده و با عکس نمایش داده شده است.

پرایمر مات‌ کننده پوست‌ لورآل INFALLIBLE

همانگونه که از اسمش آشکار است برای مات‌کردن‌ پوست‌ و تولید پوششی نرم ، مخملی و یکدست برای پیش از آرایش نمودن بکارگیری می گردد . لازم است گفته شود که این محصول منفذهای باز پوست را پوشانده و بی‌رنگ‌ می‌ نماید .

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt شماره L85

رژ لب مایع مات کالیستا سبک Stain Matt، دارنده بافتی مات و سبک است. این رژ لب جلوه ای مخملی به لب ها میدهد و دارنده ماندگاری زیاد میباشد. اپلیکاتور این رژ لب به صورت یکنواخت رژ را روی لب ها پخش می نماید.

بادی اسپلش زنانه مای

بادی اسپلش در بین خوشبو کنندههای تن طرفداران ویژه خود‌ را علی‌الخصوص در بین زن ها دارد . عطری ملایم با ماندگاری عالی به همراه بها مناسب‌ آن‌ها در مقابل عطر‌ و ادکلن‌ها یکی از عوامل تاثیرگذار حقیقی این مساله خواهد بود . مورد دیگر این که بادی اسپلش‌ها بر عکس اسپریها به تن آبرسانی کرده و حس بسیار خوبی را روی پوست‌ شما خلق می‌کنند . هر بادی اسپلشی بو منحصر‌ به فرد‌ خود‌ را خواهد داشت . برای گزینش یک بادی اسپلش خوب مانند‌ بادی اسپلش زنانه مای بایستی به صدمه نزدن آن به پوست‌ و ماندگاری ۲۴ ساعته حقیقی آن دقت نمائید .

سایه چشم نوت مدل Professional Palette شماره ۱۰۴

هارمونی متناسب رنگهای این پالت سایه چشم به همراه ۲ برس ماهرانه ، ویژه کسانی خواهد بود که خودآرایی حرفه ای و جامع می خواهند . وجود ویتامین E در فرمولاسیون ‫این سایه چشم از لایه لطیف پلک در برابر صدمه رادیکال‌های‌ آزاد‌ پیرامون حفاظت می کند . بافت این سایه سبک‌ و ابریشمی می باشد و به سادگی بر روی پوست‌ می نشیند مورد دیگر این که بر روی لایه پلک پخش‌ نمی شود . این کالا حتی سزاوار اشخاص با چشمان حساس‌ هم خواهد بود .

ريمل حجم دهنده اسنس اصل مدل اکستریم کریزی والیوم

ريمل حجم دهنده اسنس اصل مدل اکستریم کریزی والیوم با قیمتی مطلوب و ظاهری به طور کامل دخترانه به بازار عرضه گردیده است. این ریمل دارنده برسی بزرگ، دربردارنده موهای ریز و درشت میباشد و طوری طراحی گردیده که به راحتی همه مژه ها را پوشش می‌دهد. ریمل حجم دهنده اسنس، به روش باورنکردنی مژه ها را تا چندین برابر بلند، پرپشت و حجیم می نماید. بافت بسیار سبک این ریمل سبب ساز می‌شود که به سرعت خشک گردیده و بازدارنده از حس سنگینی بر روی مژه ها می گردد.

کرم پودر BB کالیستا بیوتی

بی بی کرم برند کالیستا دارای ماندگاری بالا و تا 24 ساعت می باشد و در مقابل عرق کردن صورت و رطوبت مقاومت دارد و بسیار سبک می باشد و افزون بر مزایای گفته شده کرم پودر کالیستا از مواد ارگانیک و گیاهی تولید شده است.

پنکیک فشرده نوت سری luminous silk

پنکیک فشرده نوت سری luminous silk : برند نوت Note دیگر برند خوب ساخت کشور ترکیه‌ است. اکثر محصولات آرایشی تولیدشده توسط این برند ، حاوی مواد مقوی برای پوست و فاقد پارابن و مواد آسیب‌زا به سلامت پوست است. امروزه پنکیک‌های نوت از بهترین پنکیک های موجود در بازار به حساب می‌آید. پنکیک فشرده نوت فاقد پارابن است و رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند. انتخاب مناسبی برای کسانی است که پوست‌های حساس دارند ، ضمنا ماندگاری این محصول بالای ۱۰ ساعت است.

قیمت پنکیک فشرده نوت | هفت رژ

مداد چشم گلدن رز مدل DREAM

خط چشم و مداد چشم از وسایل بسیار کاربردی در آرایش و پیرایش میباشد البته شاید اشخاص تازه کار با خط چشم حس راحتی نداشته باشند و نتوانند سود مناسب را از آن بگیرند. اما مداد چشم DREAM از مارک ترکیه ای گلدن رز کشیدن خطوطی صاف و یک پارچه را برای همگان امکان‌پذیر نموده است. که به جهت داشتن خطوط ایجاد بهداشتی و فرمولاسیون امروزی،فارغ از ساخت‌و‌ساز هیچ‌گونه حساسیت می تواند زیبایی چشمان شما‌را چند برابر نماید. این مداد چشم از غلظت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار‌است لذا در حین روز نگرانی بابت پاک یا این که کم‌رنگ شدن آن ندارید. همینطور به جهت مقاومت بالای این فرآورده به‌راحتی پایین چشم‌ها پخش نمی شود یا این که به‌اصطلاح نمی‌ریزد؛ و با به کارگیری از آن از آرایش و پیرایش دیده‌هایتان لذت خواهید برد.

رژلب مات بورژوا Edition Velvet

معمولاً نکته مهم و اساسی برای رژلب های مات با ماندگاری خوب راحتی آن میباشد یعنی هنگامی رژ می زنید، حس سنگینی روی لبتان نداشته باشید. رژ لب بورژوا Edition velvet جزو مشهور ترین تولیدات بورژوا میباشد که به راحتی روی لب سر میخورد و به محض این که خشک گردد پیگمنت های آن دیگر تکان نمی‌خورد. بافت مخملی آن به خوبی روی لب می نشیند و بسیار سبک میباشد انگار که به هیچ عنوان چیزی روی لبتان وجود ندارد.

لاک ناخن داتمه

لاک ناخن داتمه با غلظت بسیار بالایی که دارد با یک بار برس کشیدن‌ سبب پوشانندگی جامع سطح ناخن خواهد بود . از دیگر خصوصیت های خوب این مارک برس متوسط آن برازنده با سطح ناخن می باشد . رنگ بندی ویژه و منحصر‌ بفرد ، ماندگاری زیاد و حفظ‌ درخشندگی و وضعیت کیفی رنگ لاک‌ روی ناخن در چندین‌ روز‌ پی در پی از نکات سزاوار توجه لاک‌های‌ داتمه می باشد . خشک گردیدن فوری نکته بااهمیت دیگر خواهد بود که موعد خرید لاک‌ ناخن بایستی به‌آن دقت شود . کفایت می کند یه بار برس لاک‌ ناخن داتمه را روی ناخن بکشید و کمتر‌از‌چند دقیقه شاهد‌ خشک گردیدن فوری و پوشانندگی کامل و جلوه خیلی قشنگ آن روی سطح‌ ناخن خویش باشید .

کرم پودر‌ کالیستا مدل‌ Long Lasting And Matt

اگر برای کارهای یومیه و رایج خویش در پی یک کرم پودر‌ سبک‌ هستید که در نهایت روز‌ احساس‌ خستگی‌ به پوستتان ندهد کرم پودر‌ لانگ لستینگ کالیستا می‌تواند گزینش کاملی باشد‌ . این کرم پودر‌ برای انواع‌ پوست‌‌ها‌ امکان بکارگیری دارد . بافت خیلی سبک‌ و مخملی‌ داراست و روی پوست صورت تماماً مات‌ می باشد . پوشش‌ متوسط‌ و رایج خواهد داشت ولی استمرار آن روی پوست‌ به نسبت‌ طولانی‌ خواهد بود . هرچند الزاماً باید بدانید این کرم پودر‌ SPF ندارد‌ پس بکارگیری از ضد آفتاب‌ را زیر‌ آن از خاطر نبرید . این کرم پودر‌ شش رنگ داراست که رنگ‌های آن را قادر خواهید بود در سایت مشاهده‌ نمایید و متناسب‌ با رنگ پوست‌ خودتان یکی را گزینش کنید‌ . بی‌تردید چنانچه پوست‌ چربی دارید خیلی خوب خواهد شد رنگ خود‌ را از میان کرم پودر‌های‌ استاندارد کامفورت کالیستا گلچین نمائید .

خط چشم گلدن رز مدل Perfect Lashes

خط چشم گلدن رز مدل precision eyeliner همان طور که قبلا هم گفتیم، خط چشم یک کدام از لوازم آرایش هایی میباشد که تاثیر متعددی در زیبایی چشمان شما دارااست. خط چشم گلدن رز یکی‌از محصولاتی میباشد که علاوه بر خوشگل کردن چشم‌ها به سلامت آن ها هم دقت می‌نماید. خط چشم‌های گلدن رز برای چشمان حساس مطلوب بوده و هیچ گونه حساسیتی روی چشمان شما تولید نمی‌نماید. خط چشم گلدن رز محصول کشور ترکیه میباشد و دارنده بافتی بسیار سبک است که برای به کارگیری روزمره بسیار ایده آل خواهد بود.

کانسیلر اسنس مدل Stay All Day

کانسیلر اسنس سری «Stay All Day» برند آلمانی «اسنس» (Essence) حدود ۷ میلی‌لیتر حجم داراست که تا مدتی نه‌چندان کوتاه قابل‌استعمال میباشد. اسنس برای گونه های پوست‌های چرب، خشک و ساده قابلیت و امکان‌به کار گیری دارااست. مبنا‌ی رنگ کانسیلر اسنس بسیار روشن و نسبتا استخوانی میباشد و برای یک پارچه‌کردن نقاط تیره و پر‌نور پوست صورت و به‌خصوص تیرگی دورچشم‌ها و رد و لک جوش و آکنه و کبودی کاربرد داراست. Stay All Day ماندگاری بالایی دارااست که حدوداً تا ۱۶ ساعت ثابت میماند. بافت قابل انعطاف و سبک کانسیلر اسنس شم سنگینی و خستگی بر روی پوست به‌وجود نمی‌آورد. کانسیلر اسنس استفاده‌ی آسانی دارااست و دارنده شماره‌ی تایید صلاحیت بهداشت از سازمان غذا و دارو میباشد. کانسیلر نسبت به کرم‌پودر از فشردگی بیشتری برخوردار‌است و وضعیت گریمی دارااست تا بتواند بهتر عیوب و نواقص رخ را پوشش‌دهی نماید و به‌عامل سنگین‌تربودن بافتش نباید برای تمام صورت مصرف شود چون ممکن میباشد پوست حساس و ظریف صورت آسیب ببیند.

 

جهت مشاهده لیست کامل محصولات و تخفیف های فعال تا 40 درصد از سایت دیدن نمایید

www.7ROZH.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27469
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید