امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

فال روز یکشنبه 10 بهمن 1400

1401/07/27
کد خبر : 23046
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 91 نفر

● متولد فروردین (بره):

نسبت به روزهای قبل، خوشحال تر هستید. مشکلات مالی و کاری که داشتید، تا حدودی حل شده و ذهن شما آرامش بیشتری را احساس می کند. بهتر است که این روز را به خود و شریک زندگی تان استراحت دهید و برای یک گشت و گذار لذت بخش، به بیرون از خانه بروید. بین شما و یکی از دوستان تان شکراب شده است. دلیل آن هم این است که شما محدودیت ها را نادیده گرفتید و به حریم خصوصی هم تجاوز کردید. یادتان باشد که هر چقدر هم که با طرف مقابل تان صمیمی باشید، باز هم نباید پایتان را فراتر از آنچه باید، بگذارید. تکلیف مسئله ای مالی که از مدت ها قبل فکرتان را نگران کرده روشن و مسئله حل خواهد شد. دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا کرده، او سعی می کند تا شما را هم درگیر سازد به کسی اعتماد نکنید و تا می توانید خودتان را از این مسئله دور نگه دارید، رودرواسی را کنار بگذارید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز پرده هایی که جلوی خودتان کشیده اید کنار خواهند رفت و آن چه در مورد خودتان مخفی کرده بودید در محل کار و در میان دوستانتان برای بقیه مشخص خواهد شد. انتظار که نداشتید تا ابد همه چیز مخفی بماند؟ امروز فیلم ها و رمان های عاشقانه جذابیتی بیش از همیشه برای شما پیدا کرده اند. شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی در وضعیتی قرار گرفته اید که اگر در یک رابطه عاشقانه باشید این رابطه حالا دیگر یا باید جلوتر رفته و جدی شود و یا برای همیشه پایان پیدا کند. راستگویی خوب است اما در مورد مسئله ای که پیش آمده تا از شما سوالی پرسیده نشده حرفی نزنید. در مورد نیتتان همچنان نیاز به جستجو و تحقیق دارید. در رابطه عاطفی تان با طرف مقابل به توافق های رضایت بخشی خواهید رسید. گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید کرد.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

 اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی نظر شما را به خود جلب می کند. فقط حواس تان باشد که قبل از نزدیک شدن به او خوب در موردش تحقیق کنید. برای کاری که آغاز کرده اید، اراده کافی ندارید. شاید بد نباشد که در این راه یک شریکی برای خود پیدا کنید تا انگیزه تان دو برابر شود. اگر شک و تردیدتان را در مورد ایده هایی که در سر دارید، برطرف کنید، می توانید هر چه سریع تر به اهداف تان برسید. اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت این روزهای شماست. برای یک زخم کهنه دنبال مسکن های موقت نباشید، مسئله را باید از ریشه حل کنید. از شنیدن خبری اشک شوق می ریزید. بعد از چند سال تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن است، حالا شما فرصت کافی برای شروع کردن کار یا حرفه ای که از مدت ها پیش در فکرتان بوده دارید، از این فرصت استفاده کنید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

از همان صبح که چشمان تان را باز می کنید، عشق را در فضای اطراف تان احساس خواهید کرد. بنابراین بهتر است که امروز تنها نباشید و با افرادی که دوست شان دارید، زمان بگذرانید. در مورد رابطه عاطفی تان احساس ناامنی می کنید، در این مورد با شریک زندگی تان صحبت کنید و بار دیگر وظایفی که هر کدامتان دارید را مرور کنید. اگر در محیط کار یا اجتماع، از دیگران آزرده خاطر شده اید، به دل نگیرید. رفتار زشت دیگران هیچوقت از ارزش شما نمی کاهد. پس با اعتماد به نفس بالا، همان کاری که فکر می کنید درست است را انجام دهید. وقت بیشتری را با دوستان بگذرانید. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید بهتر است کمی صبر کنید. اگر مجرد هستید این روزها بهتر است آخرین نگرانی تان در رابطه با عشق و عاشقی باشد. اگر در رابطه ای عاطفی هستید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. مسافری عزیز در راه دارید.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز یک میهمان ناخوانده خواهید داشت، بنابراین خودتان را آماده کنید. نگران کارهای عقب افتاده تان نباشید، فردا هم روز خداست. با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، شما شور و شوق کافی برای انجام هر کاری را دارید، پس به دنبال کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید بروید. افراد زیادی در اطرافتان هستند که می توانند به شما کمک کنند، غرور را کنار بگذارید و از آنها بخواهید در این راه یاری تان کنند. تولد یکی از عزیزترین های زندگی تان نزدیک است، به دیدارش بروید و با هدیه ای او را سورپرایز کنید. فکری که به ذهنتان رسیده یا چیزی که می خواهید با سماجت تمام به دست خواهید آورد. از دیدن شخصی بسیار خوشحال خواهید شد. گرهی سخت خود به خود باز می شود طوری که باورتان نمی شود. خرید کوچکی برای خودتان یا شخصی عزیز خواهید کرد انجام یک کار خیر ختم به اتفاق خوبی برای شما می شود.

● متولدین شهریور (سنبله):

 کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما به دلیل این که اطراف تان شلوغ است، تمرکز لازم را ندارید. بهتر است از کارهای مهمی که نیاز به دقت بالایی دارند، خودداری کنید و به دنبال کارهای ساده تر باشید. اگر به فکر این هستید که نظر فردی را به خود جلب کنید، در این کار آرام و آهسته قدم بگذارید. عجله می تواند تمام برنامه هایتان را نقش بر آب کند. امروز زمان خوبی است تا رازی را که در دل دارید، با صدای بلند فریاد بزنید. گاهی جسارت است که موجب موفقیت شما می شود، نه احتیاط. در مورد مسئله ای امیدتان ناامید می شود، کمی صبور تر باشید. دیدن عکسی خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. در مورد یک پیشنهاد کاری بر سر دوراهی قرار می گیرد. شنیدن خبری بسیار متعجبتان می کند، دست پاچه نشوید و عکس العملی نشان ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

● متولدین مهر (ترازو):

امروز همه چیز برایتان به خوبی پیش خواهد رفت بنابراین استرس تان را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت جلو روید. اگر تاکنون شرایط تان ثبات لازم را نداشته، از امروز به بعد همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. تنها برای تشویق و تمجیدهای مردم، کاری را انجام ندهید، مهم تر از هر کسی خود شما هستید. پس نظرات خود را در اولویت بگذارید. در انتهای روز، پس از مدت ها، یک نفس راحتی خواهید کشید. شخصی در اطرافتان بسیار مرموز و محافظه کار است، بهتر است با او بسیار با احتیاط رفتار کنید و از برنامه های آینده تان با او صحبت نکنید. شما اهداف و خواسته واقعی او را نمی دانید. در مورد یک مسئله کاری احساس غرور می کنید اما اگر نتوانید در مورد تصمیمتان مصمم باشید به مشکل بر خواهید خورد.

● متولدین آبان (عقرب): 

 شما آنقدر تمرکزتان را بر یک کار گذاشته که از کارهای دیگر غافل شده اید. بد نیست کمی به خودتان استراحت دهید و از دنیای اطرافتان نیز باخبر شوید. آدمهای زیادی هستند که به محبت شما نیاز دارند، آنها را نیز از خودتان نرنجانید و برایشان وقت بگذارید. امروز در هر مکالمه ای پیروز خواهید شد، به شرط آنکه به غیر از صحبت کردن، خوب گوش کنید. اگر طرف مقابل تان احساس کند که شما به او اهمیت می دهید، نظرات شما را نیز با روی بازتری خواهید پذیرفت. این روزها در رابطه عاطفی تان دچار احساسی چندگانه شده اید، بهتر است تکلیف این احساس را هرچه زودتر روشن کنید. در مورد یک مسئله ی کاری همه تخم مرغ ها را در یک شانه نچینید. در مورد مسئله ای بیش از حد کنجکاوی و پرس و جو نکنید به دردسر میافتید، این مسئله به شما مربوط نیست.

● متولدین آذر (کمان):

امروز تصمیم دارید که بیشتر وقت تان را در تنهایی بگذرانید و روی کارهای عقب افتاده تان متمرکز شوید. اگر به دنبال پیشرفت هستید، سعی کنید که قدرت خلاقیت تان را بالا ببرید و کاری کنید که متفاوت از دیگران به چشم آیید. اگر امروز به سر قرار می روید، سعی کنید که به موقع حاضر شوید، در غیر این صورت تاثیر منفی از خود در نظر دیگران بر جای خواهید گذاشت. دوستی در انتظار زنگ شماست، بهتر است که او را بیش از این منتظر نگذارید. برای شروع کاری دائم امروز و فردا می کنید، تصمیمی جدی بگیرید و شروع کنید و بهانه نیاورید زمان را از دست می دهید. رفتار شخصی شما را وادار به فکر می کند. یک معامله آن طور که توقع دارید پیش نمی رود کمی صبر کنید. اوضاع از آنچه که فکر می کنید بهتر خواهد شد.

● متولدین دی (بز):

امروز غرق عشق هستید. خانواده، دوستان و حتی عشق زندگی تان به سمت شما می آیند و بیش از همیشه به شما محبت می کنند. خوبی آنها را بی پاسخ نگذارید و این حال خوب را با آنها جشن بگیرید. زمان خوبی برای شرکت کردن در فعالیت های گروهی است. ثبت نام در باشگاه، شب شعر یا هر آنچه خستگی را از تن شما به در می کند، می تواند یکی از کارهای مثبت امروزتان باشد. به زودی پولی که مدت ها انتظارش را می کشیدید، به دست تان می رسد. با گفتن یک حرف در جمعی نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم ناراحتی ایجاد خواهید کرد. در مورد یک گره مالی نگرانی نداشته باشید و بیشتر تمرکزتان روی کار و فعالیت های اخیرتان باشد. امکان دوری موقت به خاطر یک سفر کاری وجود دارد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که غافلگیرتان می کند.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

شما مدت هاست که به انتظار فرا رسیدن شرایط ایده آل تان نشسته اید که امروز نشانه هایی از آن را مشاهده خواهید کرد. این موضوع هم می تواند در مورد شرایط کاری باشد، هم در مورد روابط عاطفی تان. اگر در انتظار عشق زندگی تان بوده اید، یکی از همکاران یا دوستان قدیمی تان، که تاکنون به عنوان یک دوست معمولی با او در ارتباط بوده اید، جور دیگری به چشم تان می آید. فقط یادتان باشد که فرصت های طلایی زندگی تان را تنها از روی ترس از دست ندهید. بیشتر به ورزش های سبک بپردازید و سلامتتان را جدی بگیرید. یک کار نیمه تمام دارید که فکرش کلافه تان کرده، برایش وقت بگذارید و آن را تمام کنید. برای گرفتن یک جواب عجله دارید و دلتان می خواهد زمین و زمان را به هم بدوزید، مراقب باشید رفتاری نشان ندهید که اطرافیان را هم کلافه کنید.

● متولدین اسفند (ماهی):

خودتان را به دست موج ها بسپارید و با آنها هم سو شوید. شما برای رسیدن به ساحل آرامش تلاش های زیادی کرده اید، حال زمان آن است که به تقدیر اعتماد کنید و باقی راه را به او بسپارید. گروهی از دوستان تان قصد سفر دارند، برای آرامش ذهن تان بد نیست با آنها همسفر شوید. اگر فردی شما را نقد منفی کرد طوری که غرورتان را زیر سوال برد، سعی کنید خودتان را کنترل کنید و به جای عصبانیت، با لحنی آرام از خودتان دفاع کنید. مطمئنا سوتفاهمی بیش نبوده است. در برابر شخصی که بسیار عصبانی تان کرده سکوت کرده و خودخوری می کنید، سر خودتان را مشغول کنید حالا زمان پاسخگویی نیست وقتش که برسد آنچه لازم است خواهید گفت. وارد شدن در یک معامله نگرانتان کرده. یک جابجایی خواهید داشت از تغییر نترسید. خبری می شنوید آن را به فال نیک بگیرید.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/23046
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید