امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فال روز چهارشنبه 3 شهریور 1400

1401/07/27
کد خبر : 22888
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 57 نفر

● متولد فروردین (بره):

امروز اگر می خواهید موفق باشید باید اهدافتان را به طور مشخص روی کاغذ بنویسید. چشمتان را از روی هدفتان برندارید، اما باید همزمان طی چند هفته آینده مرتبا برنامه هایتان را تحت نظر داشته باشید و مدام مورد بازرسی مجدد قرار دهید. امروز هر چقدر بتوانید کارهای بیشتری را به انجام برسانید در روزهای آینده راحت تر خواهید بود. پس از اتمام کارهای روزانه کی دو ساعت در منزل استراحت کنید تا انرژی بگیرید و پس از آن همراه با کسانی که دوست دارید از خانه بیرون بزنید و تفریح کنید. چه کسی گفته که تفریح و خوش گذرانی مخصوص آخر هفته هاست، گاهی این برنامه های ناگهانی انرژی فوق العاده ای برای ادامه هفته به شما خواهند بخشید. این همه خودخوری نکنید و خودتان را عذاب ندهید. در موقعیت پیش آمده هر کس دیگری هم اگر جای شما بود همان کاری را می کرد که شما کردید. شک نکنید با ایمان و امیدی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید، این گران ترین دارائی تان است.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

آیا نگران وضعیت فعلی یکی از دوستان خود هستید که دور از شما زندگی می کند؟ آیا فکر می کنید که او دارد با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند؟ چرا با او تماس نمی گیرید؟ به احتمال زیاد احساس شما بیهوده نیست و این دوستتان با مشکلی مواجه شده است، اما این مشکل آنقدرهایی که شما فکر می کنید هم بزرگ نیست و خیلی زود حل خواهد شد. همین که شما با او ابراز همدردی کنید در بهتر شدن حالش نقش بزرگی را ایفا خواهید کرد. به حرف هایی که بعضی ها در مورد یکی از عزیزانتان می زنند اهمیت ندهید و حمایت خودتان را از او دریغ نکنید. او در حال حاضر به حضور شما در کنار خود نیاز دارد. سفری راه دور پیش می آِد. قدر لحظات زندگی تان را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیاء گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید. دست به کاری زده اید که نتیجه اش شگفت زده تان می کند. هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند. شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

آیا بازار در نوسان است و شما نگران وضعیت سرمایه گذاری هایتان هستید؟ خونسردی خود را حفظ کنید. این وضعیت موقتی است و حتی اگر ارزش دارایی هایتان به میزان بی سابقه ای کاهش پیدا کند هم خیلی زود همه چیز به حالت قبلی خود باز خواهد گشت و حتی ارزش دارایی هایتان بیشتر از قبل هم خواهد شد. با این همه امروز اصلا روز خوبی برای سرمایه گذاری های جدید نیست. شما دارید خودتان را خیلی سرسختانه مورد انتقاد و سرزنش قرار می دهید و این کار اصلا درست نیست، پس در خلوت خودتان برای خود محاکمه برگزار نکنید. در حال حاضر دیگران قضاوت درست تری می توانند در مورد شما داشته باشند و بیش از اندازه به شما سخت نمی گیرند. به حرف های شخصی که برایتان بسیار مهم است خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید او کاملا بینید تا حالش را درک کنید. در مورد مسئله ای کاری برای حرفتان احترام قائل شوید و روی قولتان بایستید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پایش را از گلیمش درازتر و برایتان تعیین تکلیف کند.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

امروز شخصی که دوستش دارید در محل کار خود و با همکارانش با برخی چالش های جزئی مواجه شده است. این مشکل تا فردا حل خواهد شد، اما تلاش های شما برای آرامش بخشیدن به این شخص بی فایده خواهند بود و همین موضوع باعث می شود که به دلیل درگیری های ذهنی سکوت اختیار کند و زیاد با شما صحبت نکند. زیاد به او اصرار نکنید که در مورد مشکلاتش با شما صحبت کند، فقط به او بگویید که اگر به شما نیاز داشته باشد در کنارش خواهید بود. شاید امروز کارها به سرعتی که می خواهید پیش نروند، اما روز خوبی برای بررسی موقعیت های آینده است و ذهنتان خیلی منطقی و عمل گرایانه می تواند این موقعیت ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. از نیروی جوانی تان استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش برنمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید، زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله عاطفی تان با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیت خیر از در آشتی وارد شوید و با او صحبت کنید.

● متولدین مرداد (شیر):

با وجود این که اوضاع در محیط اطرافتان کمی به ثبات رسیده است شما هنوز در درون خود با چالش ها و تنش های بسیاری رو در رو هستید. شما سعی دارید امروز کمی به آرامش دست پیدا کنید، ولی در واقع هر تلاشی برای این کار تنها نادیده گرفتن حقیقت و فرو کردن سرتان زیر برف خواهد بود و این چالش ها همچنان ادامه دارند. سکوت کردن شما در مقابل مسائل موجود به دیگران این اجازه را خواهد داد که از این سکوت شما همان چیزی را برداشت کنند که خودشان دلشان می خواهد. پس اگر موقعیتی پیش آمد مشکلات و مسائلی که دارید را با طرف مقابلتان مورد بحث قرار دهید و سعی کنید راه حلی برای آنها بیابید. با دلتنگی بسازید، نمک به زخمتان نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است. در مورد مسئله ای کاری شخصی که دنبالش هستید، بر خلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. به جسمتان بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

● متولدین شهریور (سنبله):

در محل کارتان باید تلاش بیشتری از خودتان نشان داده و کاری نکنید که همکارانتان احساس کنند دارید از زیر کار در می روید و یا بخواهند بهانه ای برای زیر سوال بردن شما پیدا کنند. بیان کردن احساساتتان به صورت صریح و بدون پرده می تواند فشار و تنش موجود در روابطتان را تا حدود زیادی کاهش دهد. شما امروز بسیار همراه با احتیاط رفتار می کنید و همین باعث شده است که دیگران احساس کنند دارید مسئله مهمی را از آنها پنهان می کنید. شما نباید در حرف هایی که می خواهید بزنید تغییری ایجاد کنید، تنها چیزی که باید تغییر کند و با احتیاط همراه باشد روش بیان این حرف هاست. از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد، فقط حواستان باشد، راز بین تان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان را خسته تر می کنید.

● متولدین مهر (ترازو):

اگر امروز ببینید حق کسی خورده می شود و یا فردی دارد از قدرت خود سوء استفاده می کند نمی توانید سکوت کنید و حتما خودتان را وارد ماجرا خواهید کرد. با وجود این که معمولا سعی دارید بی طرفانه قضاوت کنید امروز ناخودآگاه طرف ضعیف ترها را می گیرید. به جای این که غیرتی شوید بهتر است کمی منطقی تر به موضوع نگاه کنید و پیش از هر گونه قضاوتی اطلاعات کافی را به دست بیاورید. در حال حاضر چند نفر سعی در به دست آوردن عشق و توجه شما دارند و هر یک از آنها به گونه ای برای شما جذاب هستند، اما نمی توان تا همیشه همین طور ادامه داد. باید هر چه سریعتر انتخاب کنید تا تکلیف همه مشخص شود. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد. به کسی که فقط در شادی همراهتان است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد این همه اعتماد نکنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان خواهد رسید و به کسی که از همه کس برای تان عزیز تر است خواهید رسید.

● متولدین آبان (عقرب): 

امروز علاقه ای به زیرو رو کردن دنیا با ایده های خود ندارید و ترجیح می دهید تمام احتمالات عجیب و غریب و آینده های غیر ممکن را در محیط امن ذهن خودتان مورد بررسی قرار دهید. این مخفی کاری به خاطر عدم اطمینان و یا نداشتن اعتماد به نفس کافی نیست؛ مسئله این است که شما ترجیح می دهید تمام جوانب را سنجیده و با عملگرایی خود اثری پایدار روی اطرافیانتان بگذارید. اگر همین امروز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید دلسرد و یا افسرده نشوید. میزان موفقیت خود را با محصولی که می کارید نسنجید، تعداد دانه هایی که کاشته اید نشان دهنده واقعی موفقیت و پیشرفت شما است. شخصی بر خلاف توقعتان دست به کاری خواهد زد که متعجبتان می کند. تا به سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. موفقیت شخصی از نردیکانتان بسیار خوشحالتان خواهد کرد. همین روزها سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، در خرج کردن احتیاط کنید.

● متولدین آذر (کمان):

در حال حاضر برعکس همیشه برایتان هیچ اهمیتی ندارد که کاری که دارید انجام می دهید مورد توجه اطرافیانتان قرار گرفته یا اصلا دیده شود. شما خیلی خوب می دانید که درست انجام دادن کارتان بسیار مهمتر از دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن است. با این حال آنچه در نتیجه این تلاش و پشتکار خود به دست خواهید آورد تأیید و تحسین اطرافیانتان را برای شما به همراه خواهد داشت. کسانی مورد احترام قرار می گیرند که لیاقت آن را داشته باشند و شما با کارها و رفتارتان ثابت می کنید که لایق احترام هستید. فقط باید یادتان باشد که با ملایمت با اطرافیانتان صحبت کرده و شوخ طبعی را فراموش نکنید. نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید که قرار است اتفاق بیافتد بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها انقدر سرتان به جزئیات گرم است که از دری که روبرویتان باز شده غافلید، هوشیار باشید و زمان را از دست ندهید.

● متولدین دی (بز):

امروز رفتارتان آنقدر ایده آل گرایانه است و آنقدر به کامل و بی نقص بودن اهمیت می دهید که دیگران از این همه وسواسی که به خرج می دهید به ستوه آمده و شما را مورد سرزنش قرار می دهند. از طرفی هم رفتارهای ضد و نقیض از خودتان نشان می دهید و یک لحظه دعوت دوستانتان برای همکاری کردن با آنها در انجام یک کار را به خاطر این که سرتان شلوغ است رد کرده و یک لحظه دیگر با پذیرفتن پیشنهاد آنها و حتی پیدا کردن راه حل هایی برای بهتر انجام دادن این کار آنها را شگفت زده خواهید کرد. بهتر است در مقابل عشقتان از این رفتارها نکنید، در غیر این صورت واکنشی که می بینید باعث پشیمانی شما خواهد شد. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باورتان به خودتان است. دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشتن کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور می شوید تصمیم سختی بگیرید، پای تصمیمتان بایستید، تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نمی پردازید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز در ظاهر نسبت به هیچ چیزی علاقه و تمایلی نشان نمی دهید، اما بدون این که دیگران متوجه باشند بیش از هر زمان دیگری سعی دارید که کنترل امور را در دست داشته باشید. یکی از بزرگ ترین مهارت های شما این است که می توانید به خواسته های دیگران گوش فرا داده و به آنها انگیزه بدهید تا رویاهای خود را شناخته و دنبال کنند. با این حال امروز برنامه های خودتان برایتان از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند و نمی توانید زیاد برای دیگران وقت بگذارید. دلتان نمی خواهد امروز در مرکزتوجه قرار بگیرید و ترجیح می دهید کمی خودتان را کنار بکشید و کمی به خودتان و برنامه هایی که برای آینده تان دارید فکر کنید. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید، پیش از جواب دادن خوب فکر کنید. به امید موفقیت و پیروزی در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

● متولدین اسفند (ماهی):

دوستانتان در حال حاضر نشان دهنده راه آینده و خوشبختی برای شما هستند، زیرا رویاهایتان را به شما یادآوری کرده و با عشق و تشویق هایشان شما را مورد حمایت قرار می دهند. طبیعتا در چنین شرایطی وقت گذراندن با آنها می تواند برای شما بسیار مفید باشد، به ویژه اگر ارزش ها و باورهای مشترکی نیز داشته باشید. امروز برای شما روز عمل کردن نیست و فعلا باید به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کرده و با ذهنی باز برای آنها برنامه ریزی کنید. برای داشته هایتان شکرگزار باشید و از آنها غافل نشوید، شکرگزاری شما زمینه ساز به وقوع پیوستن معجزه هایی باورناپذیر در زندگیتان خواهد بود. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، با حفظ احترام روی خواسته تان پافشاری کنید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند، به خودتان مسلط باشید،اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر می کنید از سرتان می گذرد.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/22888
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید