امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فال روز پنجشنبه 24 تیر 1400

1401/07/27
کد خبر : 22847
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 49 نفر

● متولد فروردین (بره):

شما به بسیاری از اهداف شخصی خود دست پیدا کرده اید و یا در یک قدمی رسیدن به آنها هستید و این شرایط باعث شده است هیجان خیلی زیادی را در وجود خود احساس کنید. در این شرایط چشم اطرافیانتان به شماست و ممکن است از شما خواسته شود به یک موسسه خیریه کمک کنید یا به افرادی که زیاد نمی شناسید پول قرض بدهید. شما همیشه از کمک کردن به دیگران لذت می برید و هر کاری که از دستتان بربیاید برای دیگران انجام می دهید، اما امروز باید در انتخاب اشخاصی که می خواهید به آنها کمک کنید دقت بیشتری داشته باشید زیرا ممکن است افراد کلاهبرداری که نیازمند واقعی نیستند سر راهتان قرار بگیرند. از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز به کارگیری خلاقیت هنریتان کار چندان ساده ای نخواهد بود ولی خوشبختانه شما می توانید روی تفکر استراتژیک و مهارت های قبلیتان استفاده کرده و حتی روی افکار عجیب و غریبتان سرمایه گذاری کنید. البته نباید انتظار داشته باشید که این ایده ها به خودی خود برای شما منافع مادی به همراه داشته باشند. ایده هایتان را با فردی مورد اعتماد در میان بگذارید تا راه هایی برای عملی کردن آنها پیدا کنید و به رویایی که در سر دارید دست بیابید. خواستن وقتی با سخت کوشی و تلاش همراه شود می تواند معجزه کند. یک دوستی قدیمی ناگهان برای شما بعد تازه ای پیدا کرده و طرف مقابلتان برای شما جذابیتی فوق العاده پیدا خواهد کرد، گویا عشق تازه ای در راه است! در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید. وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

این که واقعیت و رویا آنقدر با هم ترکیب شوند که نتوانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید وضعیتی بسیار گیج کننده است. رویاهای شما چنان شفاف و روشن هستند که کاملا حقیقی به نظر می آیند، ولی خوشبختانه قدرت تشخیص شما و ادراکی که از واقعیت دارید آنقدر قوی هست که می توانید از این وضعیت به سود خودتان استفاده کنید. به کارگیری تخیلاتتان به صورت صحیح به شما این توانایی را می دهد که دانشتان را افزایش داده و به مرحله جدیدی وارد شوید. اگر می خواهید امشب زود به خواب بروید و یا وقتی بالاخره خوابتان برد با کابوس های وحشتناک از خواب نپرید بهتر است قبل از رفتن به رختخواب کمی قدم بزنید. حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید امروز هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

سخت کوشی، شور و اشتیاقی که نسبت به کار خود دارید و پشتکار شما دارند بالاخره اثرات خود را به صورت ملموسی نشان می دهند. فرصت های جدیدی دارند برای شما فراهم می شوند تا استعدادهای هنری خود را برای به دست آوردن درآمد بیشتر به کار بگیرید. این می تواند موقعیت خیلی خوبی باشد، اما باید مواظب باشید خودتان را آنقدر خسته نکنید که فعالیت هایتان جنبه ی هنری خود را از دست داده و دچار روزمرگی و تکرار شوید. طوری برای خودتان برنامه ریزی کنید که بتوانید در کمترین زمان بیشترین کارایی را داشته باشید. آنهایی که بچه دارند امروز باید سعی کنند صبر و حوصله و انعطاف بیشتری نسبت به فرزندان خود نشان دهند. رو به آینه بایستید و از خودتان بپرسید از چه می ترسید و واهمه دارید اگر جواب این سوال را پیدا کردید حداقل یک قدم رو به جلو برداشته اید. برای انجام کاری جواب نه شنیده اید، به جای غصه خوردن خوشحال باشید از ضرر نچات پیدا کرده اید، با کمی هوشیاری می توانید درهای باز دیگر را فورا پیدا کنید. دست روی دست نگذارید.

● متولدین مرداد (شیر):

نزدیکان شما کمی در مورد شما احساس نگرانی می کنند. شما دارید بیش از اندازه خودتان را وقت کار و فعالیت های اجتماعی تان می کنید و به اندازه ی کافی برای خودتان وقت صرف نمی کنید. این شرایط باعث شده است رفتارتان مثل همیشه نباشد و کمی حالت عصبی و کم حوصله پیدا کرده باشید. شاید بهتر باشد امروز بیخیال کارهای غیرضروریتان شده و تا جای ممکن در خانه بمانید و استراحت کنید. نگران نباشید، با این یک روز استراحت برنامه هایی که برای رسیدن به موفقیت دارید به هم نخواهند ریخت، در واقع با استراحت دادن به ذهن و بدنتان روند موفقیت شما سریعتر هم خواهد شد و نتایج بهتری به دست خواهید آورد. رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.

● متولدین شهریور (سنبله):

وقتی که به احساس خود اعتماد داشته باشید خیلی راحت تر می توانید از تصمیماتی که می گیرید مطمئن باشید. امروز حس ششم شما اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر آنچه نشانه ها به شما می گویند به نظرتان بی پایه و اساس باشد و هیچ توضیح منطقی برای آنها و نتیجه ای که از طریق آنها گرفته اید نداشته باشید هم نباید ساده از کنار این حس درونی خود بگذرید. امروز با شریک زندگیتان مکالماتی در مورد مسائل کاری خود خواهید داشت که می توانند روی سرعت پیشرفت شما و بالا رفتن درآمدتان اثرات بسیاری داشته باشند. فقط باید توجه داشته باشید که همه این ایده ها لزوما عملی نخواهند شد و واقعیت ها را در نظر داشته باشید. وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمن خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید.

● متولدین مهر (ترازو):

امروز باید با صداقت و روراستی تمام رفتار کنید، در غیر این صورت خودتان را در دنیایی غیر واقعی که خودتان ساخته اید گرفتار خواهید کرد. سعی کنید نگرش خود را گسترش داده و درک کنید که دوستانتان چگونه فکر می کنند، در این میان باید دقت داشته باشید که ارزش های خودتان را به خاطر آنها فراموش نکرده و کنار نگذارید. همان طور که دالایی لاما گفته است مهربانی و کنار آمدن با دیگران نشان دهنده ضعف شما نیست بلکه بیانگر قدرت شماست. کاری که مدت ها زمان و انرژی شما را گرفته بود بالاخره دارد به ثمر می نشیند و پاداش تلاشتان را به صورت مادی و معنوی خواهید گرفت. همین امشب این موفقیت را با شریک زندگیتان جشن بگیرید. حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.

● متولدین آبان (عقرب): 

امروز اگر پشتکار و نبوغتان را به خوبی به کار بگیرید می توانید یک رویای دست نیافتنی را به واقعیت تبدیل کنید. توانایی های ذهنی و حس ششم شما در حال حاضر در سطح خیلی بالایی دارند عمل می کنند، ولی مشکلی که دارید این است که نمی توانید تا چه حد می توانید روی این احساسات خود حساب کنید. اگر در کنار احساسات درونیتان منطق خود را هم به کار بگیرید، با اراده و پشتکار فراوانی که دارید می توانید هر مسئله پیچیده ای را هم حل کنید. امروز ممکن است بخواهید در زمینه حرفه ای برخی تغییرات در زندگی خود ایجاد کنید، چند روزی به این موضوع فکر کنید و اگر با گذشت چند روز نظرتان عوض نشد ایده تان را عملی کنید. به مکانی خواهید رفت که آرزوی رفتن به آنجا را دارید. همین حالا هم دیر است. هرچه زودتر فکری بکنید و محیط اطرافتان را عوض کنید. مواظب دوستی روباه صفت باشید. لحظاتی سرشار از احساسات عاشقانه را سپری می کنید. بهتر است به همه چیز با دید مثبت بنگرید و سختی های گذشته را فراموش کنید. آینده مال شماست. خبر خوبی می شنوید.

● متولدین آذر (کمان):

امروز عقل و منطقتان خیلی خوب شما را راهنمایی خواهند کرد، البته به شرط آن که راهتان را از ابتدا بر اساس فرضیات درستی آغاز کنید. اگر به خواسته های فعلیتان اجازه بدهید افکار بلند مدت شما را تحت تأثیر قرار دهند ممکن است نتیجه گیری هایتان با اشتباه همراه باشند. خوشبختانه در حال حاضر مهارت های سازمانی شما از قدرت بالایی برخوردار هستند و به شما کمک می کنند نقشه های بلند پروازانه و خلاقانه ای را برای آینده خود بکشید که به شما جسارت لازم برای پیش روی با تمام قدرت را خواهند بخشید. آماده سازی به صورت کافی و مناسب از عملکرد ضعیف و اشتباهات احتمالی جلوگیری خواهد کرد. زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.

● متولدین دی (بز):

شما نیازی به این که زحمات و کارهایتان در محل کار توسط دیگران دیده شوند ندارید و همین که وظایف خود را به طور کامل و سر وقت انجام دهید برای شما لذت بخش ترین پاداش ممکن خواهد بود. در هر صورت این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید همه کارها را به تنهایی انجام دهید نمی توانید خیلی کارامد باشید. در حال حاضر شما می توانید به خوبی از حمایت و ایده های مفید دوستان و همکارانتان استفاده کنید. خوشبختانه ترکیب تفکر منطقی و مکالمات صریح و صادقانه به شما کمک می کند به پیچیدگی ها و مشکلات موجود در کارتان غلبه کنید؛ همیشه هم آشپز که دو تا شد آش شور یا بی نمک نمی شود. با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

اگر امروز در وضعیت دشواری گرفتار شده اید خیلی منطقی است که از هر فرصتی برای فرار از این وضعیت استفاده کنید. ولی مواظب باشید در این میان فرصت های خود را برای برنامه ریزی کردن صحیح برای روزهای پر استرسی که در پیش دارید، از دست ندهید. از ریسک کردن نترسید و خیلی واضح و صریح در مورد ایده ها و برنامه هایتان صحبت کنید و اجازه دهید دیگران بدانند چه در سرتان می گذرد و چه می خواهید بکنید. شما خودتان زیاد متوجه نیستید ولی این کار شما می تواند الهام بخش خیلی ها باشد. اگر در زمینه روابط عاطفی برایتان فرصتی به وجود آمده است آن را با تأمل بیش از حد و این دست و آن دست کردن از دست ندهید. یک زندگی نو و با ‌‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.

● متولدین اسفند (ماهی):

تنهایی معمولا راه حل بسیار خوبی برای رهایی از خستگی می تواند باشد. یادتان باشد که شما به همان اندازه ای که به همراهی دوستان خود و حضور در جمع های پر جنب و جوش نیاز دارید به خلوت و آرامشی که تنهایی برایتان به ارمغان می آورد نیز نیاز دارید. اگر به این نیازی که به استراحت و تنهایی دارید توجه نکنید ممکن است ناخواسته کارهایی کنید و حرف هایی بزنید که به نفع خودتان و اطرافیانتان نیستند و مجبور شوید برای جبران اشتباهات خود کارهایی انجام دهید که باب میلتان نیستند. سعی کنید امروز حداقل برای چند ساعت در طول روز هم که شده است از جمع فاصله بگیرید و به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید. به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/22847
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید