امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 1400

1401/07/27
کد خبر : 22766
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 57 نفر

● متولد فروردین (بره):

شما همیشه به این که این همه فشار کاری آخر شما را دیوانه می کند فکر کرده اید، اما هرگز به این که ممکن است شما را مریض هم کند فکر نکرده بودید! شما خودتان را بیش از اندازه خسته کرده اید و این همه فشار و استرس کاری واقعا دارد شما را بیمار می کند. آیا واقعا آنچه در مقابل به دست می آورید ارزش این همه سختی که متحمل می شوید را دارد؟! شاید بد نباشد به فکر پیدا کردن کار دیگری باشید که این همه فشار و سختی برایتان به همراه نداشته باشد و به اندازه ی کافی به آن علاقمند باشید. بالاخره تغییراتی در زندگی شما پیش خواهند آمد که نمی توانید جلویشان را بگیرید، پس چرا خودتان آغازگر این تغییرات نباشید. وقت آن رسیده که خودتان را با تازه ها وفق بدهید و دست از گذشته بردارید. شاید صحبت کردن در رابطه با این موضوع با یک دوست صمیمی به شما کمک کند آرامش پیدا کرده و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. بهتر است امروز پیش از پذیرفتن مسئولیتی بیش از حد تواناییتان همه جوانب را در نظر بگیرید و کمی احتیاط کنید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز به آنهایی که از لحاظ سنی و یا مقام و رتبه از شما بالاتر هستند نهایت احترام را بگذارید. شما این فرصت را خواهید داشت که درس های بسیار بزرگی از آنها بگیرید، پس چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید. امروز کارهایی که با عجله و بدون فکر کردن انجام شوند می توانند شما را به دردسر بیندازند. بدون فکر کردن و کورکورانه خودتان را در هیچ موقعیتی قرار ندهید و پیش از هر حرکتی از این که اطلاعات لازم را در اختیار دارید اطمینان حاصل کنید. اطلاعاتی که لازم دارید در دسترستان قرار دارند، فقط باید برای پیدا کردن آنها را زمان لازم را کنار بگذارید و صبور باشید. پیش از آن که برای به دست آوردن هدفی تلاش کنید از این که ارزش زحماتتان را دارد مطمئن شوید. شما آدمی نیستید که بتواند نسبت به بی توجهی و نادیده گرفته شدن بی تفاوت باقی بماند. اگر احساس کردید که شخص دیگری در مرکز توجه قرار دارد بدون آن که عصبانی شوید و با خونسردی جای خودتان را پس بگیرید. احساس می کنید کسی که دوست دارید با شما بدرفتاری می کند؟شاید این فقط انعکاس رفتار خودتان است!

● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز هیچ اشکالی ندارد اگر دلتان بخواهد کمی گریه کنید. اگر می خواهید برای احساسات جدید جا باز کنید باید بخشی از احساسات قبلیتان را تخلیه کنید و از فشاری که روی خود احساس می کنید بکاهید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که خوب و بد در کنار یکدیگر است که معنا پیدا می کنند و اگر هیچ گاه ترس و محدودیت را تجربه نکنید نخواهید توانست آزادی و خوشحالی را نیز احساس کنید؛ پس اجازه دهید این دو قدرت در درونتان به تعادل برسند. به زندگی زناشویی ایده آل خود بیندیشید و ببینید چه چیزهایی می خواهید و برای عملی کردن آنها چه کارهایی باید بکنید. اگر مجرد هستید به این که به دنبال چه خصوصیاتی در عشقتان هستید فکر کنید. امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. جذابیتتان شما را به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

امروز سعی کنید کارهایی را انجام دهید که احساسات درونتان را برمی انگیزند و اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند دلسردتان کنند و انگیزه تان را از دست ندهید.  برای این که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید باید نظم و ترتیب داشته باشید و صبوری پیشه کنید. رویکردی منطقی داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که با واقعیت ها روبرو شوید. هر کاری که می خواهید بکنید به هیچ عنوان خودتان را کنار نکشید و به انتظار این که دیگران به جای شما کارهایتان را انجام دهند ننشینید. تنها کسی که منافع شما را بهتر از هر شخص دیگری در نظر می گیرد خودتان هستید، پس مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید. ممکن است لازم باشد تغییراتی را در خودتان و روش زندگیتان اعمال کنید. با ایجاد یک تعادل منطقی بین احتیاط و ریسک کردن می توانید کنترل زندگیتان را در دست گرفته و مسیری که شما را به سوی موفقیت خواهد برد را در پیش بگیرید. چقدر از آخرین باری که بدون عذاب وجدان از انجام کارهایی که دوست دارید لذت برده اید می گذرد؟!

● متولدین مرداد (شیر):

امروز قدرت و توانایی های خود را تحت کنترل در بیاورید. هر بار اضافه ای که بر دوشتان است را زمین گذاشته و برای همیشه از زندگی خود حذف کنید، خواه این بار رابطه ای تاریخ گذشته باشد، خواه وسیله ای که دیگر به کارتان نمی آید. اوضاع زندگیتان دارد به موقعیت حساسی نزدیک می شود و اکنون به هیچ عنوان وقت مناسبی برای تسلیم شدن و عقب نشینی نیست. برعکس، اکنون وقت آن رسیده که از حد و مرزهایی که برای خود در نظر گرفته بوده اید فراتر بروید. به آینده طوری نگاه کنید که وقتی بچه بودید به آن می نگریستید، با اشتیاق، بدون نگرانی و بدون محدود کردن خودتان! هیچ چیز را غیر ممکن نپندارید، همه چیز به ذهنیت خودتان بستگی دارد. شما دوست دارید که به فرد بهتری تبدیل شوید و این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به رشد و پیشرفت شخصی شما بکند. می خواهید رابطه ای که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است را به مرحله جدیدی برسانید، برای این کار باید مسائلی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را در نظر بگیرید و با بی تفاوتی از کنار آنها عبور نکنید.

● متولدین شهریور (سنبله):

قدرتی در زندگی شما در جریان است که بیش از این نمی شود آن را نادیده بگیرید. شاید لازم باشد برای این که از انرژی موجود بیشترین بهره را ببرید تغییراتی را در خودتان و زندگیتان ایجاد کنید و خودتان را با شرایط جدید وفق دهید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. نیازی به گفتن این نیست که امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، بهتر است در خانه بمانید و روی کاناپه لم دهید و سریال مورد علاقه تان را نگاه کنید. فردا روز بهتری برای قرارهای دوستانه و عاشقانه خواهد بود. شما فکر می کنید که دیگران از شما توقعاتی بیش از حد و بیجا دارند و قابلیت هایتان نیز آنطور که باید و شاید دیده نمی شود و توجهی که لیاقتش را دارید به شما نشده است. اگر می خواهید جدی گرفته شوید بیش از هر چیز دیگری باید به چیزهایی که برایتان اولویت دارند توجه کنید.

● متولدین مهر (ترازو):

امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. اجازه ندهید که سختی شرایط باعث عقب نشینی شما شود. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که برای به دست آوردن هر چیزی که بخواهید هر مانعی را از میان برداشته و با موفقیت پیش بروید. قدرت اراده و همچنین نظم و ترتیبی که دارید نیز در این راه به کمکتان خواهند آمد. حالا دیگر باید فرصت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند را قدر دانسته و از آنها بهره ببرید. اگر فکر می کنید قرار بوده کاری را انجام دهید ولی یادتان نمی آید که چه کاری بوده خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد این فقط یک توهم اذیت کننده است و چیزی را فراموش نکرده اید. یک سوء تفاهم کوچک بین شما و شخصی که دوست دارید می تواند روزتان را خراب کند، پس از هر گونه قضاوت و پیش داروی خودداری کنید.  امروز دیگران از این که مورد توجه و محبت شما قرار بگیرند لذت می برند، تا می توانید عزیزان خود را در آغوش بگیرید. کلمات و رفتارهای خوشایند چیزی از شما کم نمی کنند و هیچ گاه هم فراموش نمی شوند.

● متولدین آبان (عقرب): 

از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. اگر هم عشق خود را یافته اید دوره ای پر از شور و هیجان و خوشی خواهید داشت. برای اینکه رویاهایتان به واقعیت تبدیل شوند باید راهی برای تحقق یافتن آنها پیدا کنید و امروز فرصت بسیار مناسبی برای پیدا کردن این راه و پوشاندن جامه ی واقعیت به رویاهایتان خواهد بود. شاید نتوانید همین امروز نتیجه ی مورد نظرتان را ببینید، اما بدون شک خواهید توانست بخش اعظمی از این راه را طی کنید. در نظر داشته باشید که شاید لازم باشد تغییراتی را در خواسته هایتان و برنامه ریزی هایی که برای رسیدن به آنها داشته اید به وجود بیاورید. شما این اواخر زندگی را بیش از اندازه جدی گرفته اید و از آن لذت نبرده اید. حتی بزرگترها هم حق دارند گاهی بیخیال همه چیز شده و هر کاری که دلشان می خواهد را انجام دهند.

● متولدین آذر (کمان):

برای این که رویاهایتان تحقق پیدا کنند، باید ابزاری را در اختیار داشته باشند که این امکان را برایشان فراهم کند، امروز هر چیزی که برای عملی کردن رویاهایتان لازم داشته باشید را در اختیار خواهید داشت. شما باید سعی کنید همزمان با گسترش دادن ذهنتان تفکر خود را نیز منطقی کنید. با به کار گرفتن آنچه پیشینیان به شما آموخته اند و همچنین داشتن یک برنامه ریزی عمل گرایانه خواهید توانست موج جدیدی را در مسیر پیشرفت خود به سوی آینده ای مطلوب ایجاد کنید. امروز سعی کنید سر موضوعی که خودتان هم می دانید حق با طرف مقابلتان است بحث به راه نیندازید. آیا در زندگی شخصی و یا حرفه ای خود با مشکلاتی مواجه هستید که فکر می کنید توان رویارویی با آنها را ندارید و باید رهایشان کنید؟! بدون شک هیچ محدودیتی برای توانایی های شما وجود ندارد، اما گاهی بهتر است بعضی چیزها را به حال خودشان رها کنیم و دست از اصرار و پافشاری برای هدایت آنها در جهتی که خودمان می خواهیم برداریم.

● متولدین دی (بز):

امروز نظم و ترتیب و همچنین محدودیت ناپذیر بودن خودتان را به کار بگیرید تا ببینید چه چیزهایی به دست خواهید آورد. انرژی فراوانی در امروز نهفته است و نباید با بی تفاوتی از کنار آن عبور کنید. شما کنترلی خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر بکنید روی شرایط فعلی دارید، اما همه این ها به شرطی است که خودتان دست به کار شوید تا جادویی که در امروز وجود دارد را فعال کنید. شاید بد نباشد که انرژی خود را روی خانه و سرمایه گذاری هایتان متمرکز کنید. شاید در گیر و دار کارهای امروزتان جواب دادن به پیام عشقتان را به وقت دیگری موکول کنید، اما این می تواند اشتباه بزرگی باشد که دلخوری های زیادی را به وجود خواهد آورد. مسائل مربوط به گذشته را کنار گذاشته و ذهن خود را روی آینده تان متمرکز کنید. ببینید آیا چند سال دیگر دغدغه های فعلیتان برایتان اهمیتی خواهند داشت؟ با خودتان فکر کنید آیا کاری که در حال حاضر انجام می دهید می تواند شما را به آن جایی برساند که ده سال دیگر می خواهید باشید؟!

● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود و به هیچ عنوان نباید تا دیروقت بخوابید. صبح زود بیدار شوید، حتی زودتر از همیشه، و روزتان را با انرژی و قدرت شروع کنید. فرصت هایی برای شما فراهم شده اند که تنها در فاصله یک قدمی شما قرار دارند و کافی است دستتان را دراز کنید تا آنها را به دست بیاورید. مسائل مربوط به گذشته را کنار گذاشته و ذهن خود را روی آینده متمرکز کنید. در محل کارتان امروز قدرت عجیبی شما را به سوی  اهدافتان پیش خواهد برد و تقریبا همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت، پس از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و در زمان کار وقتتان را صرف جستجو در شبکه های اجتماعی مختلف و چت کردن نکنید! چیزها و افراد مختلف همیشه دقیقا همان شکلی که در نگاه اول به نظر می رسند نیستند. افرادی که زمانی فکر می کرده اید آنها را به خوبی می شناسید و یا شرایطی که گمان می کرده اید برایتان شناخته شده هستند امروز به طور کلی برایتان غریبه به نظر می رسند و اصلا نمی توانید آنها را درک کنید. آیا دنیا اینقدر عوض شده است یا شما تغییر کرده اید؟!

● متولدین اسفند (ماهی):

امروز سعی کنید رفتاری منطقی داشته باشید و پاهایتان محکم روی زمین باشند و پایه ای محکم برای آینده خود فراهم کنید. اکنون برای شما زمانی با اهمیت اساسی است که باید با داشتن تفکری واقع گرایانه برای موفقیت آینده خود برنامه ریزی کنید. شما باید پیش از آن که به رویاهایتان دست پیدا کنید برخی محدودیت ها را در زندگی خود ایجاد کنید که شما را به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش خواهند برد. این که یک نفر با تصورات قبلی شما فرق دارد و به شکلی که انتظارش را نداشته اید از زندگی شما خارج شده است به این معنی نیست که همه ی مردم غیر قابل اعتماد هستند. آدم ها عوض می شوند و روابطشان با هم نیز تغییر می کند. شاید حضور این شخص در زندگی شما دیگر برایتان خوب نبوده و حتی اثراتی منفی روی شما می گذاشته و نبودنش برای شما بهتر از بودنش باشد. این وضعیت به شما خواهد آموخت تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید و خودتان را بهتر با تغییرات تطبیق بدهید. این به نفع شما خواهد بود.

منبع: تصویرزندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/22766
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید