امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فال روز شنبه 22 خرداد 1400

1401/07/27
کد خبر : 22814
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 48 نفر

● متولد فروردین (بره):

انگیزه زیادی برای انجام کارهای روزانه دارید، این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید و مطمئن باشید اتفاق‌های فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. اعضای خانواده امروز شرایطی آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. بیشتر از همیشه به فکر اهل‌ منزل باشید و رفاه و آرامش آنها را در اولویت قرار دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس‌تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد. امروز سرتان به انجام کار غیرضروری بند می‌شود و مدت زیادی از وقت خود را به کارهای بیهوده اختصاص خواهید داد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که وقت با ارزش شما برای انجام کارهای بیهوده تلف نشود.‍

● متولدین اردیبهشت (گاو):

با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید.  با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آيد را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

سلامت وجود نازنین‌تان را جدی بگیرید و امروز بیشتر از همیشه مواظب خود باشید. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید. روحیه حق‌به‌جانبی که دارید را کنار بگذارید، در غیر این صورت ادامه این روحیه چیزی به غیر از انزوای شما به دنبال نخواهد داشت. 

● متولدین تیر (خرچنگ): 

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید.     به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید لحظه‌های باارزش زندگی شما مانند برق و باد از جلوی چشمان‌تان گذر کند.

● متولدین مرداد (شیر):

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید.  با فرصت چشم‌گیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروت خود که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه می‌افتد و رابطه‌تان به سیاهی گذاشته‌است. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید.  

● متولدین شهریور (سنبله):

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهن‌تان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.   قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید.   با فردی آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه رفاقتی درازمدت را میان شما و این فرد فراهم می‌کند.

● متولدین مهر (ترازو):

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید.   فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید.  اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله اطرافیان را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.  یکی از دوستان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. با این دوست حسابی خوش‌و‌بش کنید و از هم‌صحبتی با ایشان لذت ببرید.

● متولدین آبان (عقرب): 

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.   در اولین فرصت دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید.

● متولدین آذر (کمان):

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. پولی به دست‌تان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. امروز اوقات فراغت زیادی دارید اما شرایط مهیا نمی‌شود تا از این وقت فراغت نهایت استفاده را ببرید.   به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

● متولدین دی (بز):

 قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند.  کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تاثیر بگذارد. با برنامه‌ریزی و نظم سکان زندگی را در اختیار بگیرید و نگذارید روزمرگی‌ها شما را از هدف‌های اصلی‌تان دور کند.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. اهل انجام کارهای خلاقانه‌ هستید اما همیشه از این کارها باز می‌مانید، امروز فرصتی می‌شود تا خلاقیت خود را نشان دهید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان احترام بیشتری بگذارید. در غیر این صورت همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز احترام شما را نگه نخواهد داشت و از رابطه‌ای که با ایشان دارید به غیر از کدورت و دشمنی چیزی نصیب‌تان نمی‌شود.  برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید.  اهمیت چندانی به طرز فکر دیگران درباره خودتان ندهید و راه خود را در زندگی پیش بگیرید.

● متولدین اسفند (ماهی):

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید.  به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. افسوس عمری که گذشت را نخورید و با رویکردی آینده‌نگرانه زندگی را درپیش بگیرید.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/22814
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید